Pure love:
Siittiöthän saattaa ihan parhaimmissa olosuhteissa elää jopa lähemmäs viikon, jtoen ei se ole pois suljettua ajatus, että pikkuinen olisi vielä niin nuori neiti/herra, toivon ainakin näin :hug:
Kirsikka, voi ei...en tiedä mitä sanoa kuin että olen vilpittömästi pahoillani :hug:
Vilver:
WAU! Onnittelut tuplalupauksesta ja toivotaan kummallekkin menestyksekästä kasvun aikaa mahassasi ilman suurempia alue taisteluja :heart:
Itse olen esikoisesta asti varautunut kaksosiin ja ajatus ei oikeastaan pelota lainkaan...teitysti se vaatisi suurempia järjestelyjä ja enemmän sitoutumista itseltä ja myös mieheltä, sillä silloin suuri osa ajasta kuluisi pienten hoitoon ja silloin mies olisi kallisarvoinen pojalle ne ensi kuukaudet kun kaikki on yhtä hässääkkää =)
herttaliisalle tervetuloa ja onnea plussasta :wave:
Ja kukas siitä nauravasta neuvola tädistä puhui?
Todella töykeää. Itse varmasti mainitsisin ensimmäisellä käynnillä suoraan asiasta ja purkaisin tuntoni. Alahan on asiakas palvelua...ja ei tuo nyt ole muutenkaan soveliasta nauraa toisen onnelle, vaikka kuinka olisi vasta kuukautiset paripäivää myöhässä, ei se ole tae sille, että ei jaksaisi loppuun asti :/
Näin itse tekisin, saisi neukkari tilaisuuden pyytää anteeksi jos ymmärtää niin tehdä ja jos ei vaihtaisin koko hoitajan.
Ei vain taida olla kaikilla mahdollista vaihtaa...meillä onneksi voi vaihtaa toiseen vaikka heidät on jaettu alueittain hoitamaan tietyn alueen mammoja ja lapsia, mutta heidän mielestään on kummankin osapuolen kannalta mukavampi työskennellä ja äidin käydä, jos kaikki sujuu hyvin =)
Täällä sain viettää vapaa päivän.
Mies oli pojan kanssa koko päivän ja itse vierailin ystävillä ym. Ihanaa välillä päästä pois kotiarjesta...onneksi valikoin ystäväni joiden luona kävin, sen verta huolellisesti, että kukaan ei ollut vapaalla, vaan kaikilla töitä heti aamusta huomenna.
usein kun tarjoavat siinä sitten siiderin tai pari ja normaalisti en kieltäytyisi, mutta tällä kertaa olisin jäänyt kiinni
Pienoinen päänsärky yrittää tulla ja välsitä huimaa. Muistan saman ilmiön esikosta...silloin en tiennyt mistä johtui ja neuvolassa asia silloin selvisi niinkin pieneksi asiaksi, kuin että nesteen (veren ) määrä kehossa kasvaa ja paineet saattavat ylösnoustessa heitellä häränpyllyä ensimmäisien viikkojen aikana, kunnes kroppa tottuu. Ja päänsärky kuuluu samaan hommaan, joten onneksi on ohimenevää tämäkin.
Missähän välissä tulee sitten se raudanpuutteesta johtuva kamala päänsärky, väsymys ja nenä/ien verenvuoto...minulla kun esikosta tuli nämä kaikki...ja sitten popsittiinkin rautalääkkeitä oikein hevoskuuria kuukausi synnytyksen jälkeiseen aikaan asti
Joo nyt naurattaa mutta ei kyllä sitten kun tuo tilanne koittaa ja koittaahan se :kieh: