Heippatirallaa!
On tosiaan paljon kirjoituksia, joita minäkin olen käynyt vain lukemassa. Millään ei voi muistaa kaikkeen vastata, mistä täällä on puhuttu, mutta jotain yleistä höpinää voisin..
Ensinnäkin, torstain ultra sen kun lähestyy, ihanaa! Saa varmuuden asialle, ja toivottavasti hyvän sellaisen. Sinnehän menen siksi jo tässä vaiheessa, kun ehdin olla hetken lapsettomuuspolin asiakas.
JOtenkin musta tuntuu, että oon paljon epäilevämpi ja pelokkaampi nyt, kuin esikoista odottaessa. Oon toki tässä niin läheltä seurannut keskenmenoja ja jopa ihan täysillä viikoilla lapsen menetyksen, että ne antavat aihetta pelkoihin.
Pitäis vaan jaksaa luottaa siihen, että todennäköisimmin kaikki menee hyvin!
OIreita ei juurikaan ole, tissit on tosi arat, varsinkin iltaisin, mutta muuten jos nyt jonkun kerran täytyy pissalla käydä, niin sitä sitten. Esikoisen aikana en myöskään potenut mitään vaivoja koko aikana. Toki silloin synnytys käynnistettiin raskausmyrkytysoireiden vuoksi.
Joku jutteli iästä jotain, mulle sattui sellainen onni, että l.a. on minun 27-vuotispäivänä :flower: Mies tuumasi, että siinä on sulle paketti avattavaksi! (viittasi kai synnytykseen)
Kovin montaa SEKS:ssa synnyttävää en oo vielä listalla huomannut, että ollahankohan sitä sitte ainuuta eteläpohojalaasia täs ketjus..