huomenta kaikille!
iskipä sitten eilen illalla mikreeni tai kamala päänsärky kuitenkin..siis ihan kamala "tauti" tuntu että mikään lääke ei auta.kuuden aikaan otin 1½ 1g panadolia,sitten kaheksalta 2. 400mg ibumaxia..eikä mitään tehoa
ja kaikenlisäksi venla huuti viiden ja kuuden välissä pää punasena..sitä nukutti,mutta ei vaan antanut periksi että olis nukahtanu,sitten isäsä syliin uuvahti..ja sama juttu kun oltiin sitten yöunille käymässä,suostu syömään vähän reilut puol pulloo..mutta sitten alko hirmunen kiehnääminen ja venkulehtiminen sylissä..ja tulos oli että huudettiin taas.
ja kivasti meikäläistä koski päätä ja toinen vaan huutaa,sitten itkin jo miekin :/
annoin tytylle jo noita diftasylia,ja supon laitoin..sen laiton jälkeen rupes rauhottumaan..ja nukahti sitten minun viereen.
en tajuu,et oliskohan sitten joku tauti tulossa,kun jonkun kerran eilen yski.ja isällään yskä,ja miun vanhemmalla tytöllä nuhaa.
onnekis isäntä oli kotona,mutta meni sitten yövuoroon.
mutta eipä tuo tyty rauhottunut senkään sylissä.
onnekis nukku sitten taas koko yön varttia vaille seittemään asti.
ja meikäläistä vaan koski päätä.puolilta öin kävin vielä 1½ 1g panadolia ottamassa.ja aamulla sai heti lääkettä ottaa.
olen miettinyt että tää johtuu varmaan noista menkkojen alkamisesta taas.joskus silloin ennen kun kävin venlaa oottamaan,niin aina silloin tällöin tuli kamala päätauti kohtaus.
pitää varmaan tilailla lääkäriin vuoroa..sitten kun koskee oikein kovasti päätä,niin mulla kouristelee jalkoja ihan kamalasti..eilenkin kouristi,ja mies ihan ihmeissään..ja se yritti vielä sitten miun hartioita hieroa,mutta en sietänyt yhtään kosketusta.. :ashamed: aika ärsyttävä olotila kyllä on.
mies nukkuu yövuoron jälkeen,ja venla nukkuu myös tossa siskosa sängyllä.
täällä kamala lumituprakka..uloskin tekis mieli..ei taas muutamaan päivään ole uskaltanu lenkille kun tiet kierällä jäällä,ja ei sen puoleen ole kerennytkään.
kiitos kaikille jotka vastas miun kysymyksiin
huutonetti asiasta.
taidampa miekin uskaltautua sitten huutelemaan.
jep jep...miula se sauna vieläkin pesemättä..mutta en taida nyt ruveta kolistelemaan
ainiin..venla keikahti eilen masultaan selälleen varmaan neljä kertaa.ja huutohan siinä tuli