LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN HÖPINÄT VKO 15

lhs
Iltaa täältäkin päin..

Mikäs näitä vauveleita alkoi nyt kaihertaa..täälläkin on yksi vähäsyöntinen neiti :/
Tosin meitin tyttönen on kyllä aina ollut melko vähän syövää sorttia, mutta nyt tuntuu, ettei tissittele juuri minkään vertaa, ja kiinteiden aloitustahan me ollaan vasta harkitsemassa..No, varmaan meillä tekee tuo hampaiden tulo tuon syömättömyyden, pullottaa kovasti ikenet. Muutenkin on hiukan kärttyisyyttä havaittavissa, oikein vihaisesti jyrsii kaikkea mikä suuhun osuu, reppana :(
Nopea syömäri meillä kyllä tyttö on, ihan samanlainen kuin se vauva siinä "maailman nopein kansa" mainoksessa, hyvä ettei kuullu samanlainen äänikin :whistle: :LOL:

Onkos teillä muilla vierastamista tai äidin perään itkua ilmassa? Meillä kaikki on hyvin siihen asti kunnes väsy tulee ja minut näkee, sen jälkeen ei enää isi kelpaa, karmeen metelin nostaa neiti jos näkee minut, ja sen jälkeen häviän näkyvistä, maailman suurin katastrofi, äänestä päätellen :whistle:

Huomasin muuten tänään, että tytölle on alkanut kasvaa tukka takaisin! Syntyessä sitä oli reilusti, sitten karisi kaikki pois, mutta nyt näyttää sille, että alkaa olla taas kasvamaan päin, veljensä oli kaljupäitä paljon pidempään :D

Nyt kuuluu sellainen romina taas toisesta huoneesta, että paree mennä katsomaan mitä pojat touhuaa :eek:
 
Hain sen Liberon paketin äsken ja voi että olipas kiva...
Pallo, kirja, pikkunen paketti vaippoja, siteitä ja kertis ruokalappuja. No, onhan tuo kirja kiva, ei sentään satu oleen sitä kirjaa hyllyssä.
Löysin Kappahaalista kaks tunikaa yhteensä 15?!! Huomena näätte toisen :whistle:
Nyt Eerolle yövehkeet päälle.

Niin, olihan siinä se pikkunen puteli kylpysaippuaa...
Sano se myyjä, että ne vaihtuu usein, aina kun paketin kyljessä oleva päiväys muuttuu, niin muuttuu sisältö.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Hain sen Liberon paketin äsken ja voi että olipas kiva...
Pallo, kirja, pikkunen paketti vaippoja, siteitä ja kertis ruokalappuja. No, onhan tuo kirja kiva, ei sentään satu oleen sitä kirjaa hyllyssä.
Löysin Kappahaalista kaks tunikaa yhteensä 15?!! Huomena näätte toisen :whistle:
Nyt Eerolle yövehkeet päälle.

Niin, olihan siinä se pikkunen puteli kylpysaippuaa...
Sano se myyjä, että ne vaihtuu usein, aina kun paketin kyljessä oleva päiväys muuttuu, niin muuttuu sisältö.
meillä oli tuo sama sisältö paketissa

 
Iltoja arvon leidit :)

Mies on olut festareilla,melina nukkuu..onpas talo tyhjä ja hiljanen :eek:
mitäköhän sitä keksis? irtokarkki pussi tuolla odottais ja kai siel tölsöstä jotain hömppää tulee.
Toivotaan,et mun flunssa hiukka parempi huomen,kun muuten en kyllä jaksa ikeaan lähtee :(
Ja toivottavasti tuo ukko kulta muistaa mitä tuli luvattua eli huomen aamun PITÄÄ olla ajokunnos :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Hain sen Liberon paketin äsken ja voi että olipas kiva...
Pallo, kirja, pikkunen paketti vaippoja, siteitä ja kertis ruokalappuja. No, onhan tuo kirja kiva, ei sentään satu oleen sitä kirjaa hyllyssä.
Löysin Kappahaalista kaks tunikaa yhteensä 15?!! Huomena näätte toisen :whistle:
Nyt Eerolle yövehkeet päälle.

Niin, olihan siinä se pikkunen puteli kylpysaippuaa...
Sano se myyjä, että ne vaihtuu usein, aina kun paketin kyljessä oleva päiväys muuttuu, niin muuttuu sisältö.
meillä oli tuo sama sisältö paketissa
Meillä myös sama sisältö
 
Iltaa!

Mulla on väri päässä, joten 30 minsaa ois aikaa lätistä :D Huomenna synttäribibbalot joten pitäähän sitä uus tukka olla :D Kaveri toi puseroläjänkin eilen tullessaan, siitä valkattiin sit molemmille kivat bilepuserotkin.

