***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

Krisu
Mitä enemmän porukkaa, sitä tiiviimpi tunnelma :D
Kyl myö aina lisäväkeä saadaan sopimaan. Jos tiukka paikka tulee, niin tossa jonkun matkan päässä on meidän naapurin vuokramökkejä. Voin niitä sit kysästä käyttöön jos tarvitaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Krisu
Kyl myö aina lisäväkeä saadaan sopimaan. Jos tiukka paikka tulee, niin tossa jonkun matkan päässä on meidän naapurin vuokramökkejä. Voin niitä sit kysästä käyttöön jos tarvitaan =)
toi on hyvä ajatus kysäse vaan, olisi sitten varuiksi. Kun minäkin kuitenkin 2 lapsen + tavaroiden kanssa tulen. Niin ja tuutilulla mukana tavaroiden kera, siinä on kuule tavaraa........ :LOL: :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Krisu
toi on hyvä ajatus kysäse vaan, olisi sitten varuiksi. Kun minäkin kuitenkin 2 lapsen + tavaroiden kanssa tulen. Niin ja tuutilulla mukana tavaroiden kera, siinä on kuule tavaraa........ :LOL: :LOL: :LOL:
:ashamed: joo joo. Otetaakos perikärri mukaan? Onkos teillä koukkua? :D

Piituli: minä just möin Huutonetissä Partyliten mansikkapaikka somisteen =) Mulla on kertynyt tuota somiste puolta ihan liikaa ja nyt olen siellä laittanut myyntiin enimpiä. Mies valittaa kun joka paikka on täynnä tilpehöörää.

Tuutilulla: luitko tuolta aikaisemmin että Mileko asuu jossain korvessa, joten me ei sitten päästäkään baariin tukka putkella harhauttelemaan porukkaa. :D ei ole onneksi pelkoa siitäkään että me eksytään :eek: :whistle:

Aatu nukkuu ja Anni lähti isänsä mukaan joten minulla on nyt sitten aikaa taas löristä juotavia. Keittiönkin sain jo siivottua :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Piituli: minä just möin Huutonetissä Partyliten mansikkapaikka somisteen =) Mulla on kertynyt tuota somiste puolta ihan liikaa ja nyt olen siellä laittanut myyntiin enimpiä. Mies valittaa kun joka paikka on täynnä tilpehöörää.

Tuutilulla: luitko tuolta aikaisemmin että Mileko asuu jossain korvessa, joten me ei sitten päästäkään baariin tukka putkella harhauttelemaan porukkaa. :D ei ole onneksi pelkoa siitäkään että me eksytään :eek: :whistle:

Aatu nukkuu ja Anni lähti isänsä mukaan joten minulla on nyt sitten aikaa taas löristä juotavia. Keittiönkin sain jo siivottua :whistle:
No ei päästätkään |O eli taas hyvä syy ottaa Kiia mukaan kerta korvessa pitää muutenkin jumittaa :whistle:

Olen taustaillut odotusajan ja nyt vauva-aikana, mutta nyt keräsin rohkeutta osallistua keskusteluun. Olen neljän lapsen äiti poika -92, kaksostytöt -99 ja tyttö -07. Laskettuaika minulla oli 29.10.07 mutta neiti viihtyi yliajalle ja syntyi 8.11. Toivottavasti huolitte minut tähän pinoon vaikka marraskuun puolelle mentiinkin...

Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
minä muuten eilen mietin niitä paita hommia kans..jos jokaiselle olis sellasen paidan tilannu et vaik etupuolella lokavauvat 2007 ja selässä sit nimimerkki,kuten mulla olis dogtor
Katteles noita edellisä linkkejä... Kerhon puolella on samat laitettuna.. Kuinkas moni paidan haluaisi? kun vaan värit/tekstit mietitään

Yhteistyössä