kiitos niile jotka toivotti voimia tms. - en muista nimijä.
AI ONKO MUILLAKI LEPO PAKKO? - multa voi kysyä mitä voi tehjä, oon maannu ens lauantaina 3 viikkoa. Tosin yhtenä viikkona kävin salaa kaupoissa.. Mutta seki oli vähän pakko, ku eihä mies ois tienny mikä o nännirasva, ja mitä vaippoja, ja mitä muuta hoitokamaa ois pitäny hommata vaikka oisin lapun tunkenu kouraan ni sieltä ois tullu iso kokosia vaippoja ja läjä lukuisia eri rasvoja.. Mä oon saanu aikani kulumaan suoraan sanonen, makaamalla :snotty: pyykkiä en pysty peseen, en tekeen ruokaa, en tyhjentää tiskikonetta/täyttään, en siivoamaan en mitään.
Koska heti alkaa koskemaan tuonne alapäähän ja supistaan! Oon lukenu kirjaa, (kävin kirjastossa lainaamassa paljon kirjoja, mm joulu askartelu kirjoja tms ) sitte oon kattonu elokuvia dvd, telkkaria, täällä 2plus mestassahan mä roikun päivittäin, oon käyny suihkussa istunu siellä tovin kuuman veden valuessa, ja pitäny silmiä kii, se rentouttaa. Sitte oon yrittäny kutoa mutta puikko meni hukkaan ja lankarulla on solmussa, oon suunnitellu jo ristiäisjuhlia, tehny sinne kutsukortteja, pyöriny kämppää ympäri ja miettiny mitä teen, norkoillu jääkaapilla, syöny, pelannu x-box 360 konsolilla shrek 3, peliä (helppo mun aivoille, toisin ku jotku autopelit tms.) :x
kattonu kotikadun dvd boxin läpi 1 ja 2. ollu netissä. Enpä kummempia. Ja tylsää on ollu!
SanoinkI miehelle että "ku pääsin kotiin synnäriltä, siivoan ite omin voimin"
mulla on oma äiti käyny täällä siskon kans siivoamassa, kun mies ei paljo moppia pyörittele. Ymmärtäähän sen ku raskas työpäivä. Ja ei se osaa siivota sillain niinku naiset..
Ja muutenki ootan jo että palaan normaaliin "elämään" ilman masua ja sen sääntöjä. Tosin sitte alkaa vauvan hoito 24/7 ja uudet säännöt elämässä.
MAATRITTI ON KADONNU JONNEKIN??