Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

Aamulla oli taas hieman verta vessapaperissa ja maha kipeä. Alkaa mennä hermot, olihan se veri pois liki kuukauden. Koskakohan tästä uskaltaisi alkaa nauttimaan kun koko ajan on jotain? Mä olen kyllä kuin jostain raskausoire kirjasta, mulla on ne kaikki! Tänään otetaan hiivanäytteet, ensi viikolla menen näyttämään peräpukamia, iho kukkii, mahaa särkee.. vali, vali, mutta olo ei ole mitenkään hehkeä! Kun odotin ensimmäistä ei ollut muuta oiretta kun kiukku ja hirveä ruokahalu, nyt sit kärsin korkojen kera. Muttra jos tälä kertaa olisi synnytys helppo, jooko??
 
ninni12345: Koita jaksaa. Kyllä kaikki järjestyy. Muista, että kärsit pienen ihanuuden tähden. :)

Senya: Oon kans miettinyt, että rakenneultraan on ihan älypitkä aika.. Miten millään jaksaa odotella toukokuun lopulle, että näkee pikkusen taas?? Varmasti helpottaa, jos alkaisi tuntemaan liikkeet ennen sitä. Tuskin kyllä kauhean paljoa ennen ainakaan minä alan tuntemaan, sillä esikoinen kyseessä..
Mulla on sellanen doppleri lainassa, että siihen saa kahdet kuulokkeet kiinni yhtäaikaa.. On mieskin päässy kuunteleen ääniä. :) Millanen doppler sulla on, jos mies ei oo viel kuullu ääniä?


(.)
: Tuli ihana tesktiviesti neuvolalta tänään! Sikiöseulan tulokset negatiiviset eli riskiä kehityshäiriöille ei löytynyt! ^_^ Neuvolatäti oli ajatteleva ja ilmotti tulokset tänään, vaikka mulla on käyntiaika huomenna. :D No eipä tarvi tänään enää jännäillä tuloksia. :)

En tiedä, mikä ihme mulle iski eilen illalla. Oli koko illan sellanen ällötys että yökkäilin kaikesta mahdollisesta. Lopulta nukkumaanmennessä yhtäkkiä oli pakko juosta vessaan ja mahalaukku tyhjäksi. O.O Sen jälkeen olo helpotti eikä toistunut. En oo oksentanut tän raskauden aikana kertaakaan (yökkäilly vaan) ja nyt yhtäkkiä sit oikein kunnon pahoinvointi just niillä viikoilla, kun oireiden pitäs alkaa hellittään. :D Ehkä johtunee flunssasta..? No samapa tuo. Pieni ongelmahan tuo on, jos pysyy harvinaisena.
 
Hei pitkästä aikaa! Mä olen kanssa vähän jämähtänyt sinne FB:n puolelle, kun siellä on niin helppo ja nopea kirjoitella. Koitan tännekin muistaa kuitenkin päivitellä, koska onhan se ymmärrettävää, ettei kaikki halua omilla kasvoilla kirjoitella :)

Dolly: Kiitos uudesta pinosta!

ninni12345: Kumpa sinullakin kohta helpottaisi, kurjaa jos on koko ajan jotain vaivaa :(

Popcorn2: Onnea hyvistä seulatuloksista. Täällä vielä jännäillään yhdistelmän tuloksia :)

Omaa napaa: Täällä on tänään käyty nt-ultrassa ja eloisa pikku-vesselihän sieltä masusta löytyi. Vähän tuli tippa linssiin kun hän kuvaruudulle tuli, olin ollut hieman huolissani, että onko kaikki hyvin? Mutta kaikki oli miten kuuluikin, turvotus 0,8, eli oikein mainio. Löytyi nenän pää, kauniit aivot, silmät ja pienen pienet varpaatkin. Ensimmäistä kertaa tuli myös sellainen olo, että tää meidän oma saattaisi olla poika :heart: Kuulemma miehelle oli tullut samanlainen, mutta saas nähdä pitääkö paikkansa. Rakenneultran jälkeen ollaan varmaan viisaampia ja sehän meillä on nyt 3.6. Laskettuaika muuttui muutamalla päivällä, eli listaan voisi päivittää:
18.10/ beanna / 27 / 1. / Jorvi

