ensinnäkin
RONTILLEOnnea matkaan jos nyt lähtö tuli :hug:
ja
viinikallemyös
täällä taas arki ja maanantai.ja kyllä oon niin
kiukkunen ja
ärsyyntynyt että ollaja voin..
vasta kehuin ettei miehen kanssa mitään konfliktia,mutta eilen kun vietiin etätytöt pois niin miehen ex laitteli sit viestiä illalla,että 12.10 tulisvat seuraavan kerran tänne kun 15.10 alkaa syysloma ja ovat sitten sen syysloman täällä..ja mie olin olettanut että tuleevat silloin maanantaina..(eli 15.10) (olin miehelle laittanu lapun että 15.10 alkaen se vko likat täällä,kun ilmottaa ex-älle) hää olikin ilmottanut et 12.10 alkaen..
sanoinkin miehelle että jos pääsen vauvan kanssa sillo 4.tai 5. 10 kotiin niin jo heti seuraavalla viikolla on tässä kaks passattavaa enempi.
mies vaan tuumas et voihan ne mennä siks viikonlopuks mummollee..sanoin et just joo..vanhempi tyttö naris jo parin tunnin mummolla olosta niin paljon että saati sitten jos joutuu olemaan siellä kaks yötä..
en tiiä,nyt ihan sellanen olo että vois vaikka vauva syntyy etuajassa,niin vois sitten nauttia vauvasta muutaman viikon rauhassa..ilman että jotkut sählää tässä koko ajan ees taas..
olis kyllä pitänyt tehdä samoin kun
santti että kieltää miehen etälapsia tänne tulosta kun vauva syntyy siis että jonkun aikaa oltas ja tutustuttas vauvaan..mutta kun tuo hiton syyslomakin sattuu nyt just siihen.
no katotaan,mie täällä sitten turjotan mykkäkoulua.. :headwall:
ja sihisen kiukusta..jotenkin viikonlopustakin jäi niin paha maku suuhun että oikein inhottaa..olin tyyliin miehen lapsien kanssa täällä kun mies töissä..vaikka ei siinä mitään,kyllä ne tässä menee,mutta mietin vaan että miten sitten kun vauva on syntynyt :/
sitten toinen asia,raivostuin eilen nuorimmaiselleni,kun käskin imuroimaan,niin pikkusen keskilattioita vaan sipas ja se siinä,ja meikä sai imuroida uudestaan kun koiran karvat pyöri edelleen pitkin lattioita..sanoinkin että varmaan saan vauvan kanssa kahlata nilkkoja myöten koiran karvoissa ym.sonnassa kun tulen sairaalaasta
niin paljon otti aivoon.
kai joku hiton iso lappu pitää tehdä,noille kotimiehille siks aikaa että tyyliin joka päivä imurointi...
sanoinkin että miten työ ootte noin sokeita ettekä nää jos koiran karvoja pyörii kämmenen kokosia lämpäreitä pitkin lattioita..niin kukaan ei ota sitä imuria oma-alotteisesti kouraan :headwall:
anteeks tää valitus näin ensimmäiseksi
annukaiju tervetuloa mukaan =)
tuutilulla meillä on hiljasta ollut kysely rintamalla..välillä tuntuu että ketään
ei kiinosta tää miun odotus,saatika sitten synnytys..
no kun siellä ultrassa perjantaina kävin niin ex-käly ja vanhemman tytön kummi,sekä tulevat kummitädit kysy että milloin vaavi sitten mahtaa syntyä..mutta kukaan muukaan ei sukulaisista kyselly..
omalle äidille soitin samoin siskolleni..
no eipä tässä nyt kaivatakkaan mitään puhelin rumbaa..
hemuliP mulla kanssa esissä suunniteltu sectio,
1.10 olis osastolle meno
mitähän miun piti vielä kommentoida..
päässä vaan surraa tyhjää.. :headwall: :x ja ärsyttää.
eilen illalla (johtukohan mielialastani) vaavi oli kyllä niin liikkuvaista sorttia tuolla masussa,että oikein itekkin ihmettelin,koko illan heitti sellasta rumbaa että en tosiaankoaan tiedä että miten päin mahtaa olla..ja kai potkuja sateli tuonne alakertaan,tai sit päällään paino että tuntu tosiaan sellasia ihme vihlomisia ja muljahteluja että voi eii..
tämmösiä tälle maanantai aamulle
niinukka ja vunttunen 37+2