Tervetuloa Nipe ja Elli
Malttamaton kiitos niistin vinkistä, myös täällä hiukan nuhaa ja niistäjä on ihan onneton
Willarose tiedän niin tunteen. Esikon kanssa oli sama juttu, mulla riittävä maidontuotantooon päästiin vasta 2kk aikaan, siihen asti korvike oli vahvasti tukena.
Ja silloin neuvolassa ja jopa hiekkalaatikon reunalla kuulii aina imetyksen tärkeydestä ym... NIINPÄ, enhän mä tyhmä ole, kyllä sen tiedän mutta minkäs voi, jos ei tule, niin ei tule! Sitkeästi kuitenkin jatkoin ja It mietinkin vuoden ikään.
Nyt meen tasan oman jaksamisen ja fiiliksen mukaan, lopetan imetyksen jos siltä tuntuu.
Viimeksi oli oma jaksaminen, parisuhde, vauva-ajasta nauttiminen vaarassa kärvistelty takia, nyt en sitä haluu. Sanokoon imetyksen puolestapuhujat vaikka mitä :/
Itse uskon että ne suurimmat"kiihkoilijat" ei edes tiedä minkälaisten vaikeuksien kanssa monet painii tuon imetyksen kanssa :/
Ja mitä tulee terveysvaikutteisia, ei sekään ole taattu. Kaveri ei imettänyt päivääkään ja muksu aina terve. Veljen vaimo imetti 2vuotiaaksi ja lapsi imuroi kaikki mahdolliset pöpöt.
Aallolta tuli muuten yksi päivä hyvä keskustelu juuri aiheesta ja siinä otettiin vahvasti kantaa juuri yhteiskunnan luomaan paineeseen asiasta. Ja kuinka pitäisi olla ihan yhtä hyväksyttävää, käytti korviketta tai imettikö.
Siinä just puhuttiin siitä että mielummin perhe kärsii, parisuhde natisee, pikkuinen itkee nälkää kun annetaan korviketta, koska ympäristö luo niin tiukan paineen..
Tsemppiä siis sulle Willarose ja älä ota liikaa painetta tuosta imetyksestä, imettää sen minkä imetän
Tapaamisesta, Olisi siis meillä Marjaniemessä (toki jos on ideoita muun paikan suhteen niin kertokaa
)
Ja jos nyt sit ajankohta olis sitä seuraava viikko niin oliko päivä toiveita? Ja ketkä olisi tulossa?
Täällä käytiin tänään passikuvassa ja huomenna haetaan passi.
Nimi käytiin rekisteröimässä viime viikolla eli pojalla on nyt nimi <3
Nimiäiset meillä pidetään vasta tammikuussa.
Kaukalossa istumisesta kysymys..?
Meillä on BeSafen izi go jossa on vauvatukityyny(vauva setti) ja pitäisi lähteä pitkälle ajolle (n 500km) Poika on nyt siis 1kk, oliko vielä rajoituksia tuossa kaukalossa istumisella??