¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

Tripple onnea matkaan nyytin hakuun :flower: ! Tulehan kertomaan meille uutisia heti kun siihen kykenet =) !

Mieki haluun jo!!!! Tänään tasan yksi kipee supistus tullu nyt päivällä. Saas nähdä alkaako taas iltaa kohden kiihtyä.

Kummaa porukkaa tuolla bb:ssa kyllä on kun nyt on taas vähän seuraillu. Aivan hirveetä selän takana jauhamista. Ei oikein ole vielä ottanu selvää mitä nuo uudet on, mutta tähän mennessä niistä on kyllä jääny parempi kuva kun noista vanhoista asukkaista.
 
Satuselle valtavasti onnea pikku pojasta :flower: :flower:

Tsemppiä myös triplelle =)

Täällähän saa alkaa jännittää jo kohta joka päivä kelle seuraavas nyytti suodaan :D Kyllä täs lähtö kelpais jo itellekin, suppareita (tosin kivuttomia) tulee tiheeseen, jalkaaki jo puuduttaa ja olo ei oo mitä mainioin.. no jospa täs ees parin viikon sisään pääsis ni oisin jo ilonen ettei mee LA:n yli =)

Kaikille ihanaa vauvarikasta viikonloppua :D

Hipsuli ja nappula 37+3
 

No nyt on sitten veristä limaa bongattu täälläkin! Limaa tullu aikasemminkin mut nyt verisenä. Polille soitin kun huoli siitä vauvasta vielä kova. Siellä ihmeteltiin että lääkäri on edes sanonut, ettei kärsi alakautta syntyä :headwall:
Synnytystä kuulema saattas enteillä ja lanssilla mentävä jos tulee lisää tai enemmän supisteluja. Hui. Mies lähössä reissuun ensi yönä ja kotiutuu su-ma yönä :whistle:
Mut voihan se olla että ei tässä mitään oo tapahtumassakaan :/
*syvä huokaus* Huhhuijaa..

*muoks* 34+3
 
triplelle onnea matkaan.

huitsahapelilla jännät paikat. aina ne miehet lähtee juuri silloin livettiin. :D

Nyt rupiaa itsellekkin tulemaan sellainen olo että saisi syntyä kun niin monella on sellaiset tilanteet käsillä. KOko ajan ajattelen "oliko toi supistus?" kun jotain pientä tuntuu alavatsalla, tai ei välttämättä edes tunnu kunnolla, kuvittelen kuitenkin. :D Ensimmäisen ässän otan käyttöön illalla kun menen saunaan, en niinkään synnytystä hakemaan vaan ku on lihakset niin jumissa niskassa että päätä meinaa juilia ja sauna vähän rentouttaa sitten. katsotaan pääseekö muita ässiä toteuttaa sitten myöhemmin. :D
 
Satuselle onnittelut poikavauvasta :flower:

Ja Triplelle onnea matkaan =)

Tänne ei mitään ihmeellistä. Vaavia kovasti odotellaan, ukko on luvannu pistää kaiken peliin että neiti suostuisi tuolta ulos tulemaan :D Eli yhtä S on paljon tarjolla :whistle:


miimu ja neiti rv 37+2
 
satunenonnea kovasti!!!...näin nyt kun virallisesti itse pääsit kertomaan :flower: :flower: :heart: :heart:
Triple kovasti onnea matkaan voi kun täälläkin tulis niitä merkkejä :D

ens yönä olis hyvä syntyä...niin saisin maata sairaalassa sen ajan kun mies on reisussa...mutta sitten jos ei nyt tuu niin saa kyllä odottaa siihen että isi tulee kotiin :heart:
mulla menkkamaisia kipuja ja vähän sellanen olo että olis vatsa sekasin mutta supistukset tulee epäsäännöllisesti 15-25 min välein eikä niihin sinänsä liity mitään hirveitä kipuja... :(
eli turha kait tässä mitään lähtöä ootella :headwall:
Cristiina ja vaavi 38+1 :heart:
 
leppis jaksamisia :hug: kisu uutisen kanssa...itse tuossa kuukausi sitten pillitin harvase ilta kun toinen kissa oli kipeä eikä syytä meinattu löytää että joudun viemään lopetettavaksi,mutta onneksi syy löytyi ja saatiin kissa kuntoon...saatikka kun uutinen tulee yllättäen niin se ottaa tosi koville!!! toivottavasti kyseessä ei oo ollut mikään ääliö kissan-vihaaja joka on tehnyt sen tahallaan :ashamed:
 
Paljon onnea Satuselle!

