Onnea Rontille ja koko perheelle! :heart: :flower:
Minoon NIIN pahalla päällä että itteeniki pelottaa.. |O
Me on aateltu veronpalautuksista ostaa pesutorni, vaikkei tuo "vanha" konekkaan ole kovin vanha, vajaat 4 vuotta kai. No mutta eikös se kuitenkin aijo alkaa sanomaan sopimustaan irti. se on nyt neljällä eri pesukerralla lopettanu ohjelman kesken.. ja tänään sitä ei ees huvittanu huuhdella.. kivat sitten kun tossa nyt kuvattelen pesuaineisia vauvan vaatteita ja ootan että mies tulee kotiin.. :/
Muuten kaikki on nyt silitetty ja viikattu kaappiin. Jopa hoitotaso on kasttuna
Laittelin tuossa pikkiksen punkan valmiiks, täytyy vaan loputkin petivaatteet pestä tänään JOS tuo kone enään toimii..
Voi, enon poikapuoli oli kuollut huumeiden yliannostukseen :'(
Minä en tätä kyseistä poikaa ole nähnyt yli kymmeneen vuoteen. Hänen elämänsä päättyi 19 vuotiaana. Surullista sinäänsä. Mutta toivottavasti jotkut taas ottaisivat opikseen että ensinmäinenkin kokeilu kerta voi olla viimeinen. Tai niin ainakin huhut kertovat että oli pojan ensinmäinen ja myöskin viimeinen kerta. :'(
Minä kun niin jo elin toivossa että pikkis olisi laskeutunut, mutta ei. Neuvolan tätikin totes että ollaanpas sitä ylhäällä.. :headwall:
Supistelee välillä, välillä ei. Neuvolassakin ääniä kuullessa supisteli hiukan.
No eilisiä neuvolakuulumisia sitten täältäkin. Verenpainetta on.. 124/92, pistän tuon paineen kyllä tän saakuran flunssan piikkiin, kärsin siitä jo kolmatta viikkoa, määräykseksi sainkin syödä reilusti vitamiiniä.
Pikkiksen syke 140,
HB 142
SF 32,5
Painon muutos /viikko -869g
Turvotus -
Pissa puhdas..
Liikkeet ++
Sitten se mitä ihmettelin, vauva siis on raivotarjonnassa, mutta neukun täti on merkannut korttiin I rt, eli mitä se i tai 1 tuossa edessä tarkottaa????
Ja sitten pakko kehua itteeni, ensinmäisen ja viimekertaisen neuvolan välillä paino on edelleen - 4kg..
Mä haluun useemmin olla raskaana jos meikeläinen näin laihtuu. Ihan tervettä kuulemma tälläselle pontukselle tuo että paino ei ole noussut.
Pakko mainostaa sitäkin että mulla on maailman paras neuvolantäti, tulee ihan ikävä kun käynnit siellä loppuu..
Vaunuista, meillä vaunut säilytetään tuossa lämpimällä kuistilla, siinä on tilaa, tarvittaessa sitten alakerran kodinhoitohuoneessa, niin voi sitten siitä lykätä pojan talvella ulkorappujen katkoseen nukkumaan.
No jaariti jaariti...
PuPu ja Pikkis 36+3
P.S annetaan yksi mäsä pyykinpesukone.. :kieh: