Puuuhh... Kauhee olo! Oon niin väsy, ettei tässä ole mitään järkeä - oon nukkunut tänään kolmet päikkärit ja ajattelin kohta painella yöunille. Plus jatkuvasti oksettaa. Muta ajattelen nyt niin, että tämä on hyvä vaan, oireitahan mä toivoinkin pari viikkoa sitten.
Ainoa, mikä mietityttää on, miten ihmeessä selviän työviikosta?
Tervetuloa
kaikille uusille ja onnea plussista! :wave: Mun hatara pää ei onnistu muistamaan kaikkien nimimerkkejä enää.
Onnea
IMN:lle hyvistä ultrakuulumisista! Ja kiva kun pääset samaan hintaan kuikkaamaan pienokaista vielä myöhemminkin. )
Meillä on esikoille Emmaljungan Duo Edge
vaunut, joihin ollaan oltu kyllä ihan tyytyväisiä. Kova koppa on tosi lämmin ja muutenkin vaunut kestää hyvin pohjoisen kelejä. Liikkuu lumessä, loskassa ja hiekassa.
On myös tarpeeksi tukevat kun meillä on kaksi remmissä vetävää hurttaa. Miinuspuoli on suuri koko. Ei meinaa mahtua autoon vaikka itkis.
Seulointoihin meinataan osallistua tälläkin kertaa. Kovin helpolla en näe itseäni keskeyttämässä raskautta kromosomihäiriön takia, mutta haluaisin voida valmistautua etukäteen, jos vauva ei olekaan ihan terve. Itselläni on kehitysvammainen sisko ja tiedän hyvin, mitä haasteita voisi olla edessä. Kunnioitan ja ihailen valtavasti niitä ihmisiä, jotka ei halua osallistua seulaan. Ollapa itsekin niin rohkea, että olisi valmis ottamaan vastaan pienokaisen juuri sellaisena kuin se on tullakseen.
Musta nämä päätökset on äärimmäisen henkilökohtaisia eikä tähän ole yhtä oikeaa vastausta. Ja sekin kannattaa muistaa, että seulat aiheuttaa valtavasti turhia "hälytyksiä" ja mielettömän määrän turhaa huolta ja surua. Toisaalta taas niistä saadaan joskus paljon arvokasta tietoa vauvan terveydestä. Puolensa kaikella.
Onnistuin vielä illan päätteeksi hajottamaan selkäni, joten siirrynpä sohvan pohjalle potemaan sitä(kin) - jääteloannos lohduttaa.
Lumi & muru 7+5