ja vielä kerran kunnon onnittelut
rontille ja
perheelle prinsessasta =)
itelle tuli sellanen olo että,mie haluun kans tän vauvan äkkiä syliin...
no ei sinne tietysti ole kun yksitoista yötä..mutta kun tuokin tuntuu niin pitkältä ajalta oottaa :/
mikero mulla kaks sectiota takana.eka oli hätä sectio jossa minut nukutettiin..silloin meni se leikkaus päivä torkkuessa,vaikka hoitajat vähän väliin kävi nykimässä hereille..mutta en muista kuolemaksikaan että kävikö vauva edes tissillä (tietysti 15v aikaa) toisesta oli leikkauksen aikana hereillä,ja kyllä ihan pirtee olin sitten kun osastolle siirsivät..kylmi vaan ihan sairaasti.ja vauvakin kävi tissillä.
seuraavana päivänä sitten aamulla suihkuun ja jalkeille..pikkusen pelottaa että miten sitä taas oikein suoriutuukaan siitä ylös..tuntuu kyllä että vatsalihakset ovat kadonneet jonnekkin sen mahan kanssa..
ja särkylääkettä kannattaa pyytää.eikä kuunnella kipua..vaikka ei minusta se nyt niin kamalaa ollut,koskihan se nyt silleen kun sängystä nousi ylös,mutta koskeehan se nyt mitä tahansa leikkaushaavaa..on silleen aristava.mutta itekkin jännitän nyt sitä puudutusta ja katetrin laittoa
en muistanutkaan että se katetri laitetaan..vasta kun jostakin lehdestä luin että sekin tulee siihen vielä :x
voin kyllä jo kuvitella miltä se tuntuu :headwall: :| huh..no onneksi taitaavat siihenkin jotain puuduketta ekana laittaa...
no pitää vaan ajatella että mikä sitten on tuon kaiken lopputulos..mitä on odotettu niin kauan..
mieskin eilen illalla saunassa sanoi että jotenkin uskomattomalta tuntuu että reilu viikko ja meillä on vaavi..vastahan raskaustestin tein..silloin kyllä mietin että on ikuisuus ennen kun on lokakuu.
susa79 meillä kanssa on vaan kylmä varasto missä säilytettäs vaunuja.mutta ajattelin sen koppa osan roudata sisälle,ja ratasosa saa olla tuossa kuistilla.nyt vaunut ovat kokonaisena makkarissa..ja koko ajan tiellä..
omaan napaan ei sen kummempia.
huomenna olis neuvola,ja
tuutilullakohan se kanssa kirjoitteli että ei jaksas enää sielläkään ravata..sama juttu täällä..toivottavasti nyt olis viimonen kerta..tai luulen että ens viikolla joudun vielä käymään.
mutta nyt laskun maksuun..
niinukka ja vunttunen 37+5