***LOKAVAUVAT-07,KAKKOS PAINOS***

Kesän tapaamiseen mahdollisesti lupautuneet

LillaStina
Topsy2
Mileko35
Tuutilulla
Vilma-Onni
Niinukka
Oliivia
Katjanna
Henkka81
Tilda77
Dogtor
Yksäiti84
YOdottaja66
Piituli

Kyllä tällä porukalla hipat saadaan pystyyn, mut tervetuloa, jos kiinnostuneita vielä löytyy :D

Kysellään nyt sitten ajankohtatoiveita. Mikä kellekkin sopii?
Sen pohjalta on sitten hyvä ruveta tuota kalenteria kattelemaan. Tällasen porukan aikataulujen yhteensovittaminen kun vaatii järjestelyä, aikaa, hermoja ja koreittain olutta... :LOL:

Kysellään samaan syssyyn sitten allergiat, aikooko kaikki yöpyä vai meinaako joku muka jättää meidän ihanaisen seuran kesken kaiken, haluaisko joku, et miehetkin sais tulla mukaan (mulla ei mitn sitä vastaan), ruoka-ja juomaehdotuksia, tehdäänkö ostokset tosiaan yhdessä vai päätetäänkö etukäteen mitä syödään ja mä hommaan vermeet ja kulut jaetaan ja jokainen tuo sit omat juomat???

Moikkelis moi vaan kaikille!

Heräsin vasta vähän ennen kymmentä ja tänä aamuna pitkään aikaan nauroin ensimmäisenä :D Mies oli aamusta syöttänyt Saran ja mä sain nukkua ihan rauhassa. Nyt parin viikon hyvien unien jälkeen alkaapi tosissaan helpottaa.

Niinukka: Sain viestin, eikä kuule mittään! :D Kun jotain pitää saada niin sitten se saadaan keinolla millä hyvänsä :D Ja kun mulla tosiaan oli asiaa sinne kauppaan, niin samalla se hattu sieltä tuli. Pistän postiin ja se on siinä. :)
Missäs mammoliino Luuraa? :D Ilmoitus bodyn löytymisestä on tuolla ketjun alkupäässä.

Vai tapaamista naiset järjestämässä kesällä? =) Sehän passaa, jos maisemissa ollaan silloin. Meillä mun sukua Kuopion suunnalla (lapinlahdella ja varpaisjärvellä) , joten sinne vaan samanhenkisten pariin, tulen toimeen hyvin savolaisakkojen kanssa :LOL:

Yksäiti: Mulla on tatuointi tuolla lantiossa ja siinä lasten nimet. Täytyy jossain välissä ukolle pyllistää, niin saan kuvan. En tiedä yhtään miltä se nykyään näyttää, ei ole tullut peilailtua :LOL: Siellä se on 6vuotta nököttänyt ilman uusia värilisäyksiä, varmaan uutuudestaan kulahtanut?!

Meillä sitten Sara ja Mea tulossa kipeäksi?! Niinkuin jo viime viikko tuntunut siltä, ei vaan iske tauti kunnolla. Ei kuitenkaan Saralla kuumetta mutta kiukkuinen kuin ampiainen ja nukkuu pikkutorkkuja pitkin päivää sekä syö huonosti. Välissä oli pari parempaa päivää,mutta siis taas ollaan huonoilla syömingeillä.

Eiköhän pitäisi tästä kohta taas siirtyä ompelukoneen ääreen...jätin melkein viimetippaan kaitaliinojen ompelua. Ja pukuakin pitäisi sovittaa edelleen ja olkaimia lyhentää...jajaja... Kohta iskee tosistressi häiden suhteen :headwall:

Kesän tapaamiseen mahdollisesti lupautuneet

LillaStina
Topsy2
Mileko35
Tuutilulla
Vilma-Onni
Niinukka
Oliivia
Katjanna
Henkka81
Tilda77
Dogtor
Yksäiti84
YOdottaja66
Piituli
Milli78

Tatuoinnista
Mulla on keskeneränen tatuointi tossa käsivarressa. Valmiina siinä sitten toivottavasti on kaikkien tyttöjen nimet. Tatuoinnin koko vaan tahtoo kasvaa aikasta isoks, kun tota jälkikasvua on siunaantunut... :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Ai niin, sitähän minä olen pienessä päässäni pohtinut, että kun TÄYSimetystä suositellaan 6kk saakka. Meillä poitsu saa lisämaitoa (n.1 krt. pvä.), eli en täysimetä. Onkohan parempi aloittaa ne soseet kun tulee 4kk täyteen vai jatkaa tätä tissin ja korvikkeen sekakäyttöä? Sekava selvitys taas

Susa
Minä en itse henkilökohtaisesti juottaisi korviketta kuutta kuukautta, mutta toisaalta, meillä mennään täyspullotuksella, teillä vaan niin vähän tulee tota korviketta... Et pääse siitä yhdestä pullollisesta eroon? Toisaalta et välttämättä haluakaan, helpottaa varmasti sunkin olemista. Ainakin itse ajattelisin niin, itsekäs kun osaan olla :) Mutta siis eipä ollut järkevää vastausta, osaisko neuvola auttaa? Tartuin tähän vaan vastaamaan kun meillä mennyt yöt kans aika hulabalooksi, Minttu herää, näyttää ja tuntuu nälkäiseltä, syö 40-60 ml ja nukkuu taas tunnin tai kaksi. :/ Niinpä meillä nyt kiehuu tuolla pottu :eek: Ajattelin likalle maistattaa... Oon kuullut että jos vauva syö ja nielee kun laittaa jotain muuta suuhun kuin mammaa, on valmis kiinteille. Oon maistattanut appelsiinin mehua ja äsken punaviinimarjan mehua ja likka on onnesta kankeena... joten nyt alkaa meillä kiinteiden läträys, pikkuhiljaa vaan. Lisäksi yks syy vois olla sekin et Minttu syö tosi vähän ja on ollut viime aikoina aika kiukkunen. Musta sillä vois olla nälkä? Ja maito tympäsee? No, ihan sama, aloitan kuitenkin (miten niin vähän epäilyttää, saiskos vähän vertaistukea :ashamed: )

Ginnifer
Heippa,

tuli vaan mieleen kun aina välillä on kysymyksiä imetyksestä ja pähkäilyä erilaisten tilanteiden kanssa, että muistattehan imetystukipuhelimen olemassaolon? Sen numero on 041 528 5582. Ja nykyisin niillä on kai myös skype ja irc -mahdollisuus. Meinaan, että eihän me täällä kukaan olla varsinaisia asiantuntijoita, tilanteet on yksilöllisiä ja niin myös oikeat ratkaisut. Tuttavani on yksi niistä puhelimeen vastaajista, ja sain häneltä tosi hyvät neuvot silloin alussa kun mulla oli imetys ongelmallista. Kyseli todella tarkkaan meidän tilanteesta ja sain sitten juuri siihen tilanteeseen ja hetkeen ohjeet, viimeisimmän imetystietämyksen mukaan. Suosittelen!

Harmi kun kaatui se edellinen pino, jäi mullakin pitkät pätkät lukematta...

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Tehdäämpäs uusi lista :LOL:

Kesän tapaamiseen mahdollisesti lupautuneet ;)

LillaStina
Topsy2
Mileko35
Tuutilulla

Ai oonkos miäkin lupautunut, empäs tiennytkään
:LOL: sitä pitää kattoa sitte lähemmin. Miten täällä (kotona) nää kuviot hoitaa. Mut ihan kiva ois kyllä tää porukka saada kasaan :)
tottakai lupauduit etkö muka muista.....??????!!!! :kieh: :LOL:

Mehän mennään sinne yhdessä eikös juu? Ja lupaat ottaa yhden lapsista mukaan niin varmasti suostuu......! :heart: :D

Missäs muuten luuraat.....etkai vaan pode KRAPULAA.
Väsymys enää vaan vaivaa kun tuli kukuttua neljään asti
:ashamed: Ja kumminkin kasilta nousin ylös. Miä oon täällä siivoillut tänään. Hölmön hommaa alkaa puoli kuntoisena tekemään :headwall:

En mäkään ole varma tulija, mutta jos tosiaan teidän miitin ajankohta sopii niin että ollaan tulossa sinne savoon, niin toki silloin tulen mammojen kanssa turisemaan syntyjä syviä =)

Olen joskus eräältä toiselta foorumilta miitannut mammoja ja meillä oli eräänkin kerran todella huippuhauskat pikkujoulut =) Tällaset miitit on hauskoja, joten kannatan. =)

ja mulle käy mikä ajankohta vaan..tietysti siis viikonloppu..
ja mä tuon omat lihat mukana,ku en pysty syömään hirveesti lihoja..mut muuten kyllä kaikki käy paitsi juusto ja sienet mun puolelta pois :D
ehkä vois olla silleen et käytäs koko poppoo yhdessä vaik kuopion prismasta ostamassa tarvikkeet ja joku maksaa ne ja sit milekon luona jaetaan se osuus jokaiselle mikä tulee maksettavaks..

Että näin on taas päässy käymään...

TÄTEN MINÄ LUPAAN ETTEN ENÄÄ IKINÄ KOSKAAN MASTA PISARAAKAAN MINKÄÄNMUOTOISTA ILOLIENTÄ!!!