Mä täällä luen kateellisena viestejä, kun monella supistelee ja näyttää siltä, että lähtö tulee pian. Itsella kun ei ole minkäänlaista oiretta, että lähtö olisi tulossa lähiaikoina.

Vega 38+0
 
onnea paljon satulle vielä uudestaanki munki puolesta. Ja kiitos hyvästä synnytyskertomuksesta, just tuollasista kaunistelemattomista mie ainaski tykkään enemmän :hug: :flower: :D

triplelle onnea matkaan vaikk asiel taitaaki jo olla tosi puuhat menossa tai nyytti jo sylissä, jännää =)

huitshapeli ihan jännittää sun puolesta, toivottavasti mies kerkii tulla kotiin ennen kui tapahtuu.

Mie oon jo ihan kateellinen teille jotka ootte jo nyyttinne saaneet. Mulla piti olla ensimmäisten joukossa laskettu aika, miksen mieki vois jo omaani saada, miksen??? pliis beibe tuu jo :snotty:

Mullaki mies on ollu taas menossa. Se lupaili jo ettei ota tähän loppuun mitään isoja prokkiksia ja et tahtoo itekki viettää rauhallista aikaa ennen lapsen tuloa. Sit kuitenki meni lupaamaan kaverille remppa-avuksi ja on ollu siellä nyt jo 3 päivää aamusta myöhään iltaan... Mut uutta täs on se et sillä on ekaa kertaa itellä huono omatunto sen menoista. Se soittelee päivällä ja krtoo kuinka on ikävä ja et halusi olla mun luona ja pahottelee jatkuvasti poissaoloaan, musta se on suorastaan sulosta :heart: Ku ihan hyvinhän mie täällä ilman sitä pärjään, toki on ikävä mut emmie siihen kuole.
Nykyään ku kuitenki tulee kotiin suht aikasin, ennen sillä meni helposti aamu kahteen-viiteen nuissa jutuissa, se oli tylsää ku en osaa nukkua jos se ei oo vieressä.
Kyllä se sit onneks lupas et ens viikon keskiviikosta eteenpäin se ei sovi enää yhtään mitään, sit meillä on enää viikko laskettuun aikaan =) Tosin nyt tuntuu et yliajalle mennään :/

Mut mulla ei kanskaan oo yhtään mitään merkkiiä mistään. ei suppareita, ei kipuja, ei limaa ei niin mitään.... Siksiki oon kade teille muille.

Nyt on tosin vaivannu jo pari päivää sellanen äärimmäinen väsymys. Johtunee matalasta verenpaineesta tms, mut seisaalleen ei jaksa olla kovin kauaa ja muutenki olo on koko ajan sellanen pökkyrä, ei jaksa ku makoilla, ja se on itestä niin tylsää, ku periattees vois tehä vaikka mitä, mikään ei estä, mut ei vaan yksinkertasesti jaksa. Raivostuttavaa.

Mut mukavaa viikonloppua meille kaikile :wave:

poppari+beibe 38+2
 
Iltaa!

