Willarose, älä tosiaan heitä vielä kirvestä kaivoon
Juuri tuosta syystä minä annan sen jäljelle jääneen testin vanheta laatikonpohjalla, ettei tarvitse turhaan huolestua. Kovasti tsemppiä ja koita jaksaa odotella huomiseen. Toivotaan, että kaikki on hyvin ja haalea viiva johtuu niistä viikoista. Onhan sulla jo kahdeksas viikko meneillään
Kathii, voimia :hug:
Addoda, meillä yösyömiset loppui tytön kanssa 2kk iässä, vaikka tyttö oli tosi pienikokoinen syntyessään. Kannattaa ehkä yrittää alkaa vierottaa yösyömisestä jo omankin jaksamisesi takia, ettet syksyllä syötä öisin kahta lasta
Meidän tyttö on tänään tasan 1v3kk ja onneksi tosiaan yleensä nukkuu yöt hyvin, mutta päivisin tuon perässä saa juosta itsensä ihan loppuun
Päiväuniakaan ei enää ole kuin yhdet ja nekin hädintuskin tunnin mittaiset, joten oma huiliaika jää aika vähiin. Tulee niin huono omatunto, kun ei itse jaksa normaaliin tapaan touhuta tuon taaperon kanssa. Aika tosiaan on mennyt ihan siivillä! Minne lie...
Nt-ultrista, mulle ainakin ihan sama, näkyykö ne tuolla alussa vai ei. Varmasti jokainen tulee ultrakuulumiset kuitenkin kertomaan ennemmin tai myöhemmin
Meillä osuu tosiaan Sunnivan kanssa samalle päivälle nuo ultrat, voidaan jännittää yhdessä
Yöpissaamista tänne ei ole vielä ilmaantunut! Edellisessä raskaudessa se oli yksi ensimmäisistä oireista. Sain käydä yön aikana vessassa 4-6 kertaa... Nyt pahin ravaaminen osuu yleensä klo 20-00 välille, jolloin saan käydä tunnin välein, mutta sen jälkeen on helpottanut, eikä pissalle tarvi nousta ennen aamua, kun muutenkin nousee ylös. En kyllä sitä jatkuvaa pissalla ravaamista kaipaile öihin
Mä menin eilen nappaamaan Kestinen ja sitten vasta tajusin, ettei kai sitä olisi saanut ottaa :headwall: Tuskin siitä yhdestä hirveästi haittaa oli, nyt pitää vaan muistaa, ettei niitä saa syödä, vaikka kuinka pahasti allergia vaivaisi. Eilen oli ihan kamala allergiapäivä ja tänään kävinkin hakemassa apteekista Beconasea, kun ei se Glinor enää auta ollenkaan. Hädintuskin henki kulki, kun nenä oli niin tukossa ja ihan koko ajan aivastutti. Yökin meni aika tukkoisissa merkeissä, mutta jospa se nyt tästä alkaisi helpottaa tuolla Beconasella.
Kerrankin istahdin ihan tietokoneelle saakka ja nyt sitten taapero roikkuukin jalassa ja kiukkuaa. Huoh.