Ninni12345 Paljon tsemppiä! Päätös on varmasti vaikea. Eikös perätilan kohdalla äidin lantio ultrata...?
Addoda Onnea täysaikaisuudesta ja pikaista paranemista!
Chens Tervetuloa mukaan!
Willarose Pikaista paranemista pienelle potilaalle! Pidetään peukkuja, että itse vältyt taudilta tällä kertaa.
Elli Mahtavaa, että sait koulukamuilta isot kasat vaatteita! Oli varmasti kivaa jutella ja viettää aikaa yhdessä. Olen koittanut koota läheisiä ystäviäni yhteen ennen synnytystä, mutta kovasti kiireitä tuntuu kaikilla olevan.
Omaa napaa Vekara on aktiivisesti liikkuvaista sorttia, eikä ihme, kun viikolla neuvolassakin terkka huomasi samaa, eikä pää ole vielä kiinnittynyt. Nyt vain liikkeet tuntuvat välillä epämukavilta, kun alas tulee kovaa paineen tunnetta. Esikoinen ei lasketunut edes synnytyksessä, toivottavasti tämä taas edes kokeilisi... Neiti on ollut nyt mummolassa yökylässä ja vaikka anoppi on vakuutellut, että hyvin menee, niin uskon vasta, kun näen ja kuulemme koko raportin myöhemmin tänään. Neitiä on ollut kovasti taas ikävä, tämä on toinen yökylä ja pitäisi valmistella neitiä siihen, kun synnytyksen aika tulee ja vanhemmat ovat poissa...mutta kuka valmistaisi minut siihen?
En ole muutenkaan saanut ratkaistua synnytystapaa mielessäni ja se ahdistaa. Krempat ovat pysyneet siedettävinä, joskin pitkälle automatkalle ei ole enää asiaa, olin tunnin ajosta pe koko loppuillan kipeä.
Luckygirl & Vekara 35+3