Kivan näköisiä massuja oli taas kuvattu =)
Miks ei oo jo lokakuu? Aloin tänään katselemaan itelleni mekkoa ristiäisiin / hääjuhlaan ja löysin vaikka mitä ihania, mitä haluisin päästä sovittamaan, mut tän masun kanssa on turha ees haaveilla.
Mahakuvan päivitän kunhan ukko opettaa mut siirtään kuvia tosta uudesta kamerasta, siis varmaankin huomenna.
pinkkimieli ja pallopää :heart: :heart:
35+0 POKS!!! :heart: :heart:
Oho vuorokausikin ehti jo vaihtua lukiessa / kirjoitellessa, eli sittenkin jo 35+1
Pitihän mun kirjoitella tosta
kuorsauksestakin, et mun ukko on valitellut siitä koko mein suhteen ajan ja silti nukutaan vielä samassa sängyssä.
Mä siis oon käynyt viime vuoden helmikuussa poistattamassa nielurisat, osittain kuorsauksen johdosta. Oli siihen poistoon kyllä syynä myös useat angiinat ja poskiontelontulehdukset vuodessa. Mutta siis mulla tuo auttoi jonkin aikaa, mut ilmeisesti mun kuorsaukseni syy ei ollut vain isot nielurisat, vaan osa syy on ahtaat poskiontelot.
Mä en kuulemma enää kuorsaa joka yö, vaan joinakin öinä kuulemma inisen ja huokailen kuin saisin orgasmin. Eräänä päivänä ukko sanoi, et "kuuntelisin mieluummin kuorsausta kuin tota sun nautinnollista ininää" ja eipä mennyt kuin muutama yö kun taas jo kuorsasin :/
Ei ole kiva aamuisin kuunnella valitusta siitä miten pidän miestä hereillä äänillä, mille en voi mitään :ashamed: Kaikkea oon siis kokeillut, niin sierainten levittäjää, kuorsaus"kelloa" ( kuin rannekello, joka tunnistaa kuorsauksen ja antaa pienen sähkö iskun, jotta kuorsaaja vaihtaisi asentoa ) kuin kitalaen kostutus liuskojakin, mut mikään ei vaan auta. Ja joku mainitsi korvatulpat, niin ne ei auta pidemmän päälle, ellei sitten teetä tulppia omaan korvan malliinsa, niin et saa nukuttua ne korvissa koko yön tuntematta tuskaa.
Mä siis olen ihminen joka kuorsaa niin kyljellään, selällään ja mahallaan nukkuessa, joten ukolla on aika kestäminen välillä, varsinkin jos mulla on flunssa ja nokka hieman tukossa.
Äitiyspakkauksen pehmustamisestakin olitte näköjään höpöttänyt.
Mä ajattelin laittaa sinne pussilakanan, niin et se tulee niiden reunojen yli kivasti, ja ei näytä niin laatikolta, vaan pikkupesältä.
Oon vaan kuullut, et vauvan sänkyä ei saa pedata ennen ku vauva kotiutuu sairaalasta, koska tuo huonoa onnea nuo valmiit lakanat. Olenpa siis laittanut kaikki tarvikkeet valmiiksi äippälaatikkoon viikattuna, niin, et ei tarvii etsiä sit niitä lakanoita kun kotiudutaan sairaalasta.
Josko taas yrittäisin mennä koisimaan mahan ja kissan viereen.