SALSAI, siinäpä se onkin, kun osaan vaan oikealla kyljelläni enää nukkua. Selällään ei saisi olla, eikä se hyvältä tunnukaan. Mahalleen ei todellakaan enää voi mennä. Ja jostain syystä mulla on vasemmalla kyljellä nukkuminen alkanut jo monta vuotta sitten aina pistää kylkeen. OIkea kylki siis ainoa vaihtoehto, mutta eihän siinä voi koko yötä olla, kun joku paikka puutuu: käsi, olkapää tai pakara. Ja voi kääk, vaikeammaksi varmasti käy vaan viikko viikolta. Yritän sit välillä jotenkin vähän vasemman kyljen päälle puoliksi vääntäytyä, että oikea puoli saa vähän huilia välillä.
VAATTEISTA, olen pienimmiksi ostanut vain 56 senttisiä, en 50 ollenkaan. Olkoon sitten vähän isoja aluksi. KOvin paljoa vaatteita ei ole tullut hankittuakaan. Täytyy sitten täydentää varastoa vähitellen synnytyksen jälkeen vielä. Ellen sitten äitiysloman alettua intoudu oikein kunnolla viime hetken shoppailuihin! Kaikenlaista muutakin kuin vaatteita olis vielä tarpeen hankkia. Kai. Tää on vähän hankalaa, kun on ekakertalainen ja ihan pihalla. Onneksi on sellaisia listoja apuna, mitä täältäkin palstoilta löytyy.
Novelle 31+5
VAATTEISTA, olen pienimmiksi ostanut vain 56 senttisiä, en 50 ollenkaan. Olkoon sitten vähän isoja aluksi. KOvin paljoa vaatteita ei ole tullut hankittuakaan. Täytyy sitten täydentää varastoa vähitellen synnytyksen jälkeen vielä. Ellen sitten äitiysloman alettua intoudu oikein kunnolla viime hetken shoppailuihin! Kaikenlaista muutakin kuin vaatteita olis vielä tarpeen hankkia. Kai. Tää on vähän hankalaa, kun on ekakertalainen ja ihan pihalla. Onneksi on sellaisia listoja apuna, mitä täältäkin palstoilta löytyy.
Novelle 31+5