*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Korjatkaa jos oon tehny virheitä:
Vilma-Onni 16.01-
Mammoliino 29.01-78
Äityli75 28.02-75
Tilda77 14.03-77
Tuutilulla 19.03-73
mileko35 25.03-72
Oliivia 09.05-78
Dogtor 25.06-87
PuPu 10-07 06.08-84
Katjanna 07.08-75
Yksäiti84 13.08-84
Piituli 18.08-74
Tytteli74 27.11-74
LillaStina 30.12-78
:flower: siä teit sen mitä eilen itse ajattelin. Kiitos!
 
Huomenta!

Taas yksi huono yö takana... Mietin vaan tuossa yöllä, että voiko tänn ikäinen olla jo kuuhullu? Siellä on nimittäin täysikuu... ja äiti on kuuhullu. Me herättiin puol yhden aikoihin ja valvottiin sitten 2 tuntia syöden ja "leikkien"... Kuudelta heräs uudestaan syömään...

Tuutilulla mä se mesetän dirlittanin kanssa... hää on isännän vanha koulukaveri :LOL:
 
no niin..on ne naiset taas vauhdissa ollu..
eilen kerkesin just nukahtaa kun pinniksestä alkoi kuulua niin suloista lirkuttelua :heart: siellä oli poju heränny ja oikein somasti äitiä herätteli(nukkumaan meni hirmu huudon kanssa,oli yli väsy)
eipä siinä muuta ku maito lämmitettiin ja syötin pojun meidän sängyssä,siihen se nukahti,enkä raskinu herättää..se on nyt jo 2 yötä peräkkäin nukkunu meidän vieressä,vaik pinniski olis ihan sängyssä kii :D

oikein on ainaski mun synttärit listassa..

me maistellaan anttonin kanssa kohta maissi sosetta..vähä nauroin eilen ku katoin et se on jämähtäny sinne purkkiin,mut niinhän se maissi tekeekin..

mulla tulee tänään kaveri käymään joka on raskaana..mulla on tällähetkellä öö 3 raskaana olevaa kaveria..yks saa huhtikuussa,seuraava toukokuussa ja tuo kolmas kesäkuussa..ja on paljon muitakin tuttuja jotka nyt saa vauvan

itkettäminen
jos antton alkaa itkeä kun oon menossa ovesta jo ulos koirien kans,nii pakko se on jättää sinne ikkasemaan,nimittäin kun tuo uros on sellanen et jos sen ulos menon siinä vaiheessa peruis,nii kohta tulis sisälle joko pissit tai kakat..ja ruuankin jälkeen on mentävä just eikä melkein pihalle..tai on skeida lattialla..joskus tehtiin niin jos antton heräsi yöllä ja alkoi itkeä,et kokeiltiin nukahtaako se..oltiin noin 5min sängyssä ihan hiljaa ja joskus se nukahti..mut jos itkusta tulee ihan sellasta raivo itkua nii sit mä meen ja otan pojan syliin,tai jos itku on nälkä/kipu itkua..
 
Kiitos vastauksistanne Nestlen lusikasta =) Meille tuli Pirkan lusikka Napero kerhosta. Sekin oli ihan kivan tuntoinen, kun välillä sitä luumua olen sillä antanut, kun kakka jumissa. Sitte Eemil sai joululahjaksi sellaisen Mam sarjaan kuuluvan väriä vaihtavan lusikan ja kipon. siis lusikka vaan vaihtaa väriä, jos liian kuumaa. Sekin on oikein kivan tuntoinen ja hyvä =) Muutenhan me ei kiinteitä vielä syödä, sitä maissivelliä vasta.
 
Voi että, kiitos nyt teille..avaan koneen ja huomaan että minuahan on kaipailtu, itkuhan tässä tuli, ihanaa!!

Joka päivä olen nämä viestit kahlannut läpi, ja kuulumisenne lukenut. Aina vaan tuntuu että ei ole jäänyt aikaa kirjoitella.
Nyt koitan ryhdistäytyä :)

Meille kuuluu hyvää. poika kasvaa ja voi hyvin, ensi viikolla on 3kk neuvola, sitten taas kuullaan strategiset mitat.
Tähän asti menty ihan vaan tissimaidoilla, saa nähdä kuinka pitkälle päästään. Noilla kahdella aiemmalla aloitin kiinteät siinä 3kk iässä, saa nähdä koska nyt tulee niihin tarve siirtyä.
Nyt poika räkäinen, toivotaan että menee pian ohi.

