*Lokamassut 2009 Toukokuussa*

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi30:
Flora79: Oletko ennen tilannut Funmumista? Kerrohan sitten miten nopeasti vaatteet tulivat, vastasivatko koot niitä mihin olet tottunut ja paljonko tuli postikuluja. Todella kivan näköisiä vaatteita näyttäisi olevan tuolla, itsekin voisin tilata. Vähän vaan arveluttaa nämä nettiostokset, tosin kyllähän tuotteet voi sitten palauttaa.
En ole aiemmin tilannut ja jännityksellä odotan koska vaatteet saapuu :) Äsken tuli sähköpostiin viesti että tilaus on nyt lähetetty. Jospa jo loppuviikosta ne tulis sitten perille, hope so...Mulla alkaa oikeesti olee tukala olo tavisfarkuissa.

 
Kiitos kaikille.

Ikäni 34v voi päivittää etusivulle.

Mimaldi ja Peppimamma saa nähdä ketkä ovat samaan aikaan Oysissa =) . Edelliset lapset yhtä lukuun ottamatta (sektio vauva) ovat menneet yli la:n.

Anelie kyseli streptokokista itsellä oli se edellisessä raskaudessa, aiheutti minulle ainakin paljon supistuksia jotka edesauttoivat aukenemista. Ennenaikaisesta synnytyksestä en osaa sanoa koska tytön perätilan, lapsiveden vähyyden ja streptokokki b:n takia jouduimme sektioon rv. 38+4. Neuvolasta kertoivat meille sillon ettei ole vaarallinen vaan synnytyksessä hoidetaan sekä vauva että äiti lääkkeillä kuntoon ja sairaslomaa saa jos supistelee paljon, olinki melkein koko raskauden ajan kotona töistä.

Vihlomisesta ja kivuista ollut myös puhetta. Itsellä ollut kahdessa edellistä raskaudessa pahoja liitoskipuja välillä päässyt edes liikkumaan ja näyttää tässäkin tulevan vihloo ja repii nivusia ja alamasua siihen malliin jo.

Nyt onkin riennettävä hakemaan tyttöjä hoidosta.

Sade-74 ja Nuppu 15+2
 
Hyvää päivää!
Äskön vasta kotiin tultiin ja kerettiin pojan kanssa juuri pois ukkosen tieltä :D

Rakenne ultra kunnialla ohi.
Tiuhti oli varsin kuvauksellinen tällä kertaa, joskaan ei kyllä kovin selkeästi antanut ilmi, kumpi hän on. Selkeitä boltseja tai pipulaa ei näkynyt, joten ERITTÄIN varovasti veikkasi sitten tyttöä, sillä näillä viikoilla normaalisti jo pojan vehkeet näkyy hyvin, vaikka vaavi olisikin supussa.
Mutta näillä mennään, ei haittaa vaikkei nyt varmempaa tietoa saatu, on jotain sitten mitä miettiä :D
Tiuhti oli kehittynyt hyvin. sydän oli juuri niinkuin pitääkin, pallean kaari erottui selkeästi, nenukki oli kuin veljellään ja näytti meille peukkua, että kaikki on mulla hyvin :heart:
Heilutteli nyrkkiään ja potki aika lailla, mutta hyvää kuvaa silti saatiin mukaan :D
Vastasikin tällä kertaa rv19+5 eli edellisen ultran mukaan olisi ollut päivän vanhempi, nyt 3pv vanhempi, mutten jaksa tuosta välittää, ei tämäkään tirriäinen kuitenkaan La:na synny :LOL:

Tässä vielä kuvaa Tiuhtista rv19+2


Hyvää alkanutta viikkoa, nyt SYÖMÄÄN :p

paapelo+poju+Tiuhti 19+2
 
apollo mullakin toisessa reidessä katkenneita verisuonia. En pysty edes kattomaan sitä ku tekee niin pahaa :eek: Millä noita voi hoitaa? En oo käyny missään jumpissa tms. aikoihin, siinä varmaan syy :ashamed:

paapelo oon kade kun sulla on ultra jo ohi! Mun pitää vielä kärvistellä perjantaihin. Äh kukakohan ottais meidän tytön hoitoon niin mieskin pääsisi mukaan. Tässä tilanteessa olis kiva kun mummit asuis lähellä..
 
äitsy ne lisäs Vibet takas listoille, kun kyselin onko niillä niitä.. kerro sit kun saat omasi, että onhan tuo "black" se kokomusta eikä se missä on punaiset istuimet. Noi sivut on vähän puutteelliset, mutta onneksi ne vastaa nopeasti sähköposteihin eikä niin kuin eräs saksalainen firma, josta tilasin viimeksi rattaat. Hohhoijaa sain odottaa rattaita melkein 3kk ja aina jos kysyin jotain niin vastaus tuli parin viikon viiveellä - jos sittenkään.
 
paapelo
Voi vitsit että mä ootan sitä rakenneultraa... Vielä olis 18.päivää :whistle:

Tänne ei mitään kummempia.
Tänään oli kolmas neuvolakäynti ja siellä oli kaikki hyvin :)
Mä kirjottelen nykysin enemmän tuolla kerhopuolella...Ainaki tällä hetkellä :D

*Talvicci ja Uuno rv.18+5* :heart:
 
Onnea Paapelolle hyvistä ultrakuulumisista!
Mullakin vielä kaksi viikkoa odottelua siihen.

Vaunuista vielä, eli jos joku vielä niitä pähkäilee niin tuolta Phil&Tedsien kotisivuilta hokasin että noihinkin saa kiinnitettyä jotain turvakaukaloita, jotka oli siellä lueteltu mutta tottakai heti unohdin. Se vähän sai miehen päätäkin kääntymänä, että josko ne uudet rattaat ostettaisiin... =)
 
Ihana lukea ultrakuulumisia paapelolta kun itellä on sama edessä huomenna. Jännittää! Onneks aika on heti aamusta niin en ehdi koko päivää hermoilla :) Vauveli on tänään taas ollut sangen aktiivinen.

Mä olen nyt alkanut pitämään vatsan päällä eilen mieheltä saamaani bolariipusta siinä toivossa että se sitten vauvan synnyttyä rauhottelisi. Ja on se ihan kaunis korunakin :)

Äidiltä just eilen kyselin minun vauva-ajasta ja kuulemma nukuin kun enkeli lukuunottamatta yhtä yötä juuri ennen ristiäisiä jolloin oli ollut mahanpuruja. Mies on ollut samanlainen nukkuja myös. Tämä antaa pientä toivoa sitten meidän vauvan suhteen. Tulispa vanhempiinsa tuon nukkumisen kanssa. Nykyäänhän mä tosin olen erittäin herkkäuninen...

Nyt on pakko keksiä jotain järjellistä tekemistä illaksi että saan ajan kulumaan. Täällä oli äsken voimakas ukonilma. Kunhan sade lakkaa niin lähden reippaalle lenkille hengittelemään raikasta ilmaa :)
 
Kiitos kovasti onnitteluista =)

Perhevalmennuksesta:
Me ei menty esikostakaan ja ei nytkään.
Jotenkin en kastonut siihen tarvetta, kun ympärillä oli niin paljon äitejä ja erilaisia tilanteita synnytyksistä jne. Joten vinkkejä ja muuta, sekä vertaistukea sain paljon...ja muutenkaan tuollaiset eivät ole minun juttuni. Väheksymättä tietenkään ketään, joka tähän tahtoo osallistua.
Mielestäni on vain positiivista, että meillä täällä järjestetään kunnan puolesta tätä toimintaa, sillä joillekkin tilanne on aivan kokonaan vieras ja tietoa sekä vertaistukea ei lähellä ole =)

minullakin on bolakoru...se on kaunis. Vielä en ole alkanut pitämään sitä vatsalla...aloitan käytön, kun vaavi alkaa kuulemaan, eli joskus rv25 jälkeen :D
 
Heippa!
paapelo onnittelut ihanista ultrakuulumisista =)
Meillä tuo edessä parin viikon kuluttua,paitsi tänään jouduttiin kurkkamaan ultralla,kun neuvolaterkka laittoi lääkärille supistelujen ja kipujen ja särkyjen vuoksi. Kaikki edelleen ok,kovasti vauva heilui edelleen,jalat potki :heart: Kohdunsuu ei pehmennyt,joten se erittäin hyvä. Nyt sit jälleen sairaslomalla minä, tällä kertaa pois töistä 2 vkoa. Lepoa vain. Tällaista täällä meillä päin tänään.

nöpötin ja pikkuinen 17+5
 
Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista Paapelolle ja Nöpötinille! :heart:

Itsellä ultraan aikaa vielä kolme viikkoa.
Tänään oli neuvola. Mies oli myös mukana, kuuli ekaa kertaa sydänäänet. Ultrassa on vaavin jo nähnyt. Neuvolassa kaikki hyvin. Painoa oli tullut sopivasti lisää. Perhevalmennus on syksyllä luvassa. Itsellä tietoa on, kun on ollut neuvolassa töissä. Mut silti varmaan mennään ainakin johonkin osaan.

