Vastahan myö oltiin niitä lokamassujaAlkuperäinen kirjoittaja dogtor:voi ei,odotus puolelle on jo tullu ketju,lokamasut 2008 :'( :'(
mulla tuli niin ikävä sitä odotus aikaa kun sen ketjun huomasin..
:hug: täällä ollaanAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:missä te kaikki nyt ootte
:'(
milekon tykö mennäänAlkuperäinen kirjoittaja katjanna:Minä haluan kans kimppakyytiin mukaan. Sittenhän täältä Oulusta on Diipeli ja Tiipii ja joku uusi oli tulossa myös seuraavaan tapaamiseen, en muista nimimerkkiä. :headwall:
Topsy: jääkö sulla mies yksin lasten kans kotiin vai tuleeko mummu auttamaan häntä? Mietittiin miehen kans että pyydetään hänelle kaveriksi hänen äiti. Ja mullakin on paljon mukavampi olla jos mummu tulee meille ja tiedän ainakin varmasti että hän huolehtii hyvin ruoat ym. lapsille.
Niin mihin sitä ollaan menossa? Vuokrataanko me joku mökki vai mitä olette sopineet? En jaksa selailla kovin kauas noita viestejä..Mulla käy mikä aikataulu vaan jos se sovitaan hyvissä ajoin. Mun siskolla on kolmekymppiset 7.6 että se ei sovi, mutta muuten kaikki käy
Miä kävin siellä ja kurkkimassa. Ja niin näytti muutama muukin käyneenAlkuperäinen kirjoittaja niinukka:voi että,piti käydä uusia lokamassuja kurkkaamassa..nopeeta aika menee,ei mahda mitää..just mietin yhtenä päivänä että aika tarkalleen vuos sitten raskaustestiä tein.. =)
mut ei auta..vaikka kuin vauvakuume iskee..pois se minusta
minähän seAlkuperäinen kirjoittaja katjanna:Minä haluan kans kimppakyytiin mukaan. Sittenhän täältä Oulusta on Diipeli ja Tiipii ja joku uusi oli tulossa myös seuraavaan tapaamiseen, en muista nimimerkkiä. :headwall:
Topsy: jääkö sulla mies yksin lasten kans kotiin vai tuleeko mummu auttamaan häntä? Mietittiin miehen kans että pyydetään hänelle kaveriksi hänen äiti. Ja mullakin on paljon mukavampi olla jos mummu tulee meille ja tiedän ainakin varmasti että hän huolehtii hyvin ruoat ym. lapsille.
Niin mihin sitä ollaan menossa? Vuokrataanko me joku mökki vai mitä olette sopineet? En jaksa selailla kovin kauas noita viestejä..Mulla käy mikä aikataulu vaan jos se sovitaan hyvissä ajoin. Mun siskolla on kolmekymppiset 7.6 että se ei sovi, mutta muuten kaikki käy
Joo kimppakyydillä mennään, ja ei tuu miehelle ketään kaveriksi, tuskin ottaiskaan En mä sille vielä oo ees sanonut, mut tiedän että pääsen, sekin lähdössä ens kuussa rukalle ja jyväskylään. Ilmoittelen sit lähempänä On mulla tullut jo niin paljon reissattua, myös Annin aikaan, että kyllä toi jo pärjääAlkuperäinen kirjoittaja katjanna:Topsy: jääkö sulla mies yksin lasten kans kotiin vai tuleeko mummu auttamaan häntä? Mietittiin miehen kans että pyydetään hänelle kaveriksi hänen äiti. Ja mullakin on paljon mukavampi olla jos mummu tulee meille ja tiedän ainakin varmasti että hän huolehtii hyvin ruoat ym. lapsille.
Jep, vähän aikaa meni ennenkuin tajusin että taisit tarkoittaa sua ja Juhoa... eka mietin että puhuit sinusta ja miehestäs Että jopas se pupu avoimesti kertoo....Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:Käytiin saunassa tossa alkuillasta ja sitten touhuiltiin tuossa lattialla pitkän aikaa.