Lokamassujen 2009 oma pino:)

Chira voimia jos se nyt sitten on se pahin mahdollinen :hug:
Tota ei toivoisin pahimmalle vihamiehellekkään..

Uusille :wave: tervetuloa! Nappula06 saat varmaan Talviccilta pian postia koskien kerhon tunnusta!

(.) Jee mä sain ensi viikolle sellasen terveysaseman ultran, kun on noita tm raskauksia! Vaikka sydämenlyöntejä ei vielä näkyiskään niin tietää onko siellä mitään :)
Terveydenhoitaja ehdotti, kun tietää mun taustan. Ihana terkka :saint: Valoi muutenkin toivoa, että kyllä kaikki hyvin menee!!

Fi0na 5+2
 
Chira :hug: Voimia teille!

Ja onnittelut Dsarialille kihlaantumisesta! Joko olette suunnitelleet hääpäivää, onko ennen vai jälkeen vauvan syntymän?

Apua, huomenna on ultrapäivä, pelottaa niin kauheasti!!
 
Ada
Moikka ja hurjasti onnea kaikille lokakuun odottajille!

Ilmoittaudun mukaan pitkän vauvakuumeilujakson jälkeen ikionnellisena. La ehkäpä 14.10. Ensimmäinen lääkärikäynti (ultra ja yritys kuulla sydänäänet) 25.2. ja eka neuvola 2.3.

:wave: :lla Ada 5+5
 
Chiralle paljon voimia :hug:
Oletko ajatellu käyä näytillä jossain? Että tietäs mikä tilanne?

Tervetuloa Aku, Nappula ja Ada :wave:
Akulle ja Nappulalle just laitoin yv:nä sen salasanan :wave:

Pikki
Onnea huomiseen ultraan :wave:

Mä pääsen kurkkaamaan mun masuun 5.3 :wave:

Neuvolan täti oli varannu mulle lääkäriajan ja siellä kuulemma ultraavat että näkyykö siellä elämää :D
Sano ettei kannata varhaisultraan mennä ku siellä ultrataan ku siitä alunperin sille soittelin :) Voi että en malttas oottaa :kieh:

*Talvicci ja papu rv.6+5* :heart:
 
Mut voi sitten poistaa täältä. Vuotaa ihan kunnolla jo ja hyytymiä tulee. :'( Menkkamaisia jomotuksia on, joten eiköhän tämä ole tässä.

Talvicci: Soitin neuvolaan päivällä ja täti sieltä sanoi ettei voida tehdä mitään. Pitää seurata vaan miten vuoto etenee ja jos olis hiipunut niin olisin soittanut sinne loppuviikosta uudelleen. Jos tulee kunnon kipuja niin sitten ensiapuun. Poista mut kerhostakin.

Olisin niin halunnut olla teidän kanssa tässä ketjussa, mutta näin se vaan sitten meni. :'(

Paljon onnea matkaan raskausajalle teille kaikille! Ja oikein paljon superkestoliimaa teidän kaikkien pienille vauvan aluille, että pysyvät matkassa loppuun asti! :hug: :heart:
Mä siirryn takas tuonne haaveilemaan josko meillekin joskus vielä yksi pieni..?
 
Voi itku Chira. Kovasti voimia sinulle.

Anelie, olen itse miettinyt samaa ja pähkäillyt yritänkö saada aikaa tälle viikolle, itsellä viikkoja tänään tasan 6. Mä muistelisin että tässä vaiheessa pitäisi jo sydämen sykkeen näkyä. Mites te jotka olette jo käyneet?
Mulla ei myöskään ole oikein mitään kunnon oireita. Paitsi tämä iänikuinen palelu. Mutta tisseissä ei tunnu yhtään miltään, tosin muistelisin ettei edellisessäkään raskaudessa tuntunut, kun lopetin imetyksen vasta kun seuraava tulokas ilmoitti itsestään, ei mitään kuvotusta , ei siis yhtään tunnu että olis raskaana.
Eli vainoharhaisena täälläkin,
meriaani
:D
 
Huomenta :wave:!

anelie meillä varattu varhaisultra 6+5 ja mulle on sanottu, että suurella varmuudella äänet kuuluu jo tuolloin. Kyseessähän kuitenkin sisäteitse tehtävä ultra, joten helpommin ne sykkeetkin kuuluu. Alunperin meidän piti mennä vasta 7+5, mutta soittivat yksityiseltä ja tiedustelivat josko kuitenkin haluaisin tulla jo viikkoa aiemmin kun lääkärillä este tuolloin myöhempään ajankohtaan. Tuolloin puhelimessa ollut "täti" jutteli, että hänen molemmat lapsensa ultrattu kun viikkoja olut 6+0 ja sykkeet näkyneet vahvoina :) ! Toivoa siis sopii, että meidänkin papusen syke kuuluisi! Ajan siirtäminen sopi meille vallan mainiosti- yhtään ei malttaisi nyt odottaa, että mitä siellä näkyy vai näkyykö mitään :eek:
kamalia painajaisia olen aiheesta nähnyt...unissa lääkäri ihmettelee, että miksi minä olen tullut vastaanotolle kun eihän täällä mitään ole ja et sinä mitään raskaana ole...kauhea sentäs...toivottavasti unet eivät ole enne...

Chira Voimia ja iso:hug:!!! itku pääsi taas täällä kun näin kurjasti päättyi pienen matka... :'(

Ihanaa tiistaipäivää kaikille!
Hugis ja Papu 5+2

 
Paljon oli taas tekstiä tullut ja surullisiakin uutisia :'( Voi kirjuuden kurjuus....eihän se lohduta, mutta LuontoÄiti se hoitaa heikot pois jo tässä vaiheessa. Näin olen itse ajatellut, kun kohdalle sattunut. Tervetuloa taas uudet ja onnea plussista :heart:

Itse menen tänään ultraan ja viikkoja siis 7+4 tai jotain, eli sykkeen pitäisi nyt kunnolla jo näkyä ja lähinnä haluan samalla tarkastaa mitä sille toiselle tyhjälle sikiöpussille on tapahtunut, eli onko surkastunut ja hävinnyt vai onko yhä siellä kummittelemassa. Ultra on vasta illalla 18.20, joten viimeistään huomenna käyn kuulumiset kertomassa. :wave:
 
Huomenta!
Joku kyseli varhaisultrasta ja poikaa odottaessani kävin kun viikkoja juuri ja juuri 6,silti näkyi syke.Eli luulen että voitte mennä jo siihen ultraan(en nyt muista ketkä kyseli....)
mulla on vointi ollu hyvä(koputtaa puuta)ainoastaan migreeni on tullut riesaksi.
Jokos teillä masut on kasvanu?Mies oikein säikähti aamulla kun silitti mahaani,selvä pikkuruinen kumpu tuntuu kun makoilen,liekö mahdollista?
Pitää mennä aamupalan tekoon.Palailen myöhemmin
 
Huomenta,

Chiralle voimia! :hug:

Mä näin viime yönä ihan järkyttävää keskenmeno-unta. Kyllä tää juttu niin pinnalla ajatuksissa pyörii, et uniinkin jo tulee. Aamulla oli heti rynnättävä vessaan tarkistamaan vuotamattomuus, niin oli todentuntuista... :(

Lion32, ilmoittaudun huhuiluusi: takana juuri 2.IVF/ICSI, josta tämä pitkään toivottu raskaus sai nyt alkunsa. Nyt on perustettu myös tuo toinen pino hoidoista alkuvuonna raskautuneille, lämpimästi tervetuloa myös sinne mukaan! :)

Ihanaista päivää kaikille - tiistai on kiva päivä, silloin vaihtuu mulla taas uusi rv :)

Raitanen rv 6+0
 
Voi, että täällä on niin kurja olo :( Ihan kuin olis krapulassa ja oksettaa koko ajan...
Tyttö raukka saa kärsiä tästä olosta, kun ei millään jaksaisi tehdä mitään |O
Ja niin ihana tyttö keksii äidille koko ajan jotain pientä kiusaa, kuten kissan hiekan/ruoan syönti, pöydälle kiipeily jne..
Ja kun ei jaksaisi :headwall:

Kassulla on tänään tosiaan jännät paikat tiedossa :kieh: Tuuhan kertomaan mites meni?!

Nyt riiviön kanssa touhuilemaan ennenkuin ihan hajoaa ;)

Fi0na 5+3
 
Raitanen kiitos vastauksestasi! Ajattelinkin jo, ettei täällä taida olla ketään hoidoissa olleita kun ei tullut mitään vastauksia... Eli taidan siirtyä sinne hoidoista alkuvuonna raskautuneille pinoon.

Tsemppiä kaikille taipaleelle! =)
 
Kylläpä tuli itku kun Chira sun kirjotusta luin :'(
Niin mielusti meki oltais sut ja pikkunen täällä pidetty matkassa mutta toisin kävi :hug:
Paljon voimia sinne ja toivottavasti (jos niin päätätte) pääset pian uudestaan tänne odotuspuolelle :hug:


kassulle onnea ultraan!
Mitenkäs Pikki?

Tänne ei kummempia.
Kuvotusta :x Pitää lähtee vielä töihin tänään illaks... :wave:

*Talvicci ja papu rv6+6*
 
Tervetuloa uudet mukaan ja Chiralle paljon voimia!

nyt tulee taas omaa napaa vain. Väsymys ja pahoinvointi on kyllä ihanasti ottaneet vallan tästä tulevasta äidistä. Pahoinvointi on ympärivuorokautista, eikä tunnu talttuvan millään, eli hyviä keinoja otetaan vastaan! Ainut mikä menee jotenkuten alas on mansikkajugurtti, mutta sitäkään ei voi syödä paljoa. Toivottavasti olo ei jatku ihan näin kurjana ainakaan sinne rv 12 asti. Yksinkertaisesti kun en pysty tekemään yhtään mitään! Oksentanu en oo vielä, mutta ei oo ollu kyllä kaukana...

Kiitos kaikille onnitteluista! Joku kyseli häistä, niin tällä hetkellä hääpäivää on kaavailtu tuonne 2,5 vuoden päähän. Eli ei kiirettä pidetä.

DsariaL ja Masukki 5+6
 
Miun on pakko hehkuttaa, löysin pahoinvointiini salaisen aseen: suolakeksit! Niitä oon nyt tunnin verran napostellu ja tuntuu pahoinvointi tältä päivältä kaikonneen! :D Oisinpa keksinyt tämän aseen aikaisemmin...
 
anelie mullä oli nyt eka ultra viimeviikon tiistaina jolloin viikkoa oli 6+2.
Ultrassa näkyi selvästi pienen sydämmensyke mutta kone ei sitä vielä laskenut.
Nyt siis torstaine olis uusinta ultra jossa tarkastetaan että onko kaverissa vielä elonmerkkejä.
Mut mun oloista päätellen tällä kaverilla on oikeen hyvät oltavat :x
 
Anelie Kyllä varmasti 6+6 näkyis jo syke, mutta parempi tietysti ottaa varman päälle. Varsinkin jos menkat on olleet epäsäännölliset..

Ultrassa käyty ja taas alkoi se aamujen laskeminen!!! Mur.. Nimittäin viikon päästä uusi ultra. Terveysaseman ultralaite oli NIIN pa**a, että lääkärikin sitä valitteli. Ainut mitä se näki, oli että kohdun koko vastasi viikkoja 5+5, mikä vastaa päivälleen mun ovulaatiotuntemuksia. :) Lääkäri sanoi, että kohdunsisäinen raskaus on kyseessä kun kohtu oli kuitenkin kasvanut viikkoja vastaavasti ja että lupaavalta näyttää. Viikon päästä kuulemma pitäis silläkin laitteella jo näkyä sikiö ja syke. Vähänkö tekis mieli mennä yksityiselle!! Esikoisesta kävin ja niitten laitteet on kyllä ihan eri maailmasta kuin noi julkisen puolen...

No, kyllä tässä onneks sen verran luottavaisilla mielin jaksaa olla, että maltan odotella sitä ensi viikon tiistaita. :) Ai niin, todennäköisesti mulla LA muuttuu myöhemmäksi mutta sen voi varmaan muuttaa sitten kun se on varmaa tietoa. :)
 

Yhteistyössä