Vaunuista on ollut keskustelua. Me käytiin katsomassa Emmajungan vaunuja. Näyttivät hyviltä. Vielä ei onneksi tarvitse päätöstä tehdä mitkä ostaa. Värivaihtoehtoja oli tosi paljon.

Nasuli08 +vaavi 17+4
 
Tuli muuten mieleen tuosta ultrasta hauska juttu.
Siskon synnytyksen jälkeen osaan suunnistaa Kättärillä kuin omassa kodissa konsanaan. Tuli silloin hänen avautumisvaiheessaan haahuiltua kerroksesta toiseen ja pälyiltyä jokapaikkaan.

Aiemmin olisin varmaan joutunut pyytämään neuvoa, mistä mitäkin löytyy.

Ja jos täällä muuten oli Kättärille menijöitä, joilla nyt r-ultra siellä lähiaikoina, niin tämä kakkosultrakin suoritetaan sitten äippäpolilla, eli pohjakerroksessa tätä ei enään suoriteta. =)
 
Heippati hei kaikki!

Myöhästyneet äitienpäiväonnittelut kaikille äideille! :flower: Aika jännä juttu tuo, kuinka joidenkin mielestä voi onnitella jo tulevaa äitiä, joidenkin mielestä ei. Itsekin sain onnitteluja, esimerkiksi omalta äidiltäni, jonka olisin luullut kuuluvan siihen toiseen koulukuntaan. Tuntui kyllä hiukan omituiselta, vaikka kivalta. Vastasin että "ei kai vielä voi onnitella" vaikka olinkin salaa hyvilläni. Miehen siskolta sain sunnuntaina kaksi painavaa kassillista vanhoja Vauva- ja Kaksplus-lehtiä. Kova urakka luettavaksi! :LOL:

MB Minä niitä digikameroita pohdiskelin, enkä ole vieläkään päässyt puusta pitkään. Oon koittanut selvittää mitkä ominaisuudet on oikeasti tärkeitä, ja valinta on tullut vielä vaikeammaksi... Eikä niissä varmaan suuria eroja ole, jos tavallisista digipokkareista puhutaan, luulisin? Tuo Samsungin NV9 on myös omalla harkintalistallani. Vanhassa kolmen megapikselin kamerassani ei tuskastuta muu niin paljon kuin sen hitaus. Todella usein on käynyt niin että joku hoputtaa vieressä "Ota nyt kuva, ota toinenkin kuva, nyt tulis kyllä tosi hyvä kuva!" Ja mulla ei kamera ole valmiina, kun se palautuminen kuvan ottamisen jälkeen kestää niin kauan! Se on siis Canon merkiltään. Onko se Samsung nopea? Vanhempani olivat samaa mieltä, vaikka nuukia ovatkin, että se kamera-asia kannattaa olla valmiina, ja sitä pitää osata käyttää. Oma isäni otti minusta vauvana pari rullallista kuvia linssinsuojus päällä!!! :p

Viime viikolla maha kasvoi sillälailla että nyt sen oikein huomaa, eikä varmaankaan enää luule miksikään kaljamahaksi :) Ostin muutama viikko sitten masutuubin, josta oon tykännyt tosi paljon. Se peittää hyvin housujen avonaiset napin ja vetskarin. Seuraavaksi hankin tukisukat, tuntuu että niitä jo tarvisin. Tänään etsiskelin jotain paitoja kaupoista mitkä mahtuis päälle, ja täytyy sanoa että jotenkin ei kaupoissa kiertely nappaa. Jotenkin oon liian hajamielinen, että en muista mitä oikein olen etsimässä. Täytyy kattoa joku päivä vaikka vaan marketista jotain. Sopivista työpaidoista alkaa olla pulaa. Yhden kivan paidan löysin tänään, mutta se on liian nätti töihin! Ostin lisäksi rintsikat, siirryin kokoa isompiin kun kaikki vanhat liivit puristaa :/