Onnittelut Sadulle :flower:


Olen tässä koonnut itteeni henkisesti kasaan keskiviikkoisen lääkäri käynnin jäljiltä ja nyt vasta jakselen kirjoittaa.
kokemus oli kaiken kaikkiaan ikävä.
Sain siis ajan pelkopolilta tuonne painoarvioon+käynnistyksen suunnitteluun.
Iso vauvahan siellä on niin kun arvelinkin ja en muuta odottanutkaan,mutta lääkärin kans ei oltu yhtään samoilla linjoilla/mietteillä asioista.
Oli käytökseltään "kylmä"ja suorastaan töykeä.
Sisätutkimustakaan ei olis edes tehnyt ellen asiasta vihjaissut puheli näin"no kai sen voi sit kattoo"
Eikä haittaa kuulemma mitään vaikka menis yliajallekin tämä vauva,onhan sieltä tullut jo kerran 4kg niin kyllä tämäkin tulee.
Tuo oli juuri se mitä pelkäsin,että lääkärin kans ei mee yhtään yksiin..
Noh teki sisätutkimuksen sen verran kovakouraisesti,että ilmeisesti alkoi tuo limatulppa irtoamaan,samalle illalle tuli verensekaista tököttiä ja supisteli todella paljon.
Nyt on supistelut rauhoittunut,mutta limailee edelleen..
Mutta kyllä oli takki tyhjä kun sairaalalta lähdin..
Lekuri toivotteli vaan onnellista loppu odotusta...

Soitin sitten samalle aamulle neuvolaankin,että tässäkö tämä nyt on ja tähänkö täytyy tyytyminen niin eivät kuulemma ota mua enää uuteen arvioon jos hän lähetteen laittaa.
Tilannehan on kertaalleen katottu.
Eikä ole eka kerta kun neuvolan täti tekee takin käännön,ettei tuekaan mua missään asioissa.

Noh,vielä palasin asiaan otin yhteyttä kätilöön kenen kanssa kävin juttelemassa peloistani alun alkaen ja hän oli sitä mieltä,että kyllä neuvolan pitää huolehtia siitä että pääsen vielä uudelleen kontrolliin ja ettei ole kenenkään edun mukaista antaa vauvan kasvaa "jätiksi".
:|

Anteeksi negatiivinen purkaus tänne muitten ilo uutisten joukkoon
:ashamed:

Tuli mieleen,että VEGA eikös sullakin ole arvioitu isokokoista vauvaa?
Oliko puhetta käynnistyksestä vai odotellaanko vaan..


Josko tästä jaksaisi piristyä kovasti toivon,että vauva alkaisi tulla itekseen,mutta ei siitä ollut merkkejäkään tehdyssä tutkimuksessa..

Illan jatkot kaikille :wave:
 
:attn: kiitos kaikille edelleenki onnitteluista!! :hug: :flower:

Aivan tippatuli linssiin täälläkin, kun luin teidän onnittelu kommentteja. niin ihanaa että ihmiset aidosti välittää! *ainaki uskosin* ;) :heart:

onnea myös muille poikiville :LOL: :flower: :heart:

Eka yö omassa kodissa pojan kanssa meni loistavasti. 3-4 kertaa herättiin syömään..
Tosin en ihan noudatanu kätilön ja lastenhoitajan neuvoa... :snotty:
ne nimittäin sano että kotona pitäs vauvan antaa ilmottaa nälkänsä itkemällä, eikä minun tarvi vahtia kelloa "jaa se söi 2 tuntia sitten, oiskohan sillä nyt nälkä" ja alkaa herätteleen sitä tissille..
Mutta minusta näin on helpompaa että ku oon sellane virkku heräämään tosi herkästi, että
katson kellosta "jaa se söi 3 tuntia sitten" ja seurailen vähän että miten se elehtii nälkäänsä.
Meidän vauva ei edes ehdi itkeä kuin inahtaa ni tissi on suussa! :LOL: Nopiaa palavelua täsä hotellissa. :p

synnytyksestä vielä:

