ninnille hurjasti onnea pikku tyttösen johdosta!! :flower: =) :heart:
Harmillinen neuvolakäynti ChocolateBox
Miten ei muka osannu vavan asentoakaan tutkia siellä?? Höh... Oishan se aika tärkeetä tietääkin noilla viikoilla, kun synnytys voi käynnistyä koska tahansa..
Nykyään tosiaan otetaan ne streptokokkinäytteet muutama viikko ennen synnytystä. Mun keskimmäinen lapsukainen sai synnytyksen yhteydessä tai ennen sitä (varhainen vesien meno) streptokokin mun kohdunsuulta. Joutui sitten viettämään teholla tiputuksessa jotain viikon verran
Korvasta löytyi se pöpö hänellä. Aika tavallisia nuo olivat siihen aikaan ainakin (2001), nyttemmin on sitten alettu enempi kiinnittää huomiota asiaan. Tosin tuosta näytteestä huolimatta meidän seuraava lapsikin sai infektion synnytyksen yhteydessä, että eihän se mitään poissulje kuitenkaan. En muista mikä bakteeri oli sitten kyseessä, mutta virtsateihin tuli infektio ja synnytyksen yhteydessä se tuli.
(.) Tänne ei ihmeitä kuulu. Vauva ehkä hiukan vähemmän liikkuu, kun mitä aiemmin. ALkaiskohan käydä tila vähiin? Mulla olo oikein hyvä. Alkanu nyt tuntua siltä, että piiiitkä odotus on vielä edessä, kun aiemmin on ollu pelkoa, että liian aikaisin syntyy
Siis olo tuntuu paranevan vaan loppua kohden. No eihän sitä tiedä, mitä tässä tuleman, mutta nyt ei oo muuta ongelmaa kuin katkonaiset yöt, kylkiin tekee kipeää makaaminen.
Elli ja Nillepallero 33+5