Meillä on niin pitkä matka, että ei osallistuta tapaamiseen. Mutta pitäkää mukava yhteinen hetki, varmasti hauskaa nähdä ihmiset nimimerkkien takaa =)
Bosh, mulla on tuota samaa, ollut kaikkien lasten kanssa. Muutekin olen herkkäuninen ja pienikin stressi saa unen kaikkoamaan silmistä. Pikkuinen kun on pinnasängyssä, niin vähän väliä pitää kurkistaa, että siellä on kaikki ok ja ettei vaan kukaan kissoista ole eksynyt sänkyyn... (ihana tuo eläintarha välillä). Kun vauva on vieressä, olen paljon rennompi ja saan nukutuksi helpommin siinä. No, hyväksynyt olen sen, vauvakin on rauhallisempi vierellä. Päivällä laitan sänkyyn unille kyllä, yllättävän usein saa rinnalle nukahtaneen siirrettyä sinne =) Joo, eikä oo kyl mitään vinkkiä antaa tuohon rentoutumiseen ja nukahtamiseen, mut jos jollain on, niin mielellään minäkin otan noita neuvoja vastaan..
Toissayö meillä meni aika hienosti. Vaavi nukahti joskus kasin maissa ja sitten puol kakstoista heräili, vaippa vaihdettiin ja söi ja siitä sitten kahden maissa tissittelyt ja neljän-viiden aikaan tisut ja sitten taas kuuden jälkeen ja noi välit nukkui ja itekin sain nukkua. Viime yönä ysin aikaan nukahti ja puolilta öin taas vaippa piti vaihtaa, kun kakat oli ja tällä kertaa heräsikin sitten oikein kunnolla ja sellaista seurustelua/tissillä roikkumista oli jonnekin puol kolmeen saakka, mistä sitten vasta alkoi paremmin nukkua. On ollut tosiaan tuon ekan pätkän omassa sängyssään ja siitä kunherännyt, niin lopun yön (melkein koko yö) meidän sängyssä, äipän kainalossa =)
Tänään on eka neuvola meillä. Saa nähdä, kuinka on kasvanut. Toivottavasti hyvin, että saa huoletta jatkaa tätä rintamaitolinjaa.
Tosi kurjaa tuo, että olette jotkut saaneet noita ikäviä kommentteja imetyksestä
Jos se ei onnistu jostain syystä, niin on aika turhaa tehdä siitä numeroa, kun kerran hyviä korvikkeita on kaupoissa
Meillä on neljän lapsen kanssa yhden kerran mennyt mönkään imettelyt, kolmosen kohdalla (ainakin toistaseks neljännellä nyt näyttää hyvälle), että ei se todellakaan mikään itsestäänselvyys ole, kokemus ja tieto ei takaa, että kaikki sujuisi. Jokainen vauva ja tapaus on ihan omanlaisensa.
Eka kylpyhetki kotona meillä suunnitteilla tänään. Ollaan vaan pesulapuilla peseydytty tähän asti + hanan alla =) Tänään tulee viikko täyteen kotona oloa.
Jihaa! Vaa'alla kävin ja huomasin, että samat lukemat kuin raskaaksi tullessa, eli se niistä raskauskiloista sitten. No, maha pömpöttää aika lailla silti ja tosi löysän tuntunen
Näytän siltä kuin olisin raskaana jossain viikolla 15
Mut osa vanhoista housuista menee ihan hyvin päälle, (ne, missä tarpeeks matala vyötärö, ettei toi maha oo tiellä
).
Ristiäiset on nyt päätetty pidettäväksi kotona, vaikka ahdasta kyllä tulee olemaan =) Sopu sijaa antaa, toivotaan. Päivämääräksi tuli 28.12. On tuo joulun teema siinä sitten sopivasti, onhan se syntymäjuhla. Sama pappi, joka on kastanu meidän pojan ja myös mun rippipappina toiminu. Pitäis alkaa suunnitella sit tarjottavia ja miten järjestelis tuon olkkarin.. Ite ajattelin leipoa tarjottavat, niin oon ennenkin tehny, tykkään kovasti leipomisesta.
Oho, tulipas tekstiä taas reilusti
Elli ja Nilleliini 9 vrk :heart:
Niin, ja kiitos paljon onnitteluista =)