Annukaiju: Tervetuloa!!! :wave:
Viinika: Onnea hurjan paljon matkaan :hug: Tuu sit heti ilmottamaan kun jaksat ja mahdollisuus siihen tulee, että kuinkas kävikään
Ansku: Liitoskipuja ei välttämättä ole laisinkaan. Se on normaalia!!! Ja ole vaan onnellinen kun olet niiltä säästynyt =)
Ja vielä tuosta miehen pärjäämisestä lasten kaa synnärillä olo aikana...Pitäis luottaa enemmän että hyvin niil menee
Sanoi itekkin et ole huoleti, pärjätään me. Mutta kun huoli vain on, niin minkäs teet
Ja itehän mä olen miehen liian helpolle "opettanut", juuri esim toi pukeminen... (muoks. siis yleensä varaan vaatteet valmiiks jne) En mäkään vaadi mitään kalliita hienoja merkkivaatteita tms. mutta et ois ees puhdasta ja ehjää, heh =)
En tiedä, olenko mä jotenkin outo kun oikeestaan tykkään siel synnärillä olosta?? Siellä saa hetken rauhan, saa levätä kun siltä tuntuu, tutustuu vauvaan, ei tartte passata ketään, saa käydä suihkussa rauhassa, ruoka tulee valmiina jne jne jne. Tietty kiva palata sit kotiinkin, mut kyllä siellä mieluusti mä ne muutamat päivät vietän =) :ashamed: Ja toi lasten vierailu sairaalassa...aluks oli tarkoitus et lapset tulee aina miehen kaa sit sairaalalle,mut nyt päätettiin niin et käyvät luultavasti vain kerran kattomassa pikkusisarusta. Mies kyllä käy päivittäin, mut jättää lapset mummilaan siksi aikaa. Ajateltiin niin että näin saadaan kolmen keskistä aikaa hetki(se ei sit kotona mahdollista) ja toiseks se et mä alan ikävöimään kahta kauheemmin isompia lapsia sit jos näen heidät... :ashamed: OUTOKO???
Mut nyt tuntuu et näin meille paras ratkaisu
Tuplamamma: Kuulosti tuo sun olosi aika lailla samalta kun omani. Ei todellakaan meinaa päästä mistään pystyyn ilman kipuja. Sängystä nousemiseenkin mulla on nyt ihan oma tyylini, heh, mieskin jo alkaa hymyilemään näille mun vippaskonsteille =) Todellisuudessa nää ei kyl ole yhtään hauskoja...vaan olo alkaa olla aika kurja
Maha on kokoajan sellases puristuksessa ja selkäkin alkaa oireilla :/
tuutilulla: :wave: puhelimet soi tääläkin...JO :kieh: aika raivostuttavaa...... |O Mä olen kyl luvannut ilmoittaa kun vauva syntyy mut miks kukaan ei voi uskoo vaan kyselevät silti :headwall: Eikä täs olla viel ees lasketussa ajassa