Voi kamala tätä oloa... ja ei voi ajatella että oli se sen arvoista kun ei mitään edes muista :kieh: Noh, onneksi nuo 3-kymppiset on vain kerran!!!!! Ja mikä säälittävä tapaus, minä olin jo klo 23.55 taksikuitin mukaan kotona!!!! No mutta aloitettiin jo 4 aikaan...

Ihanaa Milli!!!! Laitan sulle yv:tä heti kun kerkeän tältä jaffan juomiselta! Onneksi teillä monilla muillakin oli vissiin tänä aamuna huono happi :D

B) R

Tää on innoissaan, tänään ol eka bailatino-tunti ja ai että tykkään, tulis jo ens sunnuntai...Jos ei sillä perseen pyörityksellä ala kesään mennessä vyötärö löytyä niin sitten ei millään :LOL:

Susa vauvauinti alkaa vasta 9.2 ja siinä on semmonen juttu että kaks ekaa kertaa saa käydä 12 eurolla kattomassa ja sit sen jälkeen jos haluu jatkaa niin maksetaan loput. Koko summa siis 135 euroa...
Jos haluut sen numeron niin voin laittaa sulle yv.nä, tai mahtaa netistäkin kyllä löytyä...Myö ollaan viikon ajan jo noustu aamulla seittemältä niin nyt se onkin meille oikein ihanneaikaan se uinti, tokihan se rytmi kerkee muuttua vielä moneen kertaan ennen kesää, mutta tällä hetkellä näin...

Nyt pitää joutua syömään ennenku poika herää uniltaan...

Topsy: Varmaan tuosta pullosta eroon pääsisi jos jaksaisi nähdä vähän vaivaa ja kuunnella kätinää. Tuskin tuo ravitsemuksellisesti on niin tärkeä. Enemmän sellainen osa iltarutiineja -merkki siitä kohta mennään nukkumaan. Välillä tosiaan pärjättiin ilmankin, mut nyt taas tuntuu ettei rauhotu ennen kun saa iltapullon.

Ginnifer: En tiennytkään tollasesta puhelimesta. Mites se on auki? Pitää varmaan soittaa sinne ja kohtahan meillä jo onkin 4kk neuvola.

mammoliino:Huomasitko viestin bodysta ketjun alkupäästä? Eli siis alkuunhan suunnittelin ostaa 68cm kokoisen mutta ei ollut kuin 3kappaletta jäljellä ja kokoa 50cm oli 2kpl ja yksi ainut 62cm, jonka hätäpäissäni sitten ostin :D Eli siis tuo 62cm menee meidän Saralle just hyvin nyt niin uskoisin sen mahtuvan kyllä teidänkin vauvelille? Muistaakseni toivoit kokoa 62cm tai 68cm? Mut laita yv:tä jos tuo 62cm kelpaa :)

Kysellään nyt sitten ajankohtatoiveita. Mikä kellekkin sopii?

14.6 JÄLKEEN OLIS MEILLE PARAS, KUN ISUKKI JÄÄ SITTEN LOMALLE... EI TARTTIS VÄLTTÄMÄTTÄ OTTAA UKKOO MUKAAN.
HEINÄKUUN 11.-13. VIIKONLOPPU EI SOVI!

Kysellään samaan syssyyn sitten allergiat ON JA PALJON....
aikooko kaikki yöpyä vai meinaako joku muka jättää meidän ihanaisen seuran kesken kaiken YÖTÄ EHDOTTOMASTI
haluaisko joku, et miehetkin sais tulla mukaan EI
tehdäänkö ostokset tosiaan yhdessä vai päätetäänkö etukäteen KAIKKI PASSAA...

Hitto vie! Täällä on sitten isukku selvinnyt flunssasta ja äippä & poika on just sairastanut. Eemelillä nousee kuume koko ajan... :snotty:
Räkää tulee pojalta niin paljon, että saa koko ajan olla niistämässä.... :/

äitivaan: En löytäny netistä mitään ko. vauvauintiin liittyen. Varmaan voi soittaa tuohon harrastevarausnumeroon. Meillä sattuu vähän huonosti nuo miehen työvuorot, mut yritän järkätä et päästäis kans. Jokos teillä on uikkarit hommattu?

Miäpäs äsken kysäsin Kiialta kiinnostaiskos Kuopio kesällä :D Samalla kerroin ukolle että työ suunnittelette tapaamista (en suinkaan miä ) :whistle:

Meiltä siis Kotkasta matkaa on karttulaan 312 km :/ Osaisinkohan miä ajaa sitä matkaa? *joku joka ei edes hesaan uskalla autolla lähteä*

Piituli milläs ajattelit mennä? Jos lähdet ja tapaaminen toteutuu

Yhteistyössä