Päivät kuluu nopeaan, aamulla laitan nuo 2 koululaista matkaan, ja ekaluokkalaisen päivä päättykin aina klo 12, jolloin hänet haen.
Sitten ruuanlaittoa, pyykkiä, harrastuksiin viemistä..Mietinkin juuri eilen että millähän tämän kaiken saa taas rullaamaan kun pitää palata töihin.

teillä kaikilla oli niin ihania kuvia itsestänne, melkein kaikki oli juuri sen näköisiä kun olin mielessäni ajatellutkin!
Itse en taida tohtia kuvaani tänne laittaa, tykkään olla tällalailla anonyymisti täällä. Itsestäni voin kertoa että pituutta 157, painoa 55.
Hiukset pitkät, ja tällä hetkellä punertavat.

Nyt tuo tissitakiainen kaipaa äitiä, pitänee siis mennä.

Kiitos vielä kaipailuista, tuli niin hyvö mieli :flower:
 
Painonpudottajien tulokset 2 viikon jälkeen.

Suluissa tavoitepaino. Punnitus joka maanantai ja listan päivitys.

Tässä vielä lista siinä järjestyksessä, kuka on prosentuaalisesti pudottanut eniten. Mikero on taas voittaja! :flower: :flower: Hyvä Mikero, ja toivottavasti tämä tsemppaa meitä muita :D

:attn: :attn: MIKERO (65kg) 77,6 kg -- 75,5kg (-2,1kg) -- 74kg (-1,5kg) :attn: :attn:
TOPSY (67kg) 76 kg -- 75,4kg (-0,6kg) -- 74,2 kg (-1,2 kg)
LILLASTINA (65kg) 75 kg -- 72 kg (-2,0kg) -- 71kg (-1,0kg)
TIIPII (68kg) 72 kg -- 71kg (-1,0kg)
NÄKYMÄTÖN NINNI (65kg) 68,3 kg -- 68kg (-0,3kg) -- 67,3 kg (-0,7 kg)
NIINUKKA (75kg) 93kg -- 92,2kg (-0,4kg) -- 92,2kg (+-0,0kg)
ÄITYLI75 (80kg) 95 kg -- 93,1kg (-1,9kg) -- 94,1kg (+1,0kg)
DOGTOR (55kg) 67,7kg -- 66,5kg (-1,2kg) -- 66,1kg (-0,4kg)
KATJANNA (58kg) 67 kg -- 67kg (+-0,0kg) -- 67kg (+-0,0kg)
PIIPPU (67 kg) 78 kg -- 78kg (+-0,0kg)
VILMA-ONNI (60kg) 71kg -- 71kg (-0,0kg) -- 71kg (+-0,0kg)
MILEKO35 (75kg) 95kg -- 94,7kg (-0,3kg) -- 95,9 kg (+1,2)
DAPA (75kg) 87 kg
EMILJA80 (70kg) 80 kg
TILDA77 (75kg) 83 kg
TUUTILULLA (67,5kg) 72,5kg
IPPULI
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Lillastina pieni on maailma :D Tiesittekös aikaisemmin toisianne?


Ei tiedetty aiemmin, kerran vaan pisti silmään kun Lillastina mainitsi paikkakunnan jossa asuu, ja sieltä minä taas kotoisin. Kyselin että onko meillä yhteisiä tuttuja, ja olihan meillä:) Lillastinalle kovinkin tuttu :LOL:

Nyt ollaan tosiaan mesetelty silloin tällöin!
 
Topsy meillä on tuo kyselemäsi kaukalopussi sieltä BabyStylestä. tosi hyvää materiaalia tuntuu olevan mutta kovinkaan kauaa eivät enää meidän vauvoille mahdu. ostettiin se meille sitä tanskan reissua varten mikä kuukauden päästä, mutta luulen että sen jälkeen ei tyttöä siihen juurikaan enää saa. ostettiin se silti, ajateltiin että on sitten valmiina hankittuna jos joskus tulee lisääkin noita kullannuppuja ;) meillähän tahtoo muuten nuo kaukalon remmit kiristää (kyllä se on jo isoimmalle säädettynä) mutta nyt tuli ihanasti tilaa lisää! sen pääaukon kiristäminen naruista tossa pussissa on ainakin vielä aika jäykkää, mutta jospa sekin siitä ajan kanssa vähän pehmenis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Lillastina pieni on maailma :D Tiesittekös aikaisemmin toisianne?


Ei tiedetty aiemmin, kerran vaan pisti silmään kun Lillastina mainitsi paikkakunnan jossa asuu, ja sieltä minä taas kotoisin. Kyselin että onko meillä yhteisiä tuttuja, ja olihan meillä:) Lillastinalle kovinkin tuttu :LOL:

Nyt ollaan tosiaan mesetelty silloin tällöin!
Ahaa, ootkos tehnyt kouluaikaisia paljastuksia LillaStinalle
:whistle:

Mulla kävi täällä plussalla että tapasin yhden äidin ja hänen mies oli ja ollut mun kanssa samalla luokalla. Miä en voinut kertoa hälle mitä mieltä siitä ukosta olin jo kouluaikana :ashamed: Tosin nyt kun hyö on eronneet niin voin :D Mut tuo tapaus olikin ihme hyypiö jo kouluaikana :x
 
Huomenta =)

Mäkin jo ehdin hätääntyä, kun mullekaan ei ole tullut sitä nestlen lusikkaa :) Mut eihän Hilma oo edes kolmea kuukautta vielä, joten se siis tulee sitten joskus..

Hilma istuu sitterissä ja katsoo meille tuli vauvaa telkkarista :)

Mun mies on mua reilun vuoden vanhempi, täyttää kohta siis 31v. Meillä minä oon se räjähtelevä tyyppi, mies on rauhallinen eikä sitä saa suuttumaan mistään. Mä sitten paiskon ovia aikani.. raskausaikana hormonit sekoitti mun pään täysin ja mä pakkasin kamojakin monta kertaa. Ihan oikeasti. Repun kanssa sitten istuin rappukäytävässä mököttämässä, enkä yleensä siellä 10 minuuttia kauempaa ollut. Tuollainen käytös on mulle tosi epätyypillistä ja mies oli kyllä aika kummissaan...onneksi noi ajat on nyt ohi. Jälkeenpäin ajatellen hävettää pirusti, harvinaisen lapsellista toimintaa.. :ashamed:

Mulla ei ole sydäntä huudattaa Hilmaa vielä. Mahdollisimman äkkiä reagoin siis itkuun. Omia juttujani teen silleen, että Hilma näkee mut.

Topsylle ja Mintulle
:hug: - ja kovasti paranemisia pikku potilaalle!
 
tekstiä oli tullu näköjään n.80 sivua joten oon sit ihan pihalla kaikesta...meil oli netti pimeenä ja tänään aukes taas!!!!

synttäreitä oli jossain listassa...mä oon syntyny 21.07.1981
muuta en sit tiiekkään,et mistä tääl ootte puhunu..

meiltänään 3kk neuvola joten pistän lisää kuulumisia sen jälkeen .

heips taas

henriikka ja veeti 3kk 1pvä
 
Jee, ryhmä rämä koossa taas :D Dirlittan näyttäytyi ja henkkakin pääsi takas :hug:

Henkka olikos pahatkin vierotusoireet palstasta :whistle:

Ketäs vielä joukosta puuttuukaan? Miä en saa nyt millään päähäni :ashamed:


Muoks. vaikka ja ketä kun etusivulla kävin kattelemassa. Huhuu, missäs kaikki on?
 
Korjatkaa jos oon tehny virheitä:
Vilma-Onni 16.01-
Mammoliino 29.01-78
Äityli75 28.02-75
Tilda77 14.03-77
Tuutilulla 19.03-73
mileko35 25.03-72
Oliivia 09.05-78
Dogtor 25.06-87
Henkka81 21.07-81
PuPu 10-07 06.08-84
Katjanna 07.08-75
Yksäiti84 13.08-84
Piituli 18.08-74
Tytteli74 27.11-74
LillaStina 30.12-78

Henkalle
 
Huomentaa :wave: Meillä herättiin puoli kasi tänä aamuna kun sänky oli ihan pississä,oli tullu vähän ohi vaipasta...
Heti aamutuimaan parit kysymykset, kuinka kauan yleensä kylvetätte vauvoja? Ja te ketkä käytätte vauvaa suihkussa niin miten se tapahtuu? Tai siis kyllähän minä sen käsitän että riisutaan ja viedään pesulle :LOL: :LOL: Mutta ihan sylissä vai millasia kikkakolmosia teillä on? Pitäis rueta totuttelee tuohon suihkuun kun sinne vauvauintiin ollaan menossa...

Synttärit ois 20.3 ja 23(ko?) sitä seuraavaksi täytetään...
Silmien väri on sininen. Meillä poika näyttää miehen sukulaisten mielestä ihan isältään ja meidän sukulaisten mielestä minulta :LOL: Että otappa siitä selvää...Mutta minun sormet ja miehen varpaat sillä on ihan selvästi :LOL:

Piitulin piti olla pitkä,hoikka ja punertava lyhyttukkainen :LOL:
Niinukkaa ajattelinkin juur samannäköiseksi, paitsi jos sullei ookkaa enään vaalea tukka...
Yksäitiä ajattelin vähän pyöreäksi ja olet kyllä kaikkea muuta...
Muistakin meni arvaukset vähän pieleen, mutta kiva nähä minkänäköisiä olette...omaa kuvaani en ainakaan tässä vaiheessa tohdi laittaa, enkä kyllä tottapuhuen osaakkaan...

Sieltäpä se kilkatus kuuluu makkarista, johan tuo puolituntia nukkukin, pitää lähtä seukkaamaan :wave: :wave:
 
Korjatkaa jos oon tehny virheitä:
Vilma-Onni 16.01-
Mammoliino 29.01-78
Äityli75 28.02-75
Tilda77 14.03-77
Tuutilulla 19.03-73
äitivaan 20.03-85
mileko35 25.03-72
Oliivia 09.05-78
Dogtor 25.06-87
Henkka81 21.07-81
PuPu 10-07 06.08-84
Katjanna 07.08-75
Yksäiti84 13.08-84
Piituli 18.08-74
Tytteli74 27.11-74
LillaStina 30.12-78
 
Tuutilulla tavattiin tuolla odotuspuolella... Hän laitto viestiä ja ilmoitti itsestään... Sitten vaan selvis, että ne on isännän kanssa olleet samaan aikaan ala-asteella... Nyt olen kuullut kivoja stooreja molemmista ja heidän nuoruudestaan... :LOL:
Olis vaan kiva joskus ihan livenä tavata.... kunhan tulevat käymään täällä mummolassa...

Isäntä käski kysyä, että hoidetaanko me lapsia olleenkaan, kun istutaan täällä vai onko meillä rintarepuissa kannettavat kiinni :LOL: Siis vihjaileeko toi äijä, että me ollaan jotenkin aktiivisia... :ashamed: :LOL:

Kylvystä tuolla ne ukot on kylvyssä jopa ½ tuntia kerrallaan, riippuen kauanko eemeli haluu... Suihkussa käydään siten, että me ollaan molemmat siellä suihkussa ja peseydytään silleen... oltaisko joku 10 minsaa suihkussa kerrallaan...
 
meillä ei olla kylvyssä oltu ku korkeintaan 10min..meillä on tosi huono asento kylvettää,vanna on lattialla ja me ukon kans siinä polvillaan kyykitään..

minäkin haluun tietää miten suihku hommat onnistuu vauvan kanssa..tahtois kokeilla suihkuu pojulle..

maisteltiin just maissi sosetta ja ai että antton tykkäs siitä..ihan hirveesti naureskeli ja hurjana suutaa auko kun oli syönyt edellisen annoksen,ja lopuksi joi hienosti vettäkin..

onnea mikero :flower:
 

Yhteistyössä