No nythän alkoi vauvauutisia sadella... =)
tuutilulla: Vai viel nyytin haussa? PAH! Täällä ollaan ja tiukasti :kieh:
...Ja niiiiiiiiiiiiiiiin ärsyyntynyt on mielentila ollut taas että :headwall: En oikeesti tajuu mikä on? Pieninkin asia saa mut kiukkuseks :kieh: Eilen viel oli niin kiva aloitella viikonloppua kun koti oli siistinä y.m. mutta jo illalla oli kuin pommi olisi räjähtänyt keskellä huushollia. Sit mä meinasin ja räjähtää. Mies kyseli kans et mikä on kun oot niin tiukilla, mutta kun en osaa sanoa!! Sanoin vaan että ei pidä kaikkea itteensä ottaa, mua vaan ottaa kupoliin niin sillon ottaa!! Tänään sitten miehelle aivan itse ehdotin että vois halutessaan lähtee kavereiden kanssa saunomaan (joo oon varmaan hullu
) mutta tuntui että mä tarviin hetken omaa aikaa, olla ihan rauhassa... Ja mies on kivasti hoitanut oma-aloitteisesti kotia ja lapsia et pääsen helpommalla(tai kai se pelkää et mä taas alan ärisemään...
) niin onhan se mukava hällekkin välillä päästä huilimaan. Onhan noi muksut tosin kotona mun kaa mutta kun hyvissä ajoin nukkumaan kävivät niin nyt on ollu ihana rauha =) Pistin elämän risaiseksi ja ostin tölkin Non-alcoholic siideriä, saunoin yksin ja sitä siideriä olen tässä nautiskellut hartaudella ja kuunnellut musiikkia
Mies on ollut niin ymmärtäväinen ja ihana vaikka tulee valiteltuakin olotilaa jne mutta silti mä vaan kiukuttelen kuin pahainen kakara välillä :ashamed: Oikein inhottaa kun en tiedä ees kiukuttelulle syytä aina... välillä olen niin kypsä tähän et haluun just sairaalaan, välillä tuntuu et voisin tän mahan pitää viel jonkin aikaa...todella ailahtelevaista elämää :/ Itkukin on herkässä
Kaipa ne on "vaan" ne hormoonit??
Hirvee valitusvirsi, mut helpotti vähän
Kiitos!
Miten muuten te muut ukolliset mammat. Vieläkö ootte uskaltaneet päästää miehen tuulettumaan(jos sellaista sattuu "harrastamaan"
) tai ootteko uskaltanu antaa niiden ottaa ees muutamaa saunaolutta tms? Meillä mies sillointällöin kavereiden kanssa saunoo tai käyvät baarissa tjm mutta viimeaikoina ei hän ole oikein uskaltanut ees saunaolutta ottaa
Nyt sanoin tosiaan et voi ottaa jos tahtoo...kun ei MITÄÄN tuntemuksia lähdön suhteen ole ollut vähään aikaan (tietty lähtö voi tulla, mutta sit se tulee ja otetaan varasuunnitelat käyttöön =) ) Tän illan jälkeen miehen menot on sit varpajaiset seuraavan kerran
Komeita oli mahoja ja santin kehto upea =) Elzan prinssi oli oikea sulokas :heart:
Mileko: Mä ja ajattelin että sairaalassa säkin jo olet...vai et sit ollutkaan
Todellakin hassua miten sitä kuvittelee jonkun ihmisen jonkinlaiseksi... Mäkin olisin bruneteksi henkan mieltänyt, mutta että blondi
Sanokaas muuten et kummaksi mut mieltäisitte (jos siis kelle sellasta ajatusta tulee
)
halvat on lauantai-illan huvit
Henkan ystävän keittiö oli kyllä kaunis =) Valkeet/pähkinät on meilläkin, mutta pisti silmään että vihreää näkyy löytyvän sieltä muusta sisutuksesta ainakin...kuten myös meiltä
Samoja makuja...
Joku kyseli tekeekö vauvan liikkeet kipeää? Siis joo :wave: tänne ainakin :x En muista et muilta tällasta ois ollu
ne liikkeet on niin voimakkaita että välil tuntuu mahan repeevän niiden johdosta. Ei kivaa :/ Välillä sentäs on viel sellasia vaimeampiakin liikkeitä, mutta yleensä ne on niitä KOVIA töytäisyjä että oikein itsekin hätkähdän
Mhmh...jotain oli vielä mielessä, mutta että mitä? Ehkä mä luovutan jo ja jatkan oman illan viettoa kun unetkin tuntuu olevan taas kateissa :/