Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

Heipparallaa :)

Täällä on tullu takasin järkyttävä väsymys. Viime viikon se olikin sit pois mut nyt en kertakaikkiaan jaksa tehä mitään, pitäis saada vaan nukkua..... ja sehän ei onnistu kun sattuu olemaan lapsi ennestäänkin, mut toivon kovasti et joskus tää helpottais :)

En tiiä mutta mulla ei kyllä kauheesti ultrakaan vienny epäilyjä pois :/ Jotenkin saan kauheet hepulit jos kuulen et joku "ylimääränen" on saannu kuulla tästä odotuksesta. Ahistaa jotenki tosi paljo :( Tahtoisin päästä jo iloitsemaan tästä kunnolla, ehkä sitte rakenneultran jälkee toukokuussa.....

Nyt tuli kiire! Yritän palailla paremmal ajal!

nellinu & sirri 14+2
 
Np-ultra viimein takana, vauva touhuili & näytti kaikin puolin normaalilta tapaukselta. Voi miten huojentavaa ja ihanaa. Nyt voi alkaa orientoitua viimein tähän koko juttuun! (Toisaalta FB-ryhmässä just kerroin, että tutun vauva menehtyi viime viikolla ihan yllättäen viikolla 18, että eihän nää viikot nyt oikeasti mitään merkkaa -- paitsi todennäköisyystilastoissa toki..) Mutta ei sitä pelolle voi raskautta perustaa, pitää luottaa että kaikki menee hyvin. Eli näillä mennään!

Oireita ei oo, nautittakoon siitä.

Kaunista viikkoa kaikille!
kardemummma & pullapöllö 12+1
 
Hei kaikille pitkästä aikaa

Tänään käytiin Np-ultrassa ja ette arvaa mitä siellä kuultiin ! Meille tulee kuulemma kaksoset ja ehkä jopa identtiset:D Tämä tuli meille täytenä yllätyksenä ja suu auki oltiin pitkään, kysyin jopa että onko tää joku vitsi vai=) Kummallakaan meillä ei ole lähisuvussa kaksosia, miehen puolelta jossain monen sukupolven takana on ainakin yhdet. Meidän esikoinen on 5v ja on toivonut alusta asti, että tulisipa meille kaksi vauvaa, oisittepa nähnyt hänen ilmeen kun kerrottiin=) Täällä ollaan ymmärrettävästi nyt hieman sekaisin ja sopeudutaan ajatukseen. Nyt tulee vaan mieleen kaikkea, että kuinka tätä raskautta seurataan enemmän ja mitä hankintoja tulee tehdä ja sen semmoista, eli pää on pyörällä. Ensi viikolla on neuvola lääkäri. Että semmosta tälle kertaa, olenko muuten ainoa tällä hetkellä kaksosia odottava?

Vadelma82 ja kaksoset rv 13+2
 
  • Tykkää
Reactions: Zesi ja Anime
Vadelma Onnea kaksosuutisista! Oliko NT-ultra teidän eka ultra? :)
Eihän identtiset kaksoset periydy vaan erimunaiset ja nekin vain äidin puolelta. Miehellä riittää siittiöitä vaikka millä mitalla.

Onnea myös muille hyvistä ultrauutisista! :flower:
 
IMN
Vadelmalle tuplaonnittelut! :) Eikös täällä ollut jo joku toinenkin kaksosia odottava, jumppapallo tai joku?

Liikkeitä tuntuu harvakseltaan, noin kerran päivässä jos sitäkään. Eihän ne mitään potkuja vielä ole, vaan sellaisia "hipaisuja" :) Ekassa raskaudessa taisin tuntea liikkeet rv 17.

Masua on täysin turha piilotella. Äippävaatteet käytössä ja oi että kuinka mukavat ne on päällä :D Ei purista yhtään sitten mistään.

Tietääkös muuten kukaan Brio Singien tapaisia yhdistelmävaunuja joihin saisi myös seisomalaudan? Tuo turvakaukalon kiinnitysmahdollisuus on aika ehdoton kuitenkin. Singeihin ei ilmeisesti seisomalautaa myydä, tietenkin toinen vaihtoehto se istumalauta vai mikälie, mutta en nyt enää onnistu löytämään sitä mistään, saati sitten tietoa käykö sellainen singeihin.

IMN & Tuutikki 13+2
 
Vadelma tais täällä joku olla muukin kelle kaksoset tulossa? Jos oiken muistan :)
Löytyikö teillä ultrassa lambda signiä? Mainitsiko kätilö siitä mitään? Meillehän siis oli tulossa identtiset kaksoset muutama vuosi sitten, lambda signiä ei löytyny ja tässähän sit on riskinä fetofetaalinen transfuusio joka meillä sit todettiin joskus viikolla 18. Lähdettiin Saksaan hoitoihin että pienet olis saatu pelastettua, mut tytöt sit kuoli viikolla 19+5 siellä sairaalassa. Ja tää samanen syndroomahan oli Johanna Pakosen kaksosilla josta on uutisoitukin. Ja tää voi olla vaan identtisillä ja johtuu siitä jos verisuonet menee istukan kautta "ristiin". En tahdo pelotella, pitää vaan yrittää ajatella realistisesti koska itse en sitä tehny ja aika kova pommi sit ton TTTS:n havaitseminen. Ja jos ultraaja ei maininnu mitään tosta lambda signistä niin kysy ihmeessä ens kerralla! :) Ja se vielä että toi on kyllä aika harvinainen ja lisäks hoidoillakin saadaan noin puolet kaksosista selviämään! Toivottavasti teillä on paljon onnea raskauden kanssa :heart:
 
Onnea kaikille ihanista ultrakuulumisista :flower:

Mulla tosiaan se ultra on torstaina eli siihen asti pitää jännittää. En tiedä saanko enää nukuttuakaan kun jo pari viikkoa on unet ollut erittäin epämiellyttäviä liittyen just tohon ultraan :| Ja jos ne ei liity tohon ultraan niin unet on muuten vaan tosi kummallisia. Tosi tylsää kun pitää luultavasti taas mennä ultraan yksin, ei siinä mitään, oonhan mä ennenki ollut sielä yksin mutta JOS tulee huonoja uutisia niin on todella kamalaa ajaa kotia yksin sairaalalta. Kunpa vaan pääsis jo nauttimaan tästä raskaudesta!

Nyt on muuten tullut ällötys kahvin suhteen. Siis en todellakaan pysty juomaan samaa määrää kahvia kun yleensä. Tulee huono olo joka kestää kauan eikä mene pois sitten niin millään. Ja maha alkaa jo näkymään pikkuhiljaa, lapsille ei olla kerrottu uudesta tulokkaasta. Eikä kerrotakaan ennenkun on ainakin toi ultra käytynä ja sieltä saatu hyviä tuloksia. Jos tulokset on huonot niin en kerro lapsille mitään. He ottaa sen jälleen kerran niin raskaasti että en halua niin isoa asiaa pienille ihmisille ajateltavaksi. Mutta kun tuo esikoinen jo vähän taitaa arvella että vauva vois olla tulossa kun on muutaman kerran kattonut mun mahaa ja tuumannut sitten että oispa kivaa kun tulis vauva :) Mä oon vaan sanonut että joo, ehkä meille vielä joskus tuleekin koska oishan se ihanaa. Torstaihin ei ole enää pitkä aika...

muhvi ja matkis 12+2
 
Ihania ultrakuulumisia on tänne tullut ja etenkin Vadelmalle hurjasti onnea kaksosista!

Omassa tilassa ei ole mitään kummosta. Ihmetyttää vaan, että joudunko mä taas kärsiä tästä tajuttomasta väsymyksestä koko raskauden ajan? Nyt ei voi kuitenkaan vaan nukkua päivät pitkät, kun on toi pieni neiti pitämässä vauhdissa...

Liikkeitä olen EHKÄ tuntenut. Viikko sitten jo aloin tuntemaan jotain hipaisuja, mutta yhä mä pohdin onko ne peräisin vauvelista vai jostain suolistosta :D Viime raskaudessa tunsin liikkeet varmasti rv 18. Tosin silloinkin sain miettiä niitä parisen viikkoa.

Vaatteitakin olen miettinyt. Viimeksi selviydyin omilla vaatteilla, tosin koko raskausaika meni sen takia lökäreissä ja näytinkin melko räjähtäneeltä :D Ainoa hankinta oli kaksi masutuubia, ettei maha vilku. Nyt haluaisin ehkä näyttää muulta kuin just ojasta heränneeltä spurgulta, mutta äippävaatteet ovat niin kalliita! Saas taas nähä tuleeko hankittua...

Masu on kyllä kasvanut! Suurin osa saattaa olla kylläkin turvotusta. Edellisessä ei turvotusta juurikaan ollut ja maha alkoi näkyä vasta puolenvälin jälkeen. Näille viikoille tää tuntuu kyllä tosi jättimäiseltä (vaikka siis turvotusta vaan olis)!

Nyt ollaan kerrottu läheisimmille sukulaisille ja parille mun kaverille. Annoin myös levitysluvan, joten eiköhän tästä raskaudesta pian kaikki tiedä =) Itse pääsen helpommalla, kun muut hoitavat asian mun puolesta muidenkin korviin :D Tärkeintä kuitenkin oli, että läheiset kuulevat asian meiltä.

Huh tätä ajan kulkua! Parin viikon päästä olis jo kolmas neuvola edessä ja saan taas kuulla ne sydänäänet (toivottavasti) :heart:

Rakenneultraan meillä varattiin aika np-ultran yhteydessä ja meillä se onkin vähän myöhempänä (rv 23). Syynä se, että haluttiin ilta-aika. Päästään sitten molemmat ihastelemaan uutta tulokasta =)

Hirveesti kuumottais pikkuvaatteiden ja tarvikkeiden ostaminen, mutta ehkä mä maltan vielä. Edes ens kuun alkuun :p Aluksi ajattelin odottaa rakenneultraan, mutta ehkä mä en niin kärsivällinen kuitenkaan ole :D

-TSJ- & Pampula 15+0 (*POKS*)
 
Pienenä vinkkinä tulin vaan kertomaan, että ken halajaa uutta doppleria, niin raskauskeijun sivuilla on tarjouksessa angelsounds doppler 35e ja postarit ilmasiksi :) Itse en oikein noissa teknisissä vempaimissa luota käytettyihin ellen itse saa ensin kokeilla, joten kun huuto.netin hinnat olis postareiden kanssa tulleet tod.näk. nousemaan noin 30e niin sama ostaa uutena :) Pistin tänään tilausta menemään :p
 
IMN mitä tarkotat tolla singeihin olevalla seisomalaudalla? Myydäänkö seisomalautoja erikseen tiettyihin vaunuihin? :) Eikös ne voi suurimman osan laittaa melkein mihin vaunuihin tahansa?
Vastaan IMN:n puolesta, kun satun olemaan paikalla.. Meilläkin on nimittäin Singit, mikä on nyt tullut kirottua pariinkin otteeseen, kun ne on tosiaan yhdet ainoista yhdistelmistä, joihin EI saa minkäänlaista sisaruslautaa. Niissä on siellä alhaalla vain sellainen "pehmeäreunainen säilytyskori" (ei shaatana mä en osaa näitä termejä), eikä mitään "kovaa poikkipienaa", mihin ne laudat kiinnitetään. Kokonaan uudet yhdistelmät pitänee siis hankkia -- alan saman tien kallistua johonkin överiin Phil & Teds -settiin ja unohtaa koko lautaidean..
 