Nupsuliina Kramppeja ja suonenvetoja on mullakin jonkun verran ollut. Ei kiva. En edes muista koska viimeksi olisi aiemmin vetänyt suonta jalkapohjasta. Viime viikolla yöllä kramppasi pohje, kesken unen tuntui ihan kun joku olisi puraissut pohkeesta eikä päästä irti :kieh: Eilenillalla kramppasi varmaankin vatsalihas, se oli todella ikävää, kun yritin juuri kääntää kylkeä. Mies sanoi sitten jotain mikä alkoi naurattamaan, ja vatsaan sattui kahta kamalammin! Vähän jopa ehdin säikähtää sitä kipua, mut se meni ohi kun olin paikallani jonkin aikaa.

Tasan kaksi viikkoa rakenneultraan!

Hanikka ja Onni 18+2
 
Hanikka tuosta kaupoissa kiertelemisestä tuli mieleeni: mulle on nyt kaksi kertaa (!) sattunut sellainen tilanne, etten olekaan mahtunut siitä välistä mistä aioin mennä. Siis ihan kotosalla, raollaan olevan oven ja rattaiden välistä tms. Eli ilmeisesti meikäläisenkin pötsi nyt sitten pömpöttää, ei sitä ainakaan saa sisään vedettyä enää edes selinmakuulla :D . Oikein odotan sitä ison mahan kanssa kaupassa käymistä, kun hyllyvälit yllättävät kapeudellaan..

Suonenvetoja on minulla nyt ollut ihan muutama, yöllä kaikki. Esikoista odottaessa niitä oli paljon, pitkäkestoisia ja jopa useita yhtäaikaa :| Tosi inhottava vaiva. Toivottavasti tuo monivitamiineissani oleva magnesium estää niitä nyt yltymästä yhtä pahoiksi.

Perhevalmennus oli mielestäni ihan OK ekakertalaiselle, tosin toki itsestäänselvyyksiäkin oli mutta myös jotakin uutta sentään. Ja niitä ihan käytännön vinkkejä myös, kuten joku jo mainitsikin! Meilläkään sitä ei tarjota kuin ensisynnyttäjille - en tosin olisi menossakaan nyt uudelleen, kun edellinen kerta vielä niin tuoreena muistissa (esikoinen syntynyt 3/2008).

Ihania ultrakuulumisia tämän päivän saaliina tullut :heart: Onnea! Ja toivottavasti yhtä hyvät kuulumiset jatkuvat niillä jotka ultriin ovat nyt menossa. Itsellä se odottaa tuolla kesäkuun puolella..


~Tiila ja Kauno 16+6
 
Perhevalmennuksesta: näin ekakertalaisena en edes tiedä mitä kaikkea se voi pitää sisällään, mutta varmasti me osallistutaan kyllä. Mies on innoissaan tästä raskaudesta ja isäksi tulemisesta mutta hän on hieman laiska lukemaan mitään kirjoja synnytyksestä, vauvanhoidosta tms joten luulen että hänelle tuo valmennus sopii oikein hyvin. Ja enköhän minäkin siinä opi yhtä sun toista. Meillä ei kummallakaan ole vauvanhoitokokemusta ja aion kyllä tarrata jokaiseen oppii mitä vaan saan :LOL:

Taidanpa mennä vielä saunaan ja sitten pikkuhiljaa odottamaan unen tuloa jos nyt ei ajatukset sitten pyöri ihan täysin huomisessa ultrassa :)
 
Iltaa!

Mukavia ultrakuulumisia täältäkin.
Harmi vaan, että näin varsin huonosti kyseisen tutkimuksen. Kätilöopistolla tosiaan ovat muuttaneet rakenneultrankin sisääntulokerrokseen, mistä johtuen asiakkaiden näytöt eivät tämä aamuna toimineet. (Ainakaan siinä huoneessa, jossa me olimme). Kätilö oli kyllä tosi mukava ja koitti kovasti pitää meitä ajantasalla ja näytti kuvaa aina vähän väliä.
Kovasti se vauva meille vilkutteli. Kaikki oli kunnossa ja hyvin kasvanut. Koko vastasi viikkoa 19+5.
Sukupuolesta ei edes keskusteltu, joten se jäi edelleen yllätykseksi, kuten oli tarkoituskin. Kovasti teki mieli kokoajan kysyä, mutta hillitsin itseni, kun olin kerran päätöksen jo tehnyt.

