Hei pitkästä aikaa! Mä olen kanssa vähän jämähtänyt sinne FB:n puolelle, kun siellä on niin helppo ja nopea kirjoitella. Koitan tännekin muistaa kuitenkin päivitellä, koska onhan se ymmärrettävää, ettei kaikki halua omilla kasvoilla kirjoitella
Dolly: Kiitos uudesta pinosta!
ninni12345: Kumpa sinullakin kohta helpottaisi, kurjaa jos on koko ajan jotain vaivaa
Popcorn2: Onnea hyvistä seulatuloksista. Täällä vielä jännäillään yhdistelmän tuloksia
Omaa napaa: Täällä on tänään käyty nt-ultrassa ja eloisa pikku-vesselihän sieltä masusta löytyi. Vähän tuli tippa linssiin kun hän kuvaruudulle tuli, olin ollut hieman huolissani, että onko kaikki hyvin? Mutta kaikki oli miten kuuluikin, turvotus 0,8, eli oikein mainio. Löytyi nenän pää, kauniit aivot, silmät ja pienen pienet varpaatkin. Ensimmäistä kertaa tuli myös sellainen olo, että tää meidän oma saattaisi olla poika :heart: Kuulemma miehelle oli tullut samanlainen, mutta saas nähdä pitääkö paikkansa. Rakenneultran jälkeen ollaan varmaan viisaampia ja sehän meillä on nyt 3.6. Laskettuaika muuttui muutamalla päivällä, eli listaan voisi päivittää:
18.10/ beanna / 27 / 1. / Jorvi
Muuten raskaus etenee hyvin, mähän olen ollut melkein oireeton koko ajan. Toivottavasti ei kostaudu loppuupäässä, mutta kertaakaan en ole oksentanut ja muutenkin olo on mainio. Väsymyskin tuntuu hellittävän ja kävinkin sen kunniaksi toissa päivänä pitkästä aikaa juoksulenkillä. Suunnitelmissa olisi, että jos hyvä olo pysyy, niin koitan juosta niin pitkään kun mahdollista oman voinnin rajoissa tietenkin =)
Vauvavakuutuspaperit ajattelin myös tänään täytellä. Myös sokerirasitukseen pitäisi varata aikaa, kun haluavat, että käyn ennen viikkoa 16.
beanna ja Hessu 12+4