Mun kätilö oli suoraan sanottuna perästä!! Ja syvältä sieltä, mulle ei edes tarjottu puudutuksia eikä ilokaasua!!! eikä sitä peräruisketta. Kaikki piti kysyä ite jne.
En saanut ilokaasua, kysyin sitä yhdessä vaiheessa loppua kohden koska tuntu etten saa henkeä
(lievä rasitus astma), niin kätilö vaan tympääntyneenä "äläpä tyttö höpötä, kyllä sinä henkeä saat. Hengittelet ihan rauhassa, ja ilokaasua ei enää voi antaa loppu vaiheessa koska sulle tulee sitte niin huono olo että ois mahdoton tehtävä oksentaa ja ponnistaa samaan aikaan!"..
Vi*** mitä palvelua sanon minä! Mutta kun vauva oli just pullahtamassa ulos, sisään pamahti toinen kätilö. Sellanen tosi rempsiä ja vanhahko joku 50w. Mutta samalla nuorekas.
Se poisti kireän ilmapiirin mikä vallitsi minun ja sen toisen hapannaama kätilön välillä.
:D Mua alkoi ihan naurattaa kun se vanhempi kätilö pesi vauvaa ja minä makasin koivet levällään siinä synnytys penkissä vai mikä sänky onkaan, ja se hapanimelä kätilö touhusi minun jalkovälissä niiden tikkien kans, niin se vanha kätilö vain sano sille toiselle" niin tosiaan, olisko meillä pitäny pyytää se lastenlääkäri synnytykseen mukaan kun tämä synty tasan kuukautta etu ajassa?". Molemmat naureskeli rempseästi ja tuumas että jos tulee ylemmältä taholta satikutia ni tulee..
Mutta mitään merkkejä keskoisuudesta ei ollut. ONNEKSI!!
Aluksi vauva oli tunnin happikaapissa ottamassa vähän lisähappea. Mutta muuten ei ollut mitn ongelmaa.

Niin joo ja ekapäivinä se kävely, jos teidän välilihoja leikellään niin pieni varoituksen sana,
TOSI KIPIÄ! siis ei sillain viiltävää kipua, vaan välilihaa kiristää niin että tuntuu kuin se kova paska kikkare hiertäs sun peräaukon kohalla all the time!!
Ja se kun suoli alkaa pelata ja sulla tulee hirmune kakkahätä etkä uskalla työntä.. :ashamed:
se on jotain kamalaa..Mutta muutamina päivinä se löysenee, ihan itestään ainaki mulla. Toiset söi luumuja jne..


niin ja täällä meidän sairaalassa sai Liberon violetin hoitolaukun joka on täynnä tavaraa, mm.(kirja, lehtisiä, kosteuspyyhkeitä vauvanpepulle, hoito öljyä *natusan merkki* , vaippoja.
Sitten saa vielä sellasen pampersin pahvisalkun aika iso! Jossa on kans vaippoja, vauva lehti elokuulta, kirja, nokkamuki fischer price merkkinen (en vissii kirjottanu oikein tota merkkiä mut kummiskin), lehtisiä ja sellane kukkahelistin tai sellane juttu joka rapisee ja helisee ja sen saa roikkuun vaikka turvakaukalon kantokahvaan. tms.


NIIN JA MULLA AINAKI OLI SELKÄ TOSI KIPEÄ PARIN PÄIVÄN PÄÄSTÄ, EKA JUILI EPIDURAALI KOHTAA P-MÄISESTI, SITTE KIPU MUUTTU TONNE ALASELÄN SIVUILLE! - johtuu varmaan siitä, ku mulla on notkoselkä ja huono ryhti. Loppu raskaudesta ryhti muuttu itestään hyväksi, ja nyt ku synnytin ni ryhti romahti.. :headwall:

ps: älkää pitäkö itseänne sitten huonoina äiteinä, jos teille tulee sellane tunne ku katsotte lastanne ja teillä on mustat pussit silmien alla ja naama kalpea ja päätä särkee väsymyksestä
että "mihin oikein ryhdyinkääN" - siis ei katumuksen tunne, vaan sellanen että himputti ko potuttaa!! Kerroin avoimesti hoitajille ja ne sano että se on ihan normaali reaktio.
Jotku pelkäävät lastaan synnytyksen jälkeen ja toiset taas kiintyy niin että ei tahtos sylistään laskea. :hug:


mutta nyt aamupalan kimppuun..

