Mä voin tietty soittaa ja kysyä niitä paitoja tuolta mainoslahjoista.. Jos Juuso antais halvan tarjouksen...
Kysäses....Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Mä voin tietty soittaa ja kysyä niitä paitoja tuolta mainoslahjoista.. Jos Juuso antais halvan tarjouksen...
Alkuperäinen kirjoittaja vip1:Täälähän on ollu sutinaa En oo ehtiny koneelle taas.Äsken tultiin muskarista ja sain Ellan edes hetkeksi nukkumaan.
Miekin tulisin tapaamiseen jos pääsisin täältä Imatran lähi maastosta kimppakyydillä jonkun kanssa.Yksinään en uskalla ajella :ashamed: Löytäisin itseni varmasti ihan toisesta paikasta kuin mistä piti.Oon aika huono suunnistaja,puhumattakaan yksin.Eli mahdutaanko Ellan kanssa kenenkään kyytiin tai jotku voi tulla meidän kyytiin?Niin ja miule käy millonka vaan..paitsi juhannuksena.Ja mie jäisin yöksi jos enää mahtuu??
Ellalle on pukannu jotain tosi ihmeellistä näppylää/täpliä.Ihankuin verenpurkaumia koko kropassa..mutta pieninä täplinä. Onneksi huomenna neuvola lääkäri.
onpa ihana takapiha ja muutenkin ihana kuva.Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:
Juu, tuossa jorpakossa vois sitten istua kun kuumuus yllättää Mitäs jos tullaankin teilleAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:onpa ihana takapiha ja muutenkin ihana kuva.Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:
mikäs tuolla olisi siideriä juoda.
Tai mikään rokko?Alkuperäinen kirjoittaja krisu:vip1 voisko sit olla allerginen reaktio jollekin?
tää palsta toimii ihan normaalisti mutta kerho on siinä rinnalla tapaamiosen suunnittelua varten että saadaan hiukka yksityisyyttä ja osoitteita yms. lähetän sulle salasananAlkuperäinen kirjoittaja pikkumyy:Siis mitä täh? Eka pino meni mykäks? Miks? Mitäs te mammat ootte täällä puuhanneet Tapaamista ainakin ilmeisesti? Pääsiskö mahdollisesti mukaan? Olis aikas kivaa! Ja lehtikin vielä paikalla! Miten ihmeessä ootte sen saanu aikaan Mie en niin lehdestä perusta, mut eihän miusta oo pakko ottaa kuvia, ettei mene koko lehtijuttu pieleen Siis suuntana nyt kerho vai?= Saisinko siis minäkin sen salasanan?
Oon nyt tosiaan pudonnu ihan korkeelta ja kovaa..En oo yhtään mukana että missä mennään. Meillä oltiin viime viikko kipeenä. Niin tai edellisellä viikolla alko esikoisella kuumeella ja yskällä, ja tuli sit tietty vielä poikaan ja minuunkin. Olipa viikko itsekin kipeenä hoitaa lapset, koti ja valvoa yöt :snotty: |O :/ Mutta siitä ilmeisestikin nyt selvitty
Nyt tarttee taas mennä, kutsu käy. Vaativa sellanen
meitähän on jo paljon. vieläkö milekolle mahdutaan?Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:Kesän tapaamiseen mahdollisesti lupautuneet
LillaStina
Topsy2
Mileko35
Tuutilulla
Vilma-Onni
Niinukka
Oliivia
Katjanna
Henkka81
Tilda77
Dogtor
Yksäiti84