Meille tuli kans toi liberon paketti, voi hakea KEMPELEESTÄ?!?! Siis me asutaan Oulussa... miks mun pitää ajaa Kempeleen Lindexille jos täällä Oulussakin on sellainen :eek:

Lillis, mistä vaatteista sä puhut?? Ootko alkanut myydä jotain? Mulle kans... :whistle:
 
[/b]Ruusumaria joo oon mie pullosta ja mukista antanu ruuan kanssa tilkan vettä jos ruoka on kiinteempää (kökköstä)..sekin varmaan osaksi täyttää.Pitää miettii josko imettäisinkin ennen kiinteiden antoa?Aika vähän meillä kiinteääkin menee.Laittaa kyllä suun tosi napakasti viivalle ettei sinne saa millään työnnettyyn ruokaa...jospa se nälkä kasvais pikkuhiljaa.Meillä kun on toi paino ongelmakin..eli Ellan painoa pitäs saada nostettuun..ens kuussa painokontrolli :|

Meilläkin itketään äitin perään..aina jos vilahan näkyvistä ja Ella huomaa sen niin huuto alkaa.Nykysin iltasinkin kun vien sänkyyn niin alkaa huuto kun lähden sängyn vierestä.vierastamista oli 3kk paikkeilla nyt ei enää oikeestaan ollenkaan.Saa nähdä tuleeko taas myöhemmin uudelleen.
Annatteko lapsen nukahtaa syliin/nukutatte syliin vaiko omaan sänkyyn viette ja annatte itse nukahtaa sinne? Meillä toistaseks toiminu niin et on nukahtanut itse sänkyynsä..tosin tää viikko oon saanu olla vieressä silittää.

Joku kyseli
unen tarpeesta miusta meillä on aina nukuttu aika vähillä unilla ja nykysinkin rytmi menee niin et n.19.45 nukkumaan,herää 06, 9.30-10.30 unet ja iltapäivällä vielä tunnin tirsat.Hyvin harvoin saattaa nukkua 2h putkeen päivällä.
 
Lukiko Topsy paketissa et pitää hakea Kempeleestä.Miun veljen vaimolle tuli paketti et voi hakea Savonlinnasta (asuu Imatra-Savonlinna välissä)..sai kuitenkin sen paketin Imatran Lindexiltä.Eli luulis ainakin et saisit sen sieltä Oulustakin
 
Oulusta,

ja Liberon paketeista ... joopati joo , Lindexille voi ilmoittautua jonottamaan ko pakettia, Ja jono on ilmeisesti aikas piiiitkä... me vietiin lippulappumme jonoon 3 viikkoa sitten. Ja ystäväiseni oli vienyt aikapäiviä sitten.Tekstarilla ilmineeraavat jahka oli tsäänssejä saada jotain.
Ehkäpä jo ennen ripille pääsyä ??? ;)


Että Topsy mee vaan Kempleen jonoon, voip olla parempi jono ...
 
nukahtamisesta
antton menee meidän sänkyyn juomaan ilta vellin isin tai mun kanssa..siihen nukahtaa ja siirretään sit omaan sänkyyn kun mennään ite nukkumaan..sit aamulla 6-8välillä antton syö ja tulee meidän viereen jatkamaan uniaan :heart:

vierastaminen
antton on alkanut jo vähä vierastaa,ei vierasta paljoa sellaisia joita ei oo koskaan nähny mut esim. miehen vanhempia vierastaa välillä jos on pari päivää ollu väliä et ei oo nähny niitä..

ja viikolla poika on kiinni minussa,viikonloppuisin isissä..hassua :D
johtuu ehken siitä ku viikolla mä oon eniten anttonin kaa ja viikonloppuisin isi..

voihan räkä mikä tauti :LOL: nokka tukossa koko ajan,ei varmaan ookkaa menny ko puol purkkia otriviniä tänään..kurkkuun alkaa taas koskemaan..
 
yodottaja: Mulle myyjä sano, että on tänään kuulemma paljon paketteja haettu. Me kai vietiin viimenen, ainakin siitä kaapista. Me saatiin se lappu sit vissiin lasketun ajan mukaan, kun vasta nyt tuli ja Eero on maanantaina jo 7kk!!
 
En màkààn ole oikein pààssyt tànne tànààn! Kerran pààsin ja siinà se.. Meidàn neitikin sitten pisti taas syòmàlakon mutta huomasin età sità on nàkòjààn liikenteessà ;) Toivotaan ettà menee pian ohi! :) Nyt pitàà mennà huilimaan sohvalle =) Joten kaikille hyvàà viikonlopun alkua! =)
 
nii mulla on sella set teutonia funit ja väri ruskea punanen....
hitto mä osaan kuvitell ku mä kävelen siellä ja kuikuilen ympärilleni ja te muut ootte jossai ja kyttäätte ku joku hömön näkönen akka on vähä eksyny :LOL:
 

Yhteistyössä