-heippa!
En ole taas pariin viikkoon "kerennyt" käymään, olevinaan on ollu taas kiire
Mutta juttujanne olen kyllä kerennyt lukemaan.. !
Onnea Heille ketkä olivat jo äskettäis oman nyyttinsä saaneet Oliko Amira ja sitten oli viellä joku muu
:heart:
Talvicci Siitä on aikaa kun olit kirjoitellut etä laittaisin kuvia niistä vaunuista. enpä ollut huomannut moista tekstiä ja vaunutkin olet jo ehtinyt tilaamaan =) Minulle voi muuten sinne etusinulle iäksi 22, se tuli jo kesällä täyteen, mutta enpä ole muistanut ilmoitella...
Paapelollakin taitaa olla kohta jännät paikat kun noin kovin kivistelee ja kovistelee siellä
ja taispas olla monella muullkain kolotuksia
Unista, raskausarvista ja imetysliiveistä olitte puhuneet.. Mistähän löytäisi hyvät imetysliivit? kannattaako ennen synnytystä ostaa monia liivejä kun eikö se rinnat vielä turpoo sen jälkeenkin? Onko kellään kokemusta h&m imetysliiveistä?
unista: itse tänään päikkäreillä näin unta että minulta irosi limatulppa( En kyllä edes tiedä minkä näköinen se oikeasti on), joka oli vaan läpinäkylä venyvä klöntti jossa oli veri viiruja ja menin sitä sitten ukolle ilisena näyttämään siinä unessa..ja vieläpä oikein venyttelin sitä siinä...sanoin sitten miehelleni että tässä parin päivän sisällä se tulee lähtö synnytämään...ihan ihme unia!
(anteeksi jos jotain ällöttää ilmaukset)
Sitten ON:
Tiistaina oli neuvola 36+ 4
Paino: 400g/vko yhteensä tullut 9,5kg
Pissa: puhdas
Verenpaine: 127/ 84
Hb: 115
Sf 30
RT
Edellisellä kerralle terkka sanoi että on kiinnittynyt ja nyt oli sijainen ja kysyin asiasta niin sanoi että ei ole vielä kiinnitynyt
Menkkamaisia kipuja alkanut tulemaan alaselässä, varsinkin öisin. Tänään on kyllä melkein koko päivän ollut hieman menkkamaisia tuntemuksia alaselässä... Sitten välillä tulee jotain ihme tuikkauksia tuonne nivusiin ja sitten vähän pitkin sisäreittä.. Liekkö jotain hermojuttuja.. siltä ainakin tuntuu.. Ja tää asukas täällä tunkee päätään tai jotain muuta osaa aina kovasti alaspäin niin tuntuu vihlovia kipuja jossain tuolla sisällä (en tiedä missäkohin), tuntuu välillä että pissat lirahtaisi housuun, mutta ei ainakaan viellä ole sitä tapahtunut
Miten teillä muilla, onko teillä ollut tälleen loppuraskaudesta millaisi oloja? ootteko enegisiä? tai jotain muuta?
miulla on ollut koko viikon hermot niin kireällä ja olen itkeä tihrustanut joka päivä vähintään kerran tai kaks ja ruokakaan ei oikein maistu
mitähän tää sitten on? Tuntuu kuin koko ajan olisi tosi herkillä.. saatan ihan jostain ihme asiasta itkeä, oli se sitten iloinen tai surullinen, mutta melkein joka asia liikuttaa..
Onko teistä muuten raskaus tuntunut henkisesti vai fyysisesti raskaammalta?
minusta henkisesti.. ei fyysisesti juuri mitenkään erilaisesta tai oudolta, mutta henkisesti on välillä ollu rankkoja paikkoja kun mie vielä mietin niin paljon kaikkee ja kun rupeaa ajattelemaan lapsen terveyttä raskauden aikana ja kaikeka muuta. Varsinkin sitä toksoa olenn miettinyt tosi paljon kun itse en ole sitä sairastanut ja meillä on kissoja ka koira ja enkä ole kyllä muistanut aina niitä hedelmiä ja kasviksia pestäkkään niin hyvin
n Noh tulihan tekstiä...
Nyt on pakko lähteä syömään jotain vaikka ei tee mieli oikeestaan yhtään mitään...
Henspu 36+6