Moikkelis moi vaan kaikille!
Heräsin vasta vähän ennen kymmentä ja tänä aamuna pitkään aikaan nauroin ensimmäisenä
Mies oli aamusta syöttänyt Saran ja mä sain nukkua ihan rauhassa. Nyt parin viikon hyvien unien jälkeen alkaapi tosissaan helpottaa.
Niinukka: Sain viestin, eikä kuule mittään!
Kun jotain pitää saada niin sitten se saadaan keinolla millä hyvänsä
Ja kun mulla tosiaan oli asiaa sinne kauppaan, niin samalla se hattu sieltä tuli. Pistän postiin ja se on siinä.
Missäs
mammoliino Luuraa?
Ilmoitus bodyn löytymisestä on tuolla ketjun alkupäässä.
Vai tapaamista naiset järjestämässä kesällä? =) Sehän passaa, jos maisemissa ollaan silloin. Meillä mun sukua Kuopion suunnalla (lapinlahdella ja varpaisjärvellä) , joten sinne vaan samanhenkisten pariin, tulen toimeen hyvin savolaisakkojen kanssa
Yksäiti: Mulla on tatuointi tuolla lantiossa ja siinä lasten nimet. Täytyy jossain välissä ukolle pyllistää, niin saan kuvan. En tiedä yhtään miltä se nykyään näyttää, ei ole tullut peilailtua
Siellä se on 6vuotta nököttänyt ilman uusia värilisäyksiä, varmaan uutuudestaan kulahtanut?!
Meillä sitten Sara ja Mea tulossa kipeäksi?! Niinkuin jo viime viikko tuntunut siltä, ei vaan iske tauti kunnolla. Ei kuitenkaan Saralla kuumetta mutta kiukkuinen kuin ampiainen ja nukkuu pikkutorkkuja pitkin päivää sekä syö huonosti. Välissä oli pari parempaa päivää,mutta siis taas ollaan huonoilla syömingeillä.
Eiköhän pitäisi tästä kohta taas siirtyä ompelukoneen ääreen...jätin melkein viimetippaan kaitaliinojen ompelua. Ja pukuakin pitäisi sovittaa edelleen ja olkaimia lyhentää...jajaja... Kohta iskee tosistressi häiden suhteen :headwall: