tervetuloa uudet :wave:
lävistyksistä Mulla on 3 naamassa ja 2 kielessä ja sanovat tosiaan et kannattaa ottaa varalta kaikki pois. Venytetyt korvareiät mulla on myös, niitä ei kuulemma tartte ottaa pois mut naamasta tosiaan kaikki. Ilmeisesti et jos rulee joku hätä tarve nukuttaa tms...
pyöräilystä nyt kun viimeksi eilen neuvolakäynnillä satuin kysymään et miten on,saako sitä pyöräillä niin sano ekaa kertaa et ei kannata. Kaatumisvaaran takia ja sit kuulemma siksi et jos on paikat tuolla alhaalla auki, niin on tulehdusriski ku se kuitenki hinkkaa jotenki. Nyt sitte saaki miettiä et miten pääsee paikasta toiseen ku kävelleen ei ihan viiti enää kartsalle lähtee, matkaa kertyy kuitenki suntaan sen 3kilsaa ja jos sielki meinaa viel pyöriä..
Täällä ei muuten tapahdu mitään edelleenkään. Neuvolassa ei kummempia, kaikki edelleen perusmeiningillä. Seuraava aika ens´viikolle, juzt lasketulle päivälle. Sano et jos sinne tuun, niin sit soitetaan ja varataan aika käynnistykseen, mut ei sitä ei kuulemma saa aiemmin, ku vasta sit sen LA+13 päivää!!!!! ja et jos sattuu sunnuntaille niin se siirretään sit viel päivällä, eli +14. Ei helevetti... Mitä siinä sitte voi ite tehä?
Nyt ei auta ku toivoa ettei sitä tartte jäädä oottamaan ja et täs tapahtus jotain itestään.
Miehen kasn ollaan käyty nyt joka päivä 2 kertaa kävelyllä, ja kyl se saa aikaan niitä kivuttomia suppareita ja paljonki, mut ei muuta.
Pakko kait vaan luottaa et ne edistää jotain ja jatkaa käppäilyä.
Meil ei saa sisätutkimusta enää, viimeksi oon käyny viikolla 36,ja sillon ei ollu tapahtunu mitään, nyt ei siis hajuakaan onko mikä tilanne alapäässä. Sano se neuvolan täti käsikopelolla masun päältä jo 2 viikkoa sitte et pää on hyvin kiinnittynyt ja vauva lähtökuopissaan,mut ei ilmeisesti silläkään oo sit mitään merkitystä.
Mieki oon päättäny etten silleen enää oota et syntys ja ainakan et ajallaan, oon koittanu puuhailla paljon kaikenlaista kotona, ommellu ja askarrellu ja leiponu ja eläny ihan normisti, mut aika matelee silti niiiiiin hitaasti ja joka yö saa heräillä n.tunnin välein pissalle ja todeta ettei tunnu missään mitään.
Ittiä vaan huolettaa ku beibe on niin hilajen nykyään, ei se paljoa enää liiku ja jos liikkuu niin vähän vaan ja hitaasti. ok, tiiän etei siel oo tilaa mut silti, pässä pyörii kauhuskenaariot et sen kaulan ympärille on menny napanuora ja et jos se ei siksi liiku enää ku ei saa tarpeeksi happea, ja pelottaa kaikki muutenki. Ja seki on jännä et aiemmin tuntu se pää tuolla jalkovälissä, nyt pariin viikkoon ei oo tuntunu enää ollenkaan, ja siksiki se kävely luonnistuu tosi helposti. Mut mihin se pää on voinu sieltä mennä?
Nyt syömään isän perheen kanssa ja juhlistaan siskon uutta ajokorttia.
poppari+beibe 39+1