On se vaan niin ihanaa aina nähdä se pieni tuolla vatsassa, millään ei malttaisi enää odottaa, mutta onneksi se on kohta jo puoliväli. Tämä alkupuoliskokin on mennyt tosi nopeasti, kun on toi esikoinen tuossa touhuilemassa.

Linkistä voi vilkaista meidän vaavin kuvatusta:
http://i.imgbull.com/587000061.jpg

Öitä kaikille!!

Mirmi rv 19+3


=)
 
Ihania ultrakuulumisia ovat jo ensimmäiset saaneet!

Ja taisi ensimmäinen jo ylittää maagisen 20+0 viikkoa.

Mulla ei kramppeja eikä suonenvetoa ole ollut, ei kyllä ole aikasemmissa raskauksissakaan ole juuri ollut. Toivottavasti pysyvät pois nytkin. Niistä kärsiville jaksamista!

Kuten arvata saattaa, valvon taas töissä. Onneksi nyt ei ole kuin 2 yötä. Ne nyt menee vaikka miten päin. Ja onneksi on rauhallista.

Öitä!

Peppi ja toukka 18+0 POKS!
 
tuli sunnuntaina kerrottua äidille maha asukista,meni ihan sekasin. vähän ajan kuluttua haki kutimet esille ja kutoi jo villasukat pikkuselle. ja alko suunitella lisää niin laitoin stopin, että elokuussa saa vasta seuraavat tehdä. ja ehtihän antaa jo synnytys ja imetys vinkkejä.

sain perjantaina lapsivesi tutkimuksen tulokset kaikki on ok!! ja kun utelias olen niin eilen soitin ja kysyin sukupuolen ja xx kromosomit oli eli tyttö on tulossa. eli natiaiseta tuli fröökynä. mummun nimeämänä ku ruotsin kielinen on.

neuvola on torstaina että pääsee sydämmen äänet kuulemaan. painoa ei ole tullut alusta yhtään lisää neiti nautii äidin ylimääräisiä varastoja on oikeen kokonen viikkoihin nähden niin jollain se pitää energia varastot täynnä. ja kyllä tuntuu kasvannu vaikka ei näykkään vielä.

ja eikun valmistautumaan töihin! vaikka ei tekisi yhtään mieli mut pakko se on lähtee.

solmu ja fröökynä 16+5
 
Tiistaita kaikille! :wave:

Onnittelut ihanista ultrakuulumisista! :flower:

solmu Onnittelut terveestä tytöstä! Ihanaa varmasti oli kuulla, ettei mitään häikkää ollut! Ja hellunen tuo äitisi reaktio! :D

Oletteko muuten nähneet kaupoissa äitiyslegginssejä, sellasia oikein ohuita ja caprimallia? Kun tahtois kovasti kesäksi tunikoiden seuraksi... Mä en oo löytänyt. Mulla sitten ne mahankinut helpotti, onneksi! Nyt vaan odotellaan rakenneultraa, joka on 25 päivä, VASTA! :D

Eipä kummempia, aurinkoista tiistaita!

miltski ja papu 18+5 :heart:
 
Ultrakuulumisia täältäkin :) Kaikki näytti olevan kunnossa meidän pienellä miehellä, eli poikahan se siellä köllötteli oikein reteästi sukupuolensa paljastaen :heart: Mies skannaa töissä nuo ultrakuvat niin pistän sitten teille jonkin nähtäväksi. Vilkasliikkeinen tuntuu poju olevan. Kovasti viuhtoi menemään, mutta onneksi rauhottui hetkeksi niin sai kätilö tehtyä tarkistukset.
 
solmu
Onnittelut tulevasta prinsessasta ja ihanaa että pikkusella on kaikki hyvin :flower:

Floralle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista ja onnea tulevasta pojasta! :flower:

miltski
Mä oon kans ajatellu hommata jotain capreja kesäks ku kaapissa on kauheet kasat tunikoita... Eka ajattelin kokeilla josko vois tavallisia käyttää jos se vyötärö osa olis sopivan matalalla tai ylhäällä...


