Onnittelut
ziziliskolle ja pojalle! :flower:
Pitää nyt viimeiset valitukset (toivottavasti) naputella tänne kun muu perhe lähti hakemaan anoppia junalta. Ei sitten illalla kehtaa enää koneella istuskella...
Voisi ihmetellä anoppi, mikä ihmeen keskustelupalsta meikäläistä niin jumittaa, tuntuu, että muutenkin pitää välillä tarpeeksi outona, niin pysytään ilta koneesta erossa.
Olo on suoraan sanoen kauhea, vauva myllää melkein nahan ulkopuolella, on siis taas iso ja vedet vähenemään päin. Pukkaa niin alas, että tuntuu käsiin putoavan, ei vaan synny. Supisteluja, kivuttomia on ollut viime viikon harvakseltaan. Ja huomenna sitten käynnistämään! Aamulla lähden, bussilla ajattelin mennä kun tuskin on mikään hätä ja kulkee juuri sopivasti. Matkakin on turhan pitkä taksilla mennä kokonaan, eikä Kelakaan välttämättä korvaa sitä kun ei ole ollut kiire mennä. Jos nyt sen myönnytyksen tekisi sentään, että hurauttaisi taksilla keskustaan pysäkille, eikä pyörällä niinkuin alun perin ajattelin...
Hirvittää kyllä kuinka kauan siihen sitten menee kun sitä käynnistellään. Pakkasin sairaalakassiin Tarun sormusten herrasta, sillä pärjää pari päivää. Lääkäri vähän puhui siihen malliin, ettei kovin vauhdikasta tapahtumasarjaa ole odotettavissa, saisin kuulemma halutessani tulla yöksi kotiinkin! :kieh: Itse olin ihan että en kai minä kotiin, vauvaahan tässä olisi tarkoitus tehdä...
Miehellä ei kuulemma ole mitään syytä vielä huomenna jäädä töistä pois, ehditään hälyyttää paikalle kauempaakin jos jotain alkaa tapahtua. Ja mies onneton on jotenkin ajatellut, että vauva syntyy iltapäivällä tai yöllä kun ei ole mitenkään varautunut olemaan pois töistä torstaina eikä perjantaina! Miten ei noilla raksuta! On se totta, että äkillinen poisjäänti olisi työpaikalleen hankalaa, kun tätä ei osata ihan ennakoida, mutta huomautin hänelle, että onhan niitäkin tilanteita kun joku sairastuu esim. aamusta vatsatautiin, sellaisissakin tapauksissa on vain muiden sitten sumplittava asiat. Ja normaali synnytys olisi vielä arvaamattomampi aikataulultaan. No, siinähän sitten asiansa hoitelee, ei voi ainakaan minua syyttää, etten olisi varoittanut synnytyksen olevan lähiaikoina tiedossa!
Anoppi kun tulee tänne, niin mies oli ajatellut aloittaa isyysloman sitten maanantaina kun minähän olen sairaalassa loppuviikon, mitäs hän lomalla vielä silloin... Voi miehet, miehet!!! :headwall:
Viimeistä iltaa ja yötä kärsimään. Huomenilta menee toivottavasti sairaalassa kärsien supistuksista. Jaksamisia ja voimia kaikille! Lokakuu alkaa huomenna!!!
rv 40+0