Heippati hei kaikki!
Myöhästyneet äitienpäiväonnittelut kaikille äideille! :flower: Aika jännä juttu tuo, kuinka joidenkin mielestä voi onnitella jo tulevaa äitiä, joidenkin mielestä ei. Itsekin sain onnitteluja, esimerkiksi omalta äidiltäni, jonka olisin luullut kuuluvan siihen toiseen koulukuntaan. Tuntui kyllä hiukan omituiselta, vaikka kivalta. Vastasin että "ei kai vielä voi onnitella" vaikka olinkin salaa hyvilläni. Miehen siskolta sain sunnuntaina kaksi painavaa kassillista vanhoja Vauva- ja Kaksplus-lehtiä. Kova urakka luettavaksi!
MB Minä niitä digikameroita pohdiskelin, enkä ole vieläkään päässyt puusta pitkään. Oon koittanut selvittää mitkä ominaisuudet on oikeasti tärkeitä, ja valinta on tullut vielä vaikeammaksi... Eikä niissä varmaan suuria eroja ole, jos tavallisista digipokkareista puhutaan, luulisin? Tuo Samsungin NV9 on myös omalla harkintalistallani. Vanhassa kolmen megapikselin kamerassani ei tuskastuta muu niin paljon kuin sen hitaus. Todella usein on käynyt niin että joku hoputtaa vieressä "Ota nyt kuva, ota toinenkin kuva, nyt tulis kyllä tosi hyvä kuva!" Ja mulla ei kamera ole valmiina, kun se palautuminen kuvan ottamisen jälkeen kestää niin kauan! Se on siis Canon merkiltään. Onko se Samsung nopea? Vanhempani olivat samaa mieltä, vaikka nuukia ovatkin, että se kamera-asia kannattaa olla valmiina, ja sitä pitää osata käyttää. Oma isäni otti minusta vauvana pari rullallista kuvia linssinsuojus päällä!!!
Viime viikolla maha kasvoi sillälailla että nyt sen oikein huomaa, eikä varmaankaan enää luule miksikään kaljamahaksi
Ostin muutama viikko sitten masutuubin, josta oon tykännyt tosi paljon. Se peittää hyvin housujen avonaiset napin ja vetskarin. Seuraavaksi hankin tukisukat, tuntuu että niitä jo tarvisin. Tänään etsiskelin jotain paitoja kaupoista mitkä mahtuis päälle, ja täytyy sanoa että jotenkin ei kaupoissa kiertely nappaa. Jotenkin oon liian hajamielinen, että en muista mitä oikein olen etsimässä. Täytyy kattoa joku päivä vaikka vaan marketista jotain. Sopivista työpaidoista alkaa olla pulaa. Yhden kivan paidan löysin tänään, mutta se on liian nätti töihin! Ostin lisäksi rintsikat, siirryin kokoa isompiin kun kaikki vanhat liivit puristaa :/
Nupsuliina Kramppeja ja suonenvetoja on mullakin jonkun verran ollut. Ei kiva. En edes muista koska viimeksi olisi aiemmin vetänyt suonta jalkapohjasta. Viime viikolla yöllä kramppasi pohje, kesken unen tuntui ihan kun joku olisi puraissut pohkeesta eikä päästä irti :kieh: Eilenillalla kramppasi varmaankin vatsalihas, se oli todella ikävää, kun yritin juuri kääntää kylkeä. Mies sanoi sitten jotain mikä alkoi naurattamaan, ja vatsaan sattui kahta kamalammin! Vähän jopa ehdin säikähtää sitä kipua, mut se meni ohi kun olin paikallani jonkin aikaa.
Tasan kaksi viikkoa rakenneultraan!
Hanikka ja Onni 18+2