(.) lentolupa saatu lääkäristä. Kohdunsuu oli napakka ja kiinni, verenpaineet ok, paino ei mun mielestä ok mut lääkäristä ei huolestuttava (tullut 11kg...), mutta koettiin pitkä kauhun hetki kun sykkeitä ei kuulunutkaan. Pelkkää kohinaa vaan ja lääkäri tivasi milloin olen tuntenut liikkeet, jonka jälkeen tajusin etten muistanut huomanneeni koko aamuna. Olin siivonnut aamusta asti, joten en ollut ehtinyt "tunnustella". Kuulin lääkärin äänestä, että alkoi huolestua ja vuorotellen lisäsi ja otti geeliä vaan pois. Käsin tunnusteli vaikka miten ja minä välillä nousin ylös ja hyppelin ja takaisin ja ei mitään. Aloin jo päässä kelaamaan minne soitan lapset hoitoon, kun lähden sairaalaan ym. Miten saan peruttua etelänreissun ym. Lääkäri kuunteli koko ajan mahan keskiosan oikealta puolelta, kun sanoi että vasen puoli on niin pehmeä ettei vauva siellä voi olla, löysi pepun kyllä vasemmalta ylhäältä. Sanoin monta krt, että istukka on oikealla alhaalla edessä eli haittaisiko se jotenkin ja siksi se puoli mahasta täydempi, pyysin vielä koittaa vasemmalta alhaalta sykkeet, josta musta aina kuuluu hyvin ja ta daa, tasainen 135 jumpsutus, jota kuunneltiin lääkärin kanssa molemmat järkyttyneinä monta minuuttia ennen kuin uskottiin kaiken olevan hyvin. Eli loppu hyvin, kaikki hyvin, mutta koko päivä sen jälkeen mennyt vähän epäuskossa että tuntuuhan liikkeet.