ps: meidän poika on tosi rauhallinen tapaus. Ei paljoa itke, sillo ku näläkä o mahoton ni vähä inahtaa muttei suoraa kurkkua huuda. Niin siis vielä toistaseksi!! :LOL:
 
FPI
Huomenta! :wave:

Satunen, onnea vielä kerran ja kiitos realistisesta synnytyskertomuksesta!! ;)

tripple, tsemppiä, jokohan teillä on nyytti kainalossa??

huitshapeli, tsemppiä kanssa, jännät paikat on!!

leppis :hug: jaksamista!

samperin puusilmä, kylläpä oli inhottavaa käytöstä lääkäriltä!!MUR!

omaan napaan ei uutta, on siivottu ja saunottu, seksi on jäänyt kyllä kokeilematta...ainakin toistaiseksi, mutta mitään ei tunnu tapahtuvan, huoh!

Onko muilla kädet, lähinnä sormet ja kämmenet aamuisin kipeät?? mulla on jotenkin tosi jumissa ja puutuneet.

Jeps, kai se on lähdettävä koirien kanssa ulos...mukavaa lauantaita!! :flower:

FPI+pepe rv 38+5 :heart:
 
Täällä ollaan edelleen. Veristä vuotoa ei ole enää ollut. Osa supistuksista kylläkin napakoita, mutta niitä ei ole ollut usein.
Mies lähti kolmen jälkeen yöllä reissuun ja kotiutuu tosissaan sillon sunnuntai-maanantai yönä. Kaveri tulee tänne huomiseen asti, että on ees joku täällä jos jotain alkaa vauhdilla tapahtumaan.
Viimeyön oli naapuri hälytysvalmiudessa :) Meillä kun saattaa ambulanssin tulokin kestää hyvän aikaa ja jos yhtä kipeänä alkaa synnytys kun esikoiseltakin, niin en tod. halua olla täällä yksin ja pelätä että saan ite ottaa koppia!

No kun päästään tän viikonlopun yli, niin sit on taas kaikki reilassa.. öö.. seuraavaan viikonloppuun asti :/ Hitto kun tuo mies lupailee viikonlopuiks kaikkee, niin kauhee järjestely sitten että "mitäs jos" :headwall:
 
Täällä kans edelleen. Ei näytä nuo supistelut aiheuttavan yhtään mitään ja nythän noita ei ole edes ollut eilis aamun jälkeen. Olisko tyyntä myrskyn edellä toivotaan. ;)
tripplelle tsemppiä taitaa olla jo nyytti kainalossa. Tämä on ihan epäreilua kun noin mennään synnytteleen vaikka toisilla olis laskettua aika ennemmin. Ei sais etuilla jonossa :LOL:
Satunen ihme kätilö sinulla jos ei anna lopussa ilokaasua. itsellä kun on ollut näitä syöksy synnytyksiä. Viimeksikin kun oltiin sairaalassa ja olin jo 7cm auki niin nimenomaan ilokaasu oli ainoa jota kerkesin saamaan. viimeiset hönkäykset otin just ennen ponnistuksen aloittamista. :eek:
Mutta noissa kätilöissä on tosiaan valtava ero itse kolme kertaa onnistunut saamaan aivan ihanan ja tsemppaavan kätilön ja yhdesti oli sellainen tapaus joka vaan tiuski välillä että ei tästä tule yhtään mitään häipy huoneesta kesken tipan laiton puhumatta mitään ym... Jostain syystä just se synnytys on ollutkin kaikista kamalin kokemus. Eli kyllä tuolla kätilön tsemppauksella on oikeasti merkitystä. Ainakin minulle.

Pumppernikkeli ja niilo 38+3
 
Moikka!
Täällä vielä ollaan. Ainakin toistaiseksi :D . Yö meni taas supistellessa, mutta nyt ei haittaa nimittäin aamulla irtos se limatulppa sitten lopullisesti. Eli ei tässä varmaan enää hirveitä mene.

FPI: Mulla on myös kädet tosi kipeet aamuste. Olen itse päätelly että johtuisko turvotuksesta?? Tuntuu ettei sormia saa koukistettua kun herää...

