tuutilulla tsemppiä murkkuikäisen kanssa,meillä kanssa näitä murkkuikäsiä kolmin kappalein tässä pyörimässä kesän.omat tytöt 13v ja 15v ja isännän tyttö 12v ja pienempi 7v.
oma tyttö alottaa maanantaina 2vkoa kestävän ns työharjoittelun (saapi 200e kahesta viikosta ,kunta maksaa)läheisellä koululla,lähinnä
siivoushommia,urputtihan tuo että hää joutuu kaksi viikkoa pesemään vaan jotakin lattioita,sanoin että tuskimpa vaan,että eiköhän siellä ole jotakin muutakin hommaa kun vaan lattioiden pesua.
tiedän että tyttöä jännittää sinne meno,kuitenkin aika ujo ja hiljainen on,mutta olen sille puhunut että tumput suorana ei siellä saa seistä,ja pitää saada suu auki ja kysyä että mitä voi tehdä,ja hapanta naamaa ei kyllä tarvitse näyttää..kotona kun alahuuli on tämän tästä mutrullaan kun jotakin käskee tekemään :/
olen miettinyt että miten saisin isännän 12v tekemään myös näitä kotihommia,ja olen kyllä miehelle sanonut että tyttö kyllä saapi osallistua yhtä samalla tavalla huushollin pitoon kun minunkin tyttöni,ja kyllä isäntä tuntu olevan samoilla linjoilla minun kanssani..se vaan sitten on toinen asia että miten ja millasessa aikataulussa ne hommat tulee hoidettua..tuntuu että 12vuotinen haluu aamulla löhötellä sohvalla ja kattoo kaikki lastenohjelmat,enneku sitten sieltä kampeutuu pukemaan ja aamupalalle niin kello on ystoista..ja minua ärsyttää se.olen tottunut että hommat tehdään reippaasti,eikä siivoukseen esimerkiksi mene koko päivää..kestääköhän hermot :x ja voi verenpaineet nousta.
välillä tulee tunne että jotakin kivirekeä vetäs perässä kun käskee 12vuotiasta jotakin tekemään |O
omille olen sanonut että jos jotakin tehdään tai jonnekkin lähdetään niin reippaasti pitää toimia eikä pyörii ja hyörii eestaas.
mutta meitä on moneksi
tämä kesä kyllä näyttää miten meijän uusperheen elo oikein onnistuu jatkossakin,kuitenkin tiedän että isännän tytötkin ovat suurimman osan kesälomasta täällä meillä..laskin että tänäkin kesänä ne ovat yhteensä 6vkoa.. :/ mutta eiköhän tuo onnistu,vaatii asennetta,hermoja,kekseliäisyyttä,ja hyviä hermoja.
kamala sepustus tuli,mutta toivottavasti jotakin tolkkua tästä saapi.
kultsux3 teille myös tsemppiä,nykyisin
onneksi on sydän lapsille hyvää hoitoa.ainahan tollanen asia pysähdyttää ja tuo erillaisia mietteitä,ja pelkoakin.mutta uskon että kaikki käy loppujen lopuksi hyvin.
nurmikko rehottaa aivan hurjasti,ja vasta minä sen leikkasin,iltapäivällä olisi sekin urakka sitten esissä.
omaan napaan ei sen kummempia,vaavi on tosiaankin aika aktiivinen,ainakin näin aamusta.onneksi nyt yöllä olen saanut nukuttua.
aurinkoista päivää kaikille.
niinukka + vunttunen 22+0