Moi taas kaikille!
Topsy2: Aiemmin olin ymmärtäny että uimahallissa vois käydä niin kauan ennen kuin paikat aukee, mutta mulle ainakin terveydenhoitaja suositteli sen harrastuksen jättämistä jo tuossa muutama viikko sitten (oliskos sillon ollu jotain 34+). Ja mulla siis paikat vielä tiiviisti ilmeisesti kiinni...
Äitipoli -käyntikin piti sitten olla tänään, mutta siirtyi huomiselle aamulle jonkun niiden töppäyksen takia (oon siis menossa perätilan takia: tarjonnan tarkistus, kokoarvio, synnytystapa-arvio, käännösyritys...). Vähän kyllä jo alkaa jännittämään täytyy myöntää! En kyllä meinaa ottaa mitään mukaan sinne mennessä, ei kyllä tarvii pienen vielä lähteä tulemaan. Tavallaan yllättävää oli, ettei täällä tarvitsekaan kuulemma olla ravinnotta varmuuden vuoksi. Yllättävää siis siinä mielessä, että jos sen istukan kanssa tulee jotain häikkää (on siis mulla edessä ja voi olla suurentunut riski sen irtoamaan lähtemiseen) niin mites sitten leikkaus kun on syönyt, nukutus ei ainakaan ole siinä vaiheessa suositeltavaa, mutta jos on pakko niin on pakko. Pääasia että vauvalla olis kaikki hyvin!!! No juu, täytyy myöntää että ajatus taas lentää, mutta ei kait tuota voi välttääkään. Huomenna tietää enemmän.
Onnea vielä kaikille uusille vauvan saajille ja tsemppiä kaikille joilla se tuntuu olevan lähellä. Itse olen eilen ja tänään ollut huomaavinani ekat supistuksentapaiset! Saisi kyllä pieni vielä useamman viikon pysytellä masun suojissa kasvamassa...
Kait sitä pitäisi taas jotain hommaa kehittää itselleen, täytyy myöntää että nyt on tullut vaihe kun ei jaksaisi vain kotosalla olla, kaipaisi seuraa ja tekemistä! Vointi kun on ihan ok vielä, ei ole ennestään lapsosia jotka kaipaisi huomiota, ystävät ja tutut on suurin osa vielä lapsettomia ja sitä paitsi tietenkin töissä tähän aikaan. Vali, vali...
Josko aloittaisi vaikka vaihtamalla patterin palohälyttimeen kun tuo kuuluu ilmoittelevan itsestään tuolla eteisessä. Katsotaan vaan yletynkö, vai saanko kuunnella tuota piippailua siihen asti kunnes isäntä kotiutuu.
Mukavaa päivää kaikille!