***LOKAVAUVAT-07,KAKKOS PAINOS***

mileko kyselit niitä ajankohtia...meillä kun mies tekee kolmee vuoroa,niin nuo viikonlopun vapaat on ihan persiistä..eli 27-29.6 tai 18-20.7 on ukolla vapaat..joten nuo viikonloput mulle sopis..muuten täytyy sitten miettiä..allergioita ei ole,ja voisin miekin yöks jäädä..tietysti jollaki ns.nyyttäri periaatteella vois ruokapuoli hoitua,sovittas kuka tuo mitäkin.ja tietty sit jokainen omat juomiset.

isäntä lähti töihin..mie heti koneelle..venla on nukkunu jo toista tuntia.
miekin eestyin lenkille tänään..sinne jäi päänsärky..mutta kivasti menkat alko..ja mahaan koskee |O
 
Minä haluan kans kimppakyytiin mukaan. Sittenhän täältä Oulusta on Diipeli ja Tiipii ja joku uusi oli tulossa myös seuraavaan tapaamiseen, en muista nimimerkkiä. :headwall:

Topsy: jääkö sulla mies yksin lasten kans kotiin vai tuleeko mummu auttamaan häntä? Mietittiin miehen kans että pyydetään hänelle kaveriksi hänen äiti. Ja mullakin on paljon mukavampi olla jos mummu tulee meille ja tiedän ainakin varmasti että hän huolehtii hyvin ruoat ym. lapsille.

Niin mihin sitä ollaan menossa? Vuokrataanko me joku mökki vai mitä olette sopineet? En jaksa selailla kovin kauas noita viestejä..Mulla käy mikä aikataulu vaan jos se sovitaan hyvissä ajoin. Mun siskolla on kolmekymppiset 7.6 että se ei sovi, mutta muuten kaikki käy
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Minä haluan kans kimppakyytiin mukaan. Sittenhän täältä Oulusta on Diipeli ja Tiipii ja joku uusi oli tulossa myös seuraavaan tapaamiseen, en muista nimimerkkiä. :headwall:

Topsy: jääkö sulla mies yksin lasten kans kotiin vai tuleeko mummu auttamaan häntä? Mietittiin miehen kans että pyydetään hänelle kaveriksi hänen äiti. Ja mullakin on paljon mukavampi olla jos mummu tulee meille ja tiedän ainakin varmasti että hän huolehtii hyvin ruoat ym. lapsille.

Niin mihin sitä ollaan menossa? Vuokrataanko me joku mökki vai mitä olette sopineet? En jaksa selailla kovin kauas noita viestejä..Mulla käy mikä aikataulu vaan jos se sovitaan hyvissä ajoin. Mun siskolla on kolmekymppiset 7.6 että se ei sovi, mutta muuten kaikki käy
milekon tykö mennään :D
 
voi että,piti käydä uusia lokamassuja kurkkaamassa..nopeeta aika menee,ei mahda mitää..just mietin yhtenä päivänä että aika tarkalleen vuos sitten raskaustestiä tein.. =)

mut ei auta..vaikka kuin vauvakuume iskee..pois se minusta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
voi että,piti käydä uusia lokamassuja kurkkaamassa..nopeeta aika menee,ei mahda mitää..just mietin yhtenä päivänä että aika tarkalleen vuos sitten raskaustestiä tein.. =)

mut ei auta..vaikka kuin vauvakuume iskee..pois se minusta :D
Miä kävin siellä ja kurkkimassa. Ja niin näytti muutama muukin käyneen :whistle:
 
piituliko se tuumaili että vähenee maidon juonti kun soseita alkaa syömään..miekin venlalle heti tuputin soseen syönnin jälkee maitoa,mut eihän tuo ottanu..nauro vaan. =) nyt oon tehnyt sillee että aamupäivästä annan tos yhentoista kieppeillä kasvis sosetta,ja sitten puolenpäivän jälkeen maitoa,(sillo juo yleensä 100-200ml)
sitten hedelmäsosetta olen antanut kun nousee päikkäreiltä,ja siitä jotain tunnin kuluttua taas maitoa.sit yleensä juo ihan hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Minä haluan kans kimppakyytiin mukaan. Sittenhän täältä Oulusta on Diipeli ja Tiipii ja joku uusi oli tulossa myös seuraavaan tapaamiseen, en muista nimimerkkiä. :headwall:

Topsy: jääkö sulla mies yksin lasten kans kotiin vai tuleeko mummu auttamaan häntä? Mietittiin miehen kans että pyydetään hänelle kaveriksi hänen äiti. Ja mullakin on paljon mukavampi olla jos mummu tulee meille ja tiedän ainakin varmasti että hän huolehtii hyvin ruoat ym. lapsille.

Niin mihin sitä ollaan menossa? Vuokrataanko me joku mökki vai mitä olette sopineet? En jaksa selailla kovin kauas noita viestejä..Mulla käy mikä aikataulu vaan jos se sovitaan hyvissä ajoin. Mun siskolla on kolmekymppiset 7.6 että se ei sovi, mutta muuten kaikki käy
minähän se
:)
 
Mä mietin viellä tota tapaamiseen osallistumista, riippuu varmaan ihan vaan siitä miten mies saa lomaa... TOSIN, Juhon kummit asuu varkaudessa, onkos sieltä pitkä matka sinne.. no sinne.. no johonkin kuopion lähelle... =)

Poiju on jo yöunilla, kohta meen minäkii, kunhan vetasen toisen mukin teetä.

Käytiin saunassa tossa alkuillasta ja sitten leikittiin Juhon kanssa tuossa lattialla pitkän aikaa. Ja pitihän sitä tilata tuosta uudesta paikallispitzeriasta pitzaa, luksusta. Me asutaan sen verran korvessa että lähimmät pitzeriat ei toimittanu kotiin ja itekki aika pitkä matka hakee, nyt kun aukes tohon 5 kilsan päähän toi, niin viitiipi tilatakkin. Hyvää oli :p

VÄSYTTÄÄÄÄÄÄÄ

muoks.. eräs epäselvyys..
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Topsy: jääkö sulla mies yksin lasten kans kotiin vai tuleeko mummu auttamaan häntä? Mietittiin miehen kans että pyydetään hänelle kaveriksi hänen äiti. Ja mullakin on paljon mukavampi olla jos mummu tulee meille ja tiedän ainakin varmasti että hän huolehtii hyvin ruoat ym. lapsille.
Joo kimppakyydillä mennään, ja ei tuu miehelle ketään kaveriksi, tuskin ottaiskaan :) En mä sille vielä oo ees sanonut, mut tiedän että pääsen, sekin lähdössä ens kuussa rukalle ja jyväskylään. Ilmoittelen sit lähempänä :) On mulla tullut jo niin paljon reissattua, myös Annin aikaan, että kyllä toi jo pärjää :)
 
Mä täälä hulluna selaillu koko hemmetin päivän noita tatskoja..nyt alkaa jo muodostuun pieni selko kuvasta :D mulle ja sopii tuo v-loppu,toivottavasti saan pojat jollekkin hoitoon...sit kun lyödään lukkoon joku aika niin alan "varotteleen" mahdollisia hoitajia. Nyt lisää ettimään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
Käytiin saunassa tossa alkuillasta ja sitten touhuiltiin tuossa lattialla pitkän aikaa.
Jep, vähän aikaa meni ennenkuin tajusin että taisit tarkoittaa sua ja Juhoa... eka mietin että puhuit sinusta ja miehestäs :LOL: :LOL: Että jopas se pupu avoimesti kertoo.... :LOL: :LOL:
 
varkaus on aika lähellä kuopioo..

ja mä tein raskaustestin vasta maaliskuun pulen välin tietämillä..olin ihan kokonaaaan unohtanu koko menkat ku meil oli sillon muutto hässäkkää..ja iloinen teito kyllä oli että oon raskaana..toivottu sitä olikin..arvatkaa vaan onko nyt hirvee vauva kuume päällä :p
 
Minä kun en ole käynyt missään niin meinaa vähän jänskättää miten täällä pärjäävät. Tiedän kyllä että hyvin pärjäävät ja luotan mieheeni täysin, mutta jotenkin kun harvoin käy niin vähän ylireakoin.

Mammoliinihan se oli Oulusta.

Minäkin taidan lähteä yöpuulle.

m
meidän ihanat:heart:
 

Yhteistyössä