huomenia kaikille!
ja
pyykki-iida tervetuloa lokamassuihin :flower:
heräsimpä sitten puol viis vessa tarpeeseen ja sen jälkeen ei uni sitten tullutkaan silmään..joten olen täällä sitten pyöriny ja hyöriny..oikein mitään aikaan saamatta.
mies tuli kuuden jälkeen töistä,ja sekin ihmetteli että joko oot hereillä..
kun ei nukuta niin ei nukuta |O
kaupalla pitäs käydä,ja diiselin ostossa,ja iltapäivällä mennään koko lössi hiusten leikkuuseen..kamalaa vauhtia mun hiukset ovat nyt raskaus aikana kasvanu..sanoinkin miehelle että sitten kun vauva syntyy niin varmaan kaikki karvat putoo päästä..niin kävi nuorimman tytön syntymän jälkeen :'(
mulla oli ranteen paksunen letti kun ootin tyttöä,ja sitten kun tyttö synty niin jonkun ajan kuluttua huomasin että täähän letti on ku jollakin hiirellä häntä
aika järkytys sinäänsä..kun aina oli ollut tosi vahva tukka..
tuli vaan mieleen että miten teidän edellisillä lapsilla on ollut hiuksia päässä kun ovat syntyneet?
meillä vanhemmalla oli huomattavasti vähemmän tukkaa,mitä nuorimmalla,nuoremmalla tytöllä oli oikein paksu musta tukka..ja sitten tuossa reilun vuoden ikäsenä hiukset rupes kihartumaan,ja ovat edelleen luonnon kiharassa,jos pikkusenkin lyhyemmäksi leikkaa hiuksensa,niin suoraan sanottuna se on aivan järkky sen tukkapää(en kyllä tytölle sitä ole sanonut) kun antas olla etuhiukset ja takahiukset pitkänä,niin se laskeutus suoraan..mut nyt kun se haluu aina siihen jotakin mallia,niin tuntuu että ne karvat vaan nousee ylöspäin..
suoristusrautaa on toivonut synntäri lahjaksi..en tiiä pitääkö se nyt sille ostaa.
toisella likalla sitten tukkapää,niin jäykkä ettei taivu mihinkään..
rippijuhliinkin yritettiin kiharoita sille kihartimella väkrätä,niin varmaan kolme tuntia meni että edes jonkin näköset kiharat saatiin aikaseksi..ja meni ainakin pullollinen lakkaa
ippuli kyseli että mitä sairaalan esitieto lomakkeeseen toiveita kohtaan ollaan kirjoitettu..
minä kirjoitin (kun sectio tiedossa) että joku saa kertoa puudutuksesta ja yleensäkin siintä leikkauksesta
kunnolla.ja nyt kun kävin siellä synnytys tapa arviossa,niin kätilö kirjoitti vielä anestesia lääkärin paperiin oikein isolla HUOM puudutus mietityttää.
joten luulen että joku nyt jotakin kertoo,kuitenkin kahdessa kohdassa on asiasta mainittu.
minuu on kiristellyt mahaa,viime yönäkin pariin kolmeen otteeseen havahduin siihen et maha meni aivan kovaksi..nyttenkin tässä istuessa,on muutaman kerran tosiaan kovettunut masu.mutta ei mitään kipeetä tee..
pitää varmaan kauppalappua lähtee tekemään.
ja hiukset laittamaan johonkin ojennukseen..etuhiukset ovat nimittäin aivan pystyssä :/
niinukka ja vunttunen 37+3