Muuten raskaus etenee hyvin, mähän olen ollut melkein oireeton koko ajan. Toivottavasti ei kostaudu loppuupäässä, mutta kertaakaan en ole oksentanut ja muutenkin olo on mainio. Väsymyskin tuntuu hellittävän ja kävinkin sen kunniaksi toissa päivänä pitkästä aikaa juoksulenkillä. Suunnitelmissa olisi, että jos hyvä olo pysyy, niin koitan juosta niin pitkään kun mahdollista oman voinnin rajoissa tietenkin =)

Vauvavakuutuspaperit ajattelin myös tänään täytellä. Myös sokerirasitukseen pitäisi varata aikaa, kun haluavat, että käyn ennen viikkoa 16.

beanna ja Hessu 12+4
 
Päivitetty

Sori kaikki, mutta mä en jaksa noita rakenneultria tuonne etusivulle päivitellä, toivottavasti ei hirveesti haittaa :ashamed:

Tervetuloa uudet!! :wave:

ninni12345 Kirjoitit kun mun suusta!! Mulla kanssa vuotoa ollut rv 11 lähtien enemmän ja vähemmän ja aina kun ajattelee että nyt se loppuu ni paskat, kohta se jo alkaa uudestaan :mad: Muutenkin olen ollut todella väsynyt, raihnainen ja tuntuu että joka paikkaan särkee. Ja nää finnit!! :x Esikoisen raskaus oli to-del-la helppo, kostautuu vissiin sitten nyt! Tosin "kopkop" kun rv 16 alkoi, olen ollut paljon pirteämpi, pystynyt taas käymään kävelyillä ja vuodot ovat pysyneet poissa. Jokohan tää tästä? Tsemppiä sullekkin jos vaikka helpottais ;)

popcorn2 Ihana neuvolatäti, kun viitsi tulokset laittaa! Ja hei, onnittelut puhtaista tuloksista =)

Tänne ei oikeastaan uutta. Dopplerilla kuunneltu sydänääniä, hyvin jytisee :LOL: Rakenneultrakin vasta 19.5. Sinne on pitkä aika! Mä meinaan kyllä palkan tultua mennä kiertelemään muutamat kirpparit, josko löytyis pieniä söpöjä vaatteita :heart:

Dolly 15+3
 
Tässä olo alkaa käydä aika malttamattomaksi kun täällä jo puhutaan rakenneultrista ja itsellä vasta nt-ultra edessä ensiviikolla. Pahoinvointi vaan jatkuu ja jännittää jos ultra vielä siirtää la:ta eteenpäin. No turha sitä on miettiä etukäteen, tärkeintä olisi, että kaikki on kunnossa. Lopulta maltoin mieleni ja jätin varhaisultran tilaamatta niin ultrassa näemme pienen ekaa kertaa.

Mustikkasuu. Laitoin sulle viestin
 
Popcorn2, meillä on myös tollanen doppler, johon saa kahdet kuulokkeet samaan aikaan. Mies vaan ei ole ollut ennen paikalla sykkeiden löydyttäessä, vaan monesti vasta illalla, kun vauviksella on jo omat menot eikä minkään anturin alla jaksa köllötellä. :LOL: Kuulee hetken ja sitten taas lähtee vauvis alta karkuun.

Ostin tänään ekat mammahousut. Vitsi mikä urakka oli löytää muualta kuin netistä. Olin luullut aina tähän saakka, että ne on helppo ostos, tai ainakin jotakin löytyisi. Ja höpö höpö, lähimmästä kauppakeskuksesta ei löytynyt edes yhtiä ja Helsingistäkin pitkän etsinnän jälkeen.. Oonkohan vaan huono etsimään, vai mikä on. Tuntuu että niitä oli monellakin ketjulla sillon, kun ei ollut raskaana. :D Mutta helpotus, noi housuthan on päällä mukavat, ei enää purista!

senya ja vauvis 15+0 POKS :heart:
 
Hei vaan kaikille piiitkästä aikaa! :wave:

Tänään oli np-ultra pitkän odotuksen jälkeen! Ja kas kas, sielä oli 2 sykkivää sydäntä :heart: :heart: molemmat omissa sikiöpusseissa ja omilla istukoilla! Shokki oli kyllä aikamoinen, vaikka kaikki oireet viittaskin tupliin kokoajan.

Molemmilla näytti kaikki olevan hyvin ja niskaturvotusta oli 0,5 ja 0,7. =)

Elikkä meikäläisen tietoja vois vähän muuttaa:

LA: 25.10 ja neljäs ja viides siis tulossa

Nyt sohvan nurkkaan ihailemaan ultrakuvia :)

Niiskuneiti-87 ja A&B 11+4
 
Ihanaa että on kohtalotovereita. Ääneenhän ei saa valittaa mistään raskauteen liittyvästä. Kohta on edessä kauan odotettu etelän loma ja niin toivon että saan nauttia lomasta muun perheen kanssa ilman vaivoja..
 
Niiskuneiti-87 Paljon onnea kaksosista! :)

ninni12345 Minusta tämä on juuri se paikka, jossa saa mainita kaikista raskauteen liittyvistä tuntemuksista. Raskaus on samalla iso muutos, valmistaudutaan äitiyteen jokaisen omista lähtökohdista lähtien ja se merkitsee myös yhtä sun toista kremppaa ja kolotusta - tai huolta, kun ei missään tunnu mitään ihmeellistä.

Beanna Meillä on sama synnäri ja samana päivänä rakenneultra. Mihin aikaan sinulla on ru? Minä menen sinne miehen kanssa heti aamusta, 8.00. :) Onnea myös hienoista np-ultrakuulumisista!

senya Mistä lopulta ostit äitiyshousut? Helsingissä olen löytänyt niitä mm. Stockmannilta, H&M:ltä, Bebesiltä (Kampin erikoisliike). Mutta olet oikeassa, muistaakseni Kampin yhdessä vaateliikkeessä (en ikinä muista nimeä!) oli ennen hyvä äitiysmallisto, mutta ei ole enää. Sieltä ostin housut, paidan ja ihanan mekon esikoista odottaessa...

Popcorn2 Huomaavainen neuvolantäti, ihanaa! :) Onnea hyvistä seulatuloksista.

Seulan tulokset tulivat tänään. Huokaisin helpotuksesta, kun kotona odotti kirje. Se merkitsi heti, ettei asiaa huoleen ole. Ja tulokset olivat normaalit. Kirje oli lähtenyt labrasta meille todella nopeasti, sillä ma oli np-ultra ja kirje saapui jo tänään, ke. Kun katsoin paperissa mainittua kellonaikaa, minua alkoi huvittaa, sillä olimme hädin tuskin lähteneet np-ultrasta siihen aikaan, kun se jo lähetetty meille! Nopeaa toimintaa, sillä kätilö sanoi, että tulos pitäisi tulla kahden viikon kuluessa. Nyt se tuli kahden päivän.

Luckygirl & Vekara 12+6
 
Heipparallaa!

Niiskuneiti-87 onnea tuplista :heart: Tulehan tuonne monikko-odottajiin kanssa jutskailemaan!
Dolly04, tiedän niiiin miltä susta tuntuu noiden finnien suhteen! Tässähän ollaan kuin jotain murrosikäisiä taas, eikä silloin ollut näin paljon iho-ongelmia... :kieh:
Ninni12345, voimia epävarmuuteen. Sitähän tämä touhu on alusta loppuun, toivottavasti pääsisit kuitenkin myös nauttimaan jossain vaiheessa.

Pahoinvointi jatkuu edelleen. Sitä ei yhtään auta jumalaton stressi, jonka aiheuttaa esikoisen paniikkihoitojärjestelyt ja tiettyjen sukulaisten "hyvät neuvot". Varmaan puhkeaa kohta joku ruusu tai jotain, oon välillä niin kiukkuinen että silmissä sumenee. