Mun mielestä noita sänkymalleja ei saa myydä suomessa, olisiko tollanen tieto ollut iltiksessä..no en nyt muista.
Joo, se liplatus on kadonnut palstalta, missä lienee??
Mulla jotenkin ihme matalapaine päällä, en saa mitään aikaiseksi, makaan vaan ja olen tosi itkuherkkä.
Tuntuu tosi kurjalta olla päivät yksin täällä kotona, ja sitten kun lapset kotiutuu, en ole sen pirteämpi silloinkaan.
Sitten poden huonoa omaatuntoa siitä, että en saa täällä kotitöitä tehdyksi, ja miehelle siitä tiuskin, vaikkei tuo ole edes aiheesta mitään huomauttanut.
On kai vähän vaikeaa tottua tähän äitiyslomaan, en tiedä.
Tuntuu että ei ole juttuseuraa, onneksi te olette olemassa!
Ja yksi mikä on, niin loukkaanun tällä hetkellä ihan kaikesta..minun isäni lupasi illalla soittaa, ja ei tuo muistanut, sitä piti itkeä..
Sitten minun mummini joka täyttää 75-vuotta, pitää lauantaina synttärit, ja ilmoitti että ymmärtää hyvin että ei tulla kun on matkaa niin paljon ja tämä odotus näin pitkällä.
Mummi tarkoitti hyvää, ja on ihan totta että en varmaan olisi jaksanut edes lähteä niin pitkälle ja sunnuntaina on pojan juhlat eli kotonakin on hommaa..mutta sitäkin piti itkeä että ei minua haluta sinne juhliinkaan..alkaa kai päässä jo viirata pikkuhiljaa..
No, toivotaan että ei tämä jatku pitkään, ja mieliala paranee.
Nyyt lähden vaikka kävelylle, ja hakemaan tytön kerhosta. Ja voinhan alkaa vaikka leipoa valmiiksi sunnuntaisia kekkereitä varten!