Taitaa olla ultrissa vilkasta aikaa, niin moni on käyny jo ja onneks uutiset on ollu mukavia =) Omaa ultraa ootellessa...
huitshapeli: otan osaa mouruamiseen
Meillä ehti neidillä olla yks kiima. Varasin leikkausajan sopivasti tuon jälkeen ja nyt siitä on sit reilu kolme viikkoa. Kyllä huomaa jo ny, et kissa on rauhallisempi ja päästiin niistä levottomista öistä. Reppana ei ole viäkään ymmärtäny, ettei kauluri päässä voi nuolla itteensä
Lapsille kerroin viikko sitten (viikkoja oli koossa silloin n.10). Piti kertoa ennen ku kerrottiin anopille (oltiin menossa kyläileen).
Lapset suhtautu hyvin, tosin molemmat kysy saman kysymyksen - miks meille tulee vauva? Eivät ilmeisesti heti ajatellu, et nimenomaan mä saan sen eikä vaan joku vauva tule kylään.
Nyt pitäis kertoa vielä omille vanhemmille pääsiäisenä ja appiukolle kun mies saa aikaseks. Sit onkin lähipiiri tietonen odotuksesta. =)
möhköfantti-83: auttaiskohan sulla Pancod?? Ite sain sitä aikasemmassa raskaudessa, samoin mun ystävä (on syöny kunnon migreenilääkkeitä ennen). Ite kärsin myös migreenistä, mut oon pärjänny käsikauppalääkkeillä. Lääkäri ei vaan suositellu, et söisin Panadolia vaan ottasin kunnon lääkkeen silloin ku särkee, ei tarvi kärsiä niin kauan.
Mieliteoista: mulla vaihtelee mieliteot, tällä hetkellä haluaisin kebab-paikasta saatavaa salaattia (semmosta kaalisalaattia jossa on joku jogurttikastike)
Omenoita kuluu paljon ja tomaattia. Tänään tekemäni broiskukastike pastan kanssa maistu ihmeen hyvälle.
Makeiden herkkujen syöminen on jääny tosi vähälle. Ennen söin päivittäin kahvin kanssa jotain, nyt kun en juo enää kahvia ni herkutkin on jääny. Karkkiakaan ei tee enää mieli oikeestaan ollenkaan, syön ihan satunnaisesti. Hyvä tietty, et normaali ruoka maistuu ja herkuttelu on vähäistä. Paino on edelleen miinus kaks kuukauden takaseen lukemaan.
Nyt nukkumaan.
jasmara ja masuasukki 11+4 (ultran mukaan 10+5)