Into: Mulle sanoi Bruno Cacciatore että kaikki alle 155cm lähetetään automaattisesti synnytystapa-arvioon. Itse olen 152cm (huikeat
) eikä meinannut mun th:lta herua lähetettä. Sain sen sitten Brunolta kysymättä
Bruno nauroi kyllä perään: "Ellei ole todettu hyväksi synnyttäjäksi..." Joka varmaankin tarkoitti että ellei ole aiemmin alakautta tuosta vaan pulautellut nelikiloisia vauvoja maailmaan...?
Dirlittan: Tiedän tunteen, muakin oikein sapetti viime lauantaina kun hienosti supisteli tunteja ja sitten hiipuivat ja olin nukahtanut. Mitä ihmettä sitä kiusaamaan, tulis sitten kertaheitolla?!
Tosin toivottavasti sitten lyhenee synnytyksen kesto, kun tosissaan toimiin pääsee
Täällä oli eilinen ihan kummallinen. Otin päiväunet ja nukkua posotin 3tuntia!
Illalla olikin alaselkä niin kipeä että oli ihan pakko ottaa särkylääkekin, harvoin otan joten kipu oli sietämätön. Illalla ennen nukkumaan menoa mies vielä hieroi selkää. Heräsin sitten reilun tunnin päästä armottomaan menkkakipumaiseen jomotukseen. Alkuun n.10min välein ja siitä sitten 20min välein ja 30min välein. Jotkut niistä tuntuivat ihan kunnon supisteluilta ja vatsa olikin ihan kivikova, mutta jotkut vaan vuosisadan pahimmilta supermenkkajomotuksilta
Ei ole aiemmissa raskauksissa tällaista ollut, sitä on sitten kertaheitolla lähdetty, eikä vietetty unettomia öitä. Tässä raskaudessa taas unettomia öitä on jo ollut liikaa ja nukahtaminen vaikeaa, kyljen vaihtoa kokoajan ja tuntuu että hetkessä puutuu. Musta tuntuu kuitenkin että vauva olisi nyt todella alhaalla ja ehkäpä jopa kiinnittynyt? Tunnustelin päätä, mutta en sitä löytänyt
Sain myös mieheltä tuliaisia kaupasta: Ihan ikioman saunanpesuaineen!
Mies meinas nimittäin yks päivä pestä saunan ja huusin sille että saunanpesu on mun, kun kypsyn tähän mahaan lopullisesti! :ashamed: Ei uskaltanut pestä saunaa
Voikaahan pallomasut hyvin ja paljon suppareita toivotaan kaikille halukkaille!
Milli rv 37+3