***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

MaMa Tervetuloa joukkoon :wave:

Minulle 2 paitaa ja Sannille kans. Sen mukinkii haluan ja Sannikin haluaa. Ei sellanen bodykaan ois paha, tai kaks. Sit mä haluu sinne seiskaan ja...
..joo mut ei siitä ollukkaan kyse :ashamed: :LOL:
 
Saisko sitä salasanaa tännekkin päin :saint:

Tuol aiemmin joku kyseli et haittaako ketä jos muksuja mukaan ottaa. Niin ei mua haittaa, jokainen tekee kuin tykkää =)
Periaatteena mulla on ollu että lapsiani en sellasille juhlapaikoille vie missä enempi alkomaholia käytetään, ja siihen on ihan syy mistä periaate juontaa juurensa. Että en mää mikään niin nipo, nutturapäinen tiukka-täti oo, mitä jotkut varmaan musta luulee/on saanut käsityksen :ashamed:
Kai mäkin voisin ton pienimmäisen kaa siis matkaan lähteä, mutta katotaan nyt mihin ajankohtaan päädytte y.m.
 
mileko,mietit sitä että jos käytäis shoppailee ennen ku teille mentäis,nii mä en ainaskaa ton mini miehen kanssa ehket uskalla kauppoihin mennä..ja sitte ku sille nälkä tulee nii se rääkyy ku possu ja missään ei saa maitoo lämmitettyy
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Saisko sitä salasanaa tännekkin päin :saint:

Tuol aiemmin joku kyseli et haittaako ketä jos muksuja mukaan ottaa. Niin ei mua haittaa, jokainen tekee kuin tykkää =)
Periaatteena mulla on ollu että lapsiani en sellasille juhlapaikoille vie missä enempi alkomaholia käytetään, ja siihen on ihan syy mistä periaate juontaa juurensa. Että en mää mikään niin nipo, nutturapäinen tiukka-täti oo, mitä jotkut varmaan musta luulee/on saanut käsityksen :ashamed:
Kai mäkin voisin ton pienimmäisen kaa siis matkaan lähteä, mutta katotaan nyt mihin ajankohtaan päädytte y.m.
miä laitan ootas. muista sitte tehä hakemus jonka Piituli hyväksyy kun ehtii
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
minen kehtaa juua pikkusten nähen,eli myö tullaan sit anttonin kaa teiän pikku rinsessoja naurattamaan
Jos mää lähen ja toi pikkumies ja, niin nauratetaan sit yhdessä rinsessoja ;) Max pari sitskua voin juoda :saint: Mutta hauskaa voi pitää ilmankin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Saisko sitä salasanaa tännekkin päin :saint:

Tuol aiemmin joku kyseli et haittaako ketä jos muksuja mukaan ottaa. Niin ei mua haittaa, jokainen tekee kuin tykkää =)
Periaatteena mulla on ollu että lapsiani en sellasille juhlapaikoille vie missä enempi alkomaholia käytetään, ja siihen on ihan syy mistä periaate juontaa juurensa. Että en mää mikään niin nipo, nutturapäinen tiukka-täti oo, mitä jotkut varmaan musta luulee/on saanut käsityksen :ashamed:
Kai mäkin voisin ton pienimmäisen kaa siis matkaan lähteä, mutta katotaan nyt mihin ajankohtaan päädytte y.m.
miä laitan ootas. muista sitte tehä hakemus jonka Piituli hyväksyy kun ehtii
Kiitos. Hakemus täytetään :)
 
voi toki pitää hauskaa ilmankin..ja eihän myö ilman näitä vauvoja oltais tutustuttu niin pitäähän neki mukaan ottaa..otetaan sit joskus ryyppy reissu :LOL:

mamma3,meidän poijjaat hurmaa nuo rinsessat :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
minen kehtaa juua pikkusten nähen,eli myö tullaan sit anttonin kaa teiän pikku rinsessoja naurattamaan
Jos mää lähen ja toi pikkumies ja, niin nauratetaan sit yhdessä rinsessoja ;) Max pari sitskua voin juoda :saint: Mutta hauskaa voi pitää ilmankin...
samalla periaatteella. Enempää ei ees mukaan oteta siis sitä sidukkaa :D
 

Yhteistyössä