Mä oon tulossa kipeeks |O
Vähän lämpöö ja kurkku kipee :|

*Talvicci ja Uuno rv.18+6* :heart:
 
Aurinkoista päivää kaikille B)

Täällä myös puoli väli täynnä tänään! Jee :D

Olitte puhelleet suonikohjuista ja suonenvedoista. Mua vaivaa molemmat. Ekat suonikohjut sain ekan raskauden aikaan ja nyt ovat vaan lisääntyneet ja pullistuneet komeiksi möhkyröiksi. Onneksi eivät yleensä ole kovin kipeitä. Minulla suonikohjuja on myös polven yläpuolella, joten pelkät tukipolvisukat eivät niihin oikein auta vaan pitäis käyttää sukkiksia, mutta ei kiitos. Jos vaan voin välttää niitä, etteivät jalat kipeydy, niin en niitä hommaa. Nuo suonenvedot/krampit iskevät myös mulla öisin pohkeisiin ja jalkapohjiin. Ne ovat pysyneet nyt kurissa tuolla raskausmonivitamiinin magneesiumilla. Joka päivä kun muistan ottaa kaksi tablettia, niin ei kramppeja ole, mutta jos unohtaa, niin heti ne pirut iskee...

Perhevalmennuksessa käytiin esikkoa odotellessa. Se oli kyllä ainakin meille tosi hyödyllinen ja mukava. Tässä odotuksessa ei neuvolassa vielä ole puhuttukaan, että järjestetäänkö jotain valmennusta, kun vaihdoimme odotusten välillä tällaiseen pieneen neuvolaan. Synnärillä ainakin olisi kiva päästä käymään tutustumassa, kun sekin on minulle uusi.

Mukavia ultrakuulumisia, Onnea niistä :flower: Ja tsemppiä, kun ainakin Inka oli ultraan tänään menossa. Me menemme ylihuomenna, vähän jo jännittää.

Riinuska ja Hemmo 20+0!
 
Oikein paljon onnea ultrissa kävijöille,on tämä aika mennyt kyllä nopsaan kun nyt jo rakenneultrien aika :whistle:

Täällä kotosalla oon,en malta vaan maata vaikka kohta on siirryttävä sohvalle elokuvan pariin.Silitin pöytäliinoja ja laitoin pyykkejä koneeseen :ashamed: Tänään ei ole supistuksia vielä tuntunut,eikä vatsavihlontojakaan.Mies vei pissanäytteen labraan,epäilen kyllä ettei mulla mitään tulehdusta oo,kasvu-ja venymiskivuilta nämä tuntuu.
Mut nyt leffan pariin ja karkkiakin tuolta löytyisi :p

nöpötin ja pikkuinen 17+6
 
Onnea ihanista ultrakuulumisista poikalupauksesta ja terveestä tyttelistä =)

Tosiaan meilläkin puuttui kokonaan se tutkittavan näyttö, eli siis se iso telkku, mutta kätilö suoritti ensin omat tutkimuksensa ja sitten katseltiin yhdessä vauvaa ihan rauhassa. Joten hyvin sujui ainakin meillä näinkin.
Tosiaan se sukupuoli on meille hiukan mystinen...äitinikin oli ihan pöllämystynyt, kun ei saanutkaan tietää kumpi on tulossa, tosin, ei olisi saanut muutenkaan tietää :LOL: Oltaisi nimittäin pidetty salassa.

Tiuhtilla eilen ja vielä tänäänkin hirmuinen potkumaraton...välillä tekee ihan hellää, kun pitkään jumputtaa samaan paikkaan ja sitten on kyllä vähän tökittävä, jotta vaihtaa paikkaansa muuallekkin :D
Ja nyt on sitten myös alkanut Tiuhtin kapinointi täyttyvää rakkoa vastaan...jos ei välittömästi, kun tuntee hädän tulevan pian, mene vessaan, niin Tiuhti suuttuu ja kohdistaa potkut suoraan rakkoon ja ei lopeta, ennen vessareissua...sama toistuu joka kerta :D

Ja selkä....en oikein tiedä mitä tämän kanssa pitäisi tehdä...venyttelyä, liikuntaa, ei auta. Eilisenkin kun olin liikkeessä kokonaan, oli selkä ikäväntuntuinen koko illan ja toivon etten valehtele, mutta kipu muistutti elävästi supistuskipuja...hengitys oli raskasta ja kiristi...sitten kun kävin maate, ei mitään.
Nyt on taas yön jälkeen ihan hyvä, ei kolota, ei mitään ja voisin vaikka vieriä mäen alas :D

Nyt vähän laittamaan itseä kuntoon :wave:

paapelo+poju+Tiuhti 19+3
 

Yhteistyössä