Huitshapeli: Toivottavasti vielä vähän aikaa pikkunen pysyis yksiössään... Koitahan jaksaa.

Nanna + poju 38+3
 
Satunen ihana oli lukea nuo sinun kertomukset ja piti ihan pidätellä ettei tule tippa linssiin kun itse niin malttamattomana odotan että saan nyytin syliin ja pääsen taas syöttämään ja hoivaamaan pientä :heart:

Tänään lähdetään tuossa iltapäivällä illaksi juhliin 130km päähän ja yöllä olis tarkoitus ajaa takaisinkin, ajattelin jos olisin mennessä ajanut mikäli ei supistuksia pukkaa päälle, yöllä varmaan sen verran väsyttää että mies saa hoitaa ajelun paluumatkalla.. Vauvan kanssahan me tehtiin diili, ettei synny ennen tätä iltaa joten heti illalla alan käyttää tahdonvoimaani ja hokea mantraa synny, synny, synny.. voisin lähteä ensi yönä synnyttämään :D

Jahas, taitaa olla jo rv38
 
Mukavaa lauantaipäivää kaikille pallomasuille!

Eilen tuli sitten kunnon treenipäivä. Siivosin koko päivän tätä kämppää lattiasta kattoon ja kävin läpi kaikki komerot ja vaatehuoneetkin ja jynssäsin joka paikan - kylppärin tosin jätin vielä myöhemmälle, jos tarvetta ilmenee ;) Illalla käytiin sit miehen kanssa kunnon lenkillä ja lenkin päälle heti saunaan makoilemaan ja sitten käyttöön se vihonviimeinen ässä :p Ja arvatkaas mitä - EI SUPISTUKSEN SUPISTUSTA KOKO YÖNÄ!! :kieh: :kieh: Tämä on niin masentavaa ja epätodellista. Sanoin kyllä eilen miehelle, että itselleen tässä taitaa vaan kiusaa tehdä kun selkä oli sitten illalla niin kipeä ettei kävelemään päässyt. Ja näinhän se oli, itseäni vaan kiusasin. Pakko kai se on nyt vain antaa olla ja vauva tulee maailmaan sitten kun on tullakseen - ässät ei ainakaan tässä taloudessa auttaneet, piru vie :snotty:

Sapettaa... :/

Adette & Allu 38+3
 
Silleri
Satuselle ja pojalle paljon onnea! :flower: :flower: Ensimmäistä tuli itsekin syöteltyä ennen parkumisia ja helpommalla päästiin kun vauva oppi, ettei tarvitse itkeä, palvelua saa vähemmälläkin. Siitäkös mummot ja mammat sitten innostuivat, ensin ihastelivat aina kuinka ihana ja rauhallinen lapsi meillä on ja samaan hengenvetoon alkoivat taivastella, ettei sitä nyt aina tarvitse juosta jos se kirahtaakin. :kieh: Ei auttanut, vaikka kuinka yritin selittää, että siksihän se niin rauhallinen onkin, kun sen ei koskaan tarvitse huutaa... Kyllä se sitten myöhemmällä iällä sen itkeskelynkin oppi.

Adette, koita jaksaa. Itsekin saman viimeksi kokeneena tiedän tosin, ettei mikään "jaksa nyt vain" -kannustus paljon auta, sitä haluaisi vain synnyttämään jo. Mutta jos menee rv42 asti, niin vielä on siihen 4 viikkoa... Päivä kerrallaan! Mutta siivous ja sauna ei kyllä valitettavasti mitään auta jos ei elimistö muuten ole valmis. Tarvitaan niitä hormooooneita. Ja se kolmas S: niinkuin sanoin, ei siinäkään auta niinkään se Seksi kuin Sperma...

rv 38+4 eikä tietoakaan synnytyksen luonnollisesta lähestymisestä...
 
Lauantaita!

Samperin puusilmä: joo, isokokoista vauvaa veikattiin. Lääkärin viesti oli, ettei mitään käynnistetä yhtään sen aiemmin kuin muutenkaan, yliaikaiskontrolli sitten viikoilla 41+5, jos ei aiemmin mitään tapahdu. Lopuksi vielä totesi, että äidit aivan turhaan pelkää tuollaisen neljä ja puolikiloisen ja isommankin synnyttämistä, että ei se nyt niin ihmeellistä ole. Niinpä niin, mä olen vähän erimieltä... Ens viikolla neuvolassa pitää puhua terkan kanssa. Mun terkka on kyllä aika saamaton, että toiveet ei ole kovin korkealla. Mulle sekä terkka että lääkäri sanoivat, että kyllä isompikin lapsi mahtuu tulemaan, kun itse olen yli keskipituuden, niin on sitä lantiossa tilaa. Kai se tilakin jossain vaiheessa loppuu... Mä kanssa ihmettelen, miksei äitiä kuunnella yhtään. Tsemppiä sinne! Toivottavasti kummallakin terkka tulisi järkiinsä ja alkaisi kuuntelemaan ja toimimaan. Parasta ja helpointa tietenkin olisi, jos synnytys lähtisi itsekseen käyntiin lähiaikoina :) Mutta mulla ei ainakaan siltä näytä :/

Täällä on kanssa nivelet ovat aamuisin kipeänä. Käsittääkseni johtuu tuosta turvotuksesta. Tänään on ollut vasen käsin ylhäältä asti puutunut, mahtaiskohan sekin johtua turvotuksesta.

Olo on silti fyysisesti paljon parempi kuin alkuviikosta. Olen levännyt nyt loppuviikosta enemmän ja verenpaine on laskenut normaalille tasolle. Nyt taas jaksaisi tehdä vaikka mitä, mutta pitää toppuutella, ettei paineet uudestaan nousisi :p

Vega 38+1
 
Viikonloppuja!

Onnea vielä satunen!
Ihana lukea noin rehellistä kirjoitusta,väliin itkettää ja väliin naurattaa. Mutta tälleen ensikertalaisena kaikki on uutta ja mielenkiintoista lukea.

Meela mulla on mies kolmen viikon työreissulla. Ei pysty soittaan kun kerran päivässä ja muutaman viestin laittaan silloin tällöin. Aika ankeeta on! Olo on yksinäinen kotona ja sit joskus ärsyttää kun kyselee et mikä vointi. Olis perkule itse katsomassa :whistle:
No tätä reissua on viikko vielä jäljellä sitten lupasi hiljentää tahtia. Mutta toivoo vaan että olis ollut perjantainakin ultrassa mukana, inhottaa käydä yksin tuollaiset kun noita työreissuja on nyt tälle vuodelle sattunut aika paljon ja just aina "pahaan" aikaan.

FPI mullakin aamuisin sormet tosi kipeät nivelistä. Hyvä et saa koukkuun. Mut olen myös huomannut että sen puolen käsi puutuu enemmän millä kyljellä nukkuu. Ja turvotusta voi poistaa nostamalla jalat seinälle. Se tehoaa myös käsiin mulla! Ja aamun pika poistaja on aina valmis herne-maissi-paprikapussi pakastimesta! Nopeammin kipu hellittää.

Onko kellään ollut sellaista viiltavää kipua nivusen tienoilla alavatsassa? Onko tää niitä liitoskipuja? Tietämätön kyselee... Mulla meinaan ilmesty eilen illalla sellasta vihlovaa kipua tonne vasemman puolen vatsan alle. Vatsansuuntaisesti viiltää kun liikkuu ja paikallaan ollessa on tänään ollut sellainen olematon jomotus. No pitää katsoa vielä huominen sitten soittaa neuvolaan jos tää jatkuu, aika ilkeä kipu on välillä kun kunnolla vihloo!

Oon ollut niin onnellinen ettei ole mitään oireita ollut, mutta nyt ymmärrän kyllä hyvin niitä joilla niitä kipuja on ollut. Haluaa takasin kivuttomaan olotilaan...
 

Yhteistyössä