Huomenta vaan kaikille ja kiito uudesta pinosta
Addoballe!
Eilen oli ensimmäinen neuvola ja kaikki meni hyvin! Hirveesti sain taas lippulappusia mukaan, mutta alle tunnin ajalla selvittiin
Painoa oli tullut jo +3kiloo, joten ne hampurilaiset sais nyt ihan oikeesti unohtaa! Mä kysyin myös neukkutädiltä voisko se kokeilla kuunnella sydänääniä ja kun lupasin, etten panikoi vaikka ei saatais kuuluviin, niin suostui. Kauan niitä metsästettiin ja juuri kerkes täti tokasta, että Siinä, ni johan se jo luiskahti alta pois
Eli komeat 2 sek. kerkesin kuulla :heart: No lueskelin esikoisen odotuksen neuvolakorttia ja silloin mulla on näköjään ollut
istukka etuseinämässä ja olenkin ymmärtänyt tämän vaikuttavan sykkeiden kuulumiseen varhaisilla viikoilla. Joku paremmin tietävä ehkä osaa kertoa tästä?
LA siirtyi syyskuun puolelle, 29.9, mutta itse pidän tuon 1.10 vielä, koska kumminkin tiedän milloin ovulaatio on ollut. Ultrassahan se tarkka päivä sitten selviää
Niin, se nt-ultra aika tulee mulle postissa, sitä venataan nyt sitten kun kuuta nousevaa :headwall: Se ois sitten ihan oikeesti ensimmäinen konkreettinen juttu, että sieltä ihan tosi on se vauva tulossa!
Munhan ei pitänyt mitään hankintoja tehdä ennen tuota ekaa ultraa, mutta eilen lomapäivän kunniaks tuli kierreltyä vähän kirppareita ja vastaan tuli Eisbärchenin kaukalopussi unisex-värillä 13 eurolla, joten pakkohan se oli ostaa pois! Niin ja ekat mammahousutkin lähti matkaan.
Anteeksi omanapainen kirjoitus, lueskelen teidän muiden jutut vielä tänään :heart:
Ihanaa tiistaita kaikille!
dolly 9+6