Hei. Nyt varmaan uskallan itsekkin liittyä tänne. Koko ajan olen seuraillut kirjoituksia mutta nyt vasta itse rohkenen.
Kiva nähdä että meitä on näinkin paljon :D Niin minulla tällä hetkellä 12+5. Pahoinvoinnit ovat menneet ohi mutta väsymys on armoton aina välillä.

Hesmeli-22v-ensimmäinen-La 17.10-kaks
 
IMN
nellinu Olen käsittänyt että singeihin ei saa seisomalautaa jostain syystä laitettua tai niihin sopivaa ei myydä. Toki monet seisomalaudat esim. briot ja firkonit käyvät muihinkin merkkeihin, mutta singeihin ei ilmeisesti ole yhteensopivaa olemassakaan.

Äippävaatteista vielä sen verran että H&M:n hinta-laatu-suhde on niissä melko kohdallaan. Käyttöikä kuitenkin aika pieni niin kestää hyvin. Esim. tosi kivat äitiysfarkut neljälläkympillä, joka on vähemmän kuin mitä maksan normifarkuistani. Paitoja en hirveästi ostele äippäpuolelta, kun muutenkin käytän pitemmän mallisia paitoja ja äitiyspaidat menevät nopeasti (ainakin minulla menivät) lyhyeksi. Mutta housut on ihan pakolliset olla asiaankuuluvat, viimeraskaudessa käytin lähestulkoon pelkkiä "hei, heräsin juuri ja olen menossa hakemaan postia"-housuja. Tuntuu myös että koko äitiysvaatevalikoima on kasvanut muutamassa vuodessa hirvittävästi, ei minulla ainakaan ollut 2009 mistään masutuubeista tietoakaan :D
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa!
Tervetuloauusille! Ja pahoitteluni suru uutisen kohdanneille:hug: Ja onnea uudesta kaksosraskaudesta!

Pikaiset omat kulumiset, raskausoireet alkaa olemaan "kaunis" muisto vain, paitsi väsymys vielä välillä vaivaa.
Maanataina POKSUI 15+0 tai 16+0, jos ultran mukaan mennään. Tänään neuvola pitkästä aikaa.

Mahaa ei enää piiloon saa,joten vaatteet mietin aikatarkkaan, ettei kovin paljon vieläkään jutut alkaisi kulkemaan...

Liikkeitä oon tuntenu harvakseltaan viikon verran, ihanaa!
Mutta nyt laittamaan 5 vanhimpaa koulutielle!

ikiäiti ja pikkuinen 15+2 tai 16+2
 
Hei pitkästä aikaa!!

Olen elänyt nettipimennossa, tapahtunut lähipiirissä paljon surua joten voimat ei vaan ole riittäneet kirjoittamiseen. Ajatuksissa olette silti olleet :)

En muista kirjoitinko np-ultrasta, mutta siis siellä oli kaikki hyvin ja turvotuksia ei ollut :) Neuvola ensi viikolla ja odotan hirmupaljon että kuulen hippusen sydänäänet.. pelottaa että kaikki ei ole hyvin. Kärsin siis koko pääsiäisen viisaudenhampaasta joka päätti alkaa oireileen raskausaikana. No sain eilen peruutusajan ja aika oli lyhyt,lääkäri kamala ja toimenpiteessä revittiin väkisin 2 viisuria kerralla. Itkin kun sattu joka puolelle ja lääkkeksi määräsivät vain para-tabsia joka ei todellakaan auta tähän kipuun.

Mitään en pysty syömään ja heikottaa..vauva varmasti kärsii kun ei saa ruokaa ja itselläkin huono olo.. huoh!

mutta nyt ne on pois ja jäljellä on vain yksi joka toivottavasti jaksaa odottaa siihen saakka kun olen synnyttänyt!!

Sisaruslautaa mekin ollaan katseltu ja mietin että saakohan semmoista noihin esikon yhdistelmiin, ovat abc desingit...hyvät ja toimivat eikä millään viitsisi ostaa uusia.

kukas se oli jokoa tilasi sen tyttö vai poika testin? mielenkiinnolla odotan mitä tulos näytti..
Sen dopplerin ajattelin tilata, mies kun kovasti haluaa kuulla pientä..

liikkeitä olen ehkä tuntenut kuplina, en ole ihan varma..

nyt lepään tän turvonneen pään kanssa!

voimia kaikille mammoille :)

Taatu&Hippunen 14+2 :heart:
 
No niin, mielenkiinto heräs tota kusman testiä kohtaan, taikka lähinnä sitä että mitä se testi näyttää :) Mun ois kans tehnyt mieli tilata toi testi mutta kun voipi olla että lapsivesipunktioon joudun viime raskauden takia niin en sit viittinyt. Saan sukupuolen selville sillon, ja oon miettinyt että jos mua todellakin taas pistetään niin varmasti otan "ilon" irti koko rahan edestä ja haluan että kromosomeista katsotaan myös sukukromosomit :) varsinkin kun sukupuolella ei ole meille mitään merkitystä. Mutta se on kiva pikku lisätieto tähän raskauteen ja vauvan tuloon valmistautumiseen.

Huomenna ois mulla se ultra, jännää!! :)

muhvi ja matkis 12+3
 
Hei kaikille,

Ultrassa käyty tänään. Kaikki vaikutti olevan ihan kunnossa, siellä se pikkunen köllötteli ja töllisteli lähinnä äitin selkää. Kauan ultrattiin ennen kuin saatiin niskasta joku mitta otettua, ja se oli sit ihan ok.
Uusi laskettu aika olis 22.10, eli muutaman päivän aikastui ja tää sopiikin paremmin mun laskuihin.
Ihan pienenä miinuksena jouduin uusiin verikokeisiin kun vanhat oli otettu liian aikaisin. Eipä siinä muuten mitään, mut jonot kokeisiin oli valtavat, vaikka yleensä ei oo ollu ketään. Kiva siellä sitten odotella kun muutenkin teki pahaa ja kauhee päänsärky iski jostain. Mut pieniähän nää mun murheet (onneks) on.

Vadelmalle vielä erityiset onnittelut. Enpä tiiä olisinko ite itkeny onnesta vai järkytyksestä. :D

Jipsu & Pömppis 12+2
Ps. Ihanaa kun tietää vihdoin oikeat viikot. Ja se "maaginen" 12viikon rajakin ylitettiin hujauksessa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Pakkastyttö :)
Kukkuu!

Mahtavaa Jipsu! Ja tervetuloa Uudet palstailijat!

Ultra terkkuja täältäkin :p , kaikki oli HYVIN, selkeä telinvoimistelija kun liikkui niin mahdottomasti ja isänsä nenällä varustettu :) Kuvia saatiin iso läjä, kätilö oli tositosi kiva, katseli tarkkaan eikä pitänyt kiirettä..se 3tai4D kuva ei vielä niin "kaunista" vauvaa näyttänyt, mutta siinä erottui kädet ja jalat söpösti..

Ihanaa, nyt sitten kerroin lopuille sisaruksilleni ja olo on tosi huojentunut!

LA 19.10

Pakkastyttö ja murupapunen 12+4
 
  • Tykkää
Reactions: Jipsu
Hmm... Tulin vain ilmoittamaan että eipä testi tullut ainakaan tämän päivän postissa. Laitoin raskauskeijulle s-postia että kai se on jo lähetetty. On siitä jo viikko kun tilasin. Vaikka pääsiäinen on varmaan sotkenu vähän kuljetuksia :) mulla on niiiin hirvee vietti laittaa vaavin huonetta mutta pakko malttaa vielä kuukaus. Heti kun rakenneultrasta pääsen ni tilaan samana päivänä ne vaunut ja turvakaukalon <3 en malta oottaa. Mut toimitus sit kestääkin melkein kuukauden.
 
Jee nyt mä ehin tänne höpisemään itsestäni :D

Mulla oli ennen pääsiäistä NT-ultra ja se olikin kiva kokemus =) Tosi kiva hoitaja, kateltiin jollain uudella ultralla vaavia. Kyllähän mä oon tienny et vauvat liikkuu mahassa, mutta en mä tienny et ne liikkeet on niin nopeita ja niitä on niin paljon, mun masuasukki pyöri ja hyöri ihan väkkäränä ja nosteli käsiään ja potki jaloillaan :) Oli kovin "kuvauksellinen" eli koko ajan jumppas naama "kameraan" päin, ja niskaturvotusta varten ois tarvinnu sivuprofiilikuvaa. Siinä sit ultrattiin noin puol tuntia kun tyyppi vaan näyttää nättiä naamaansa, lopulta hoitaja pyys että köllöttelen kyljelläni jonkin aikaa, jos vaavi kääntyis. Ja taas sama kuvakulma. Lopulta mut laitettiin lattialle hyppimään ja sheikkaamaan lantiota :LOL: Näytin kyllä niin hölmöltä et mieskin vaan nauro. Mutta sitten vaavi suostu olemaan selällään ja saatiin hyvät kuvat, turvotusta ois saanu olla max 3 mm niin meillä oli 1,0 eli kaikki hyvin ja eläväinen veitikka! Oli niin hyvä olo koko pääsiäisen, varsinkin kun pääs 2 päiväks kaiken hulinan keskeltä miehen mummon lihapatojen ääreen köllimään ja näkemään sukua.

Mä mietinkin että vieläköhän täällä kuuluisi uusia tuplauutisia, ja Vadelmahan se pamautti vielä sellaiset uutiset :)

Niin ja mun laskettu aika muuttu, eli uusi laskettu aika on viikon myöhemmin, 20.10.

Ohhoi, nyt taas arki rullaa, muutto ja rakennus on kesken ja autokin pitäs varmaan vaihtaa. Ei taida tää mun 18-vuotias ruosteinen 3-ovinen auto oikeen soveltua turvalliseks perheautoks...

Anime ja 12+4
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pakkastyttö :)
Heippa kaikille!!

Täällä ilmottautuu uusi palstailija. Tai olen alusta asti lukenut tätä ketjua, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjottaa mitään.

Eli tässä tiedot: Olen 25-vuotias ja toinen lapsi tulossa. LA 18.10 ja synnytyssairaala SATKS.

Pahaa oloa olen potenut koko alkuraskauden, mutta nyt ei enää ole kun tosi harvoin. Masu on tullut jo kivasti näkyviin, mutta on vielä peitettävissä :)

Minulla on ennestään 1v 10kk ikäinen tyttö. Synnytys käynnistyi lapsivesien menolla ja tyttö oli maailmassa 7h myöhemmin. Epiduraalin sain ja ilokaasua ja oli mielestäni helppo synnytys.

Np-ultra olisi perjantaina ja jännittää kovasti. Dopplerilla sain sydänäänet kuuluviin rv 12+2.

Hyvää kevään jatkoa kaikille ja voikaa hyvin :)

Zande ja papu 12+6
 
Viimeksi muokattu:
Jo
Pitkän nettipimennon jälkeen taas medioiden äärellä. Ensin lomailtiin vähän ja nettiä ei tullut kauheesti kateltua ja sitten muutettiin eikä saatu piuhoja heti toimimaan. Muutto pienestä asunnosta ihan oikeaan (pari)taloon, hui ihanaa! Siellä on nyt vauvallekin huone, vaikka se toistaseksi toimiikin vierashuoneena :)

Täällä on tullut hurjasti ultrauutisia, hyviä sellasia! Onnittelut kaikille, ja tuplaonnea Vadelmalle!

Oma napa on nyt vielä suht ).( mutta omaan silmään ja oikeesta kulmasta oikeeseen aikaan päivästä enemmän jo (.)
Mulla on muutamana yönä sillon tällöin ollut oikea pallomaha, joka pönöttää tossa mahan päällä. Luulen, että ne on ehkä harjotussupistuksia - kohtu tuntuu kovempana kun tavallisesti, ihan selkeänä pallona. Ei satu yhtään eli ei kai siitä mitään haittaa ole...
Töissä kerroin viime viikolla uutisen ja pomot ottivat yllättävän hyvin tän vastaan. Olin varautunut vähän kylmempään suhtautumiseen, parempi näin. Mutta nepä eivät vielä tiedä, että oon ajatellut ottaa kaikki mahdolliset vapaat peräkanaa eli 7kk yhteensä poissa töistä. Kaikki mun lapselliset työkaverit on ottanut max 4kk, en tiedä millä niitä on peloteltu, että ovat luopuneet vanhempainlomasta melkein kokonaan. Laillinen oikeushan se on...
Mitään oireita ei oikeen enää ole, nenä tukossa vaan. Viime viikolla ykäsin aika railakkaasti ja lähdin kesken päivän kotiin. Ei se kai ollut raskauteen liittyvää kuitenkaan, kun ei mulla ollut pahoinvointia oikeestaan ollenkaan ja nyt on jo 3,5kk täynnä. Kävin hakemassa saikkua sillon seuraavalle päivälle ja lääkäri kuunteli sydänääniä. Sillä oli joku aataminaikainen doppler ja viuh-viuh kuului kovaa. Lääkäri sano, että se on vauvan sydän, mun mielestä se oli kyllä varmaan istukka. Ei kuulostanut samalta kun oman gynen superhyperlaitteilla, missä kuului ihan selkeä sydämen jytke. No, se setä on kuunnellut Belgian tulevaisuudentoiveiden sydänääniä vuodesta 1972 (varmaan samalla laitteella), niin en sitten alkanut väittää vastaan :LOL:

24/4 päästään jo urkkimaan ultrassa vauvan värkkejä...! Sillon viikkoja gynen mukaan 17+4, luulisin kuitenkin, että 17+1. Kai siellä sit jo näkyy, jos on näkyäkseen.

muoks. unohtu tämä: Jo ja Biini 15+5
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!

Tällä olisi kans yks odottaja tähän pinoon!

[Marjuskainen76 - 35v. - LA 2.10. - neljäs - K-Sks/COLOR]

Viikkoja nyt siis 15+1. Tyttö olisi toiveissa kovastikin, koska kolme aikaisempaa ovat kaikki poikia.. Eli rakenneultraa odotellessa, siihen tosin vielä aikaa kun on toukokuun lopulla.

Mut siis tervehdys vaan kaikille, tää oli tällainen pikainen piipahdus mutta palataan asiaan! Niin, ja tuolla pienellä ei ole ainakaan vielä mitään tekonimeä.
 
IMN: Kuinka vanha esikoises olikaan? (En tosiaan jaksa kahlata enää kaikkia sivuja kaivaakseni tiedon) :D Meillä neiti on nyt 2v 8kk ja mietin vaan et oltaisko voitu olla kirjottelemassa silloin raskausaikana samassa paikassa? Ehkä tää on taas vaan jotain mun sekoiluja, mutta vaikutat tutulta :D
Pssst, itse ostin masutuubini keväällä 2009 ;)

Anime: Hahaa! Mä voin niin kuvitella ja, ehkä väsymyksestä johtuen, nauroin täällä ihan vedet silmistäni! Onneks itse en joutunu ultrassa moiseen jumppatuokioon :LOL:

Onnittelut vielä hyvistä ultrauutisista! :flower:

Jään myös odottelemaan niitä tyttö-poika-testin tuloksia. En edes tiennyt tollasen olemassaiolosta :p

-TSJ- & Pampula 15+1

Ps. Mua myös kiinnostais se fb ryhmä, mitenkäs sinne pääsikään? Kuinka moni täältä on jo siellä?
 

Yhteistyössä