Mä olen myös yhdistänyt ummetuksen paineentunteeseen. Levolac kun alkoi oksettaa, ostin sellaista jauhetta mikä sekotetaan johonkin nesteesee. Ja ei muuten maistu läpi yhtään! oon kokeillu kahviin ja cokikseen, ainut miinus on aika kova hinta. Lääkärissä kävin tänään ja mitään apua ei ole saatavilla kipeisiin suonikohjuihin sisäreidellä ja alapäässä. Kiva kun istuminen, liikkeelle lähtö, pitkä seisominen ja vessassa käyminen sattuu.. Eli kiva kesä/syksy edessä. Tää oli viimenen niitti, etten todellakaan synnytä tätä alakautta! Eilen äitipolilla kävin ja siellä sanottiin että neuvolasta laitettiin vähän liian herkästi sinne sokereiden takia. Parin viikon päästä laitan sähköpostilla sokerit sinne ja ellei niissä ole mitään seuraava käynti on viikolla 30. Kaveri painoa 695g ja edelleen oli jalat ristissä, ei selviä ulokkeita, eli ehkä tyttö mutta ei vieläkään varmaa, salaperäinen tyyppi
Työt alkaa ahdistaa, mitään helpotuksia ei todellakaan ole tiedossa. Lomalle jään iltavuorosta ja yhtenä päivänä neuvola on aamulla niin sekin pitää vaihtaa iltavuoroon koska enhän minä nyt voi olla pois.. Tekis mieli jäädä saikulle pelkästään vitutuksen takia! iltavuorossa ollaan vielä yksin töissä, eli jos minua tarvitaan jossain, on ihan sama olenko syömässä tai muuta.. kiva siinä olla kipuineen ja pitää sokerit hyvänä!
Työt alkaa ahdistaa, mitään helpotuksia ei todellakaan ole tiedossa. Lomalle jään iltavuorosta ja yhtenä päivänä neuvola on aamulla niin sekin pitää vaihtaa iltavuoroon koska enhän minä nyt voi olla pois.. Tekis mieli jäädä saikulle pelkästään vitutuksen takia! iltavuorossa ollaan vielä yksin töissä, eli jos minua tarvitaan jossain, on ihan sama olenko syömässä tai muuta.. kiva siinä olla kipuineen ja pitää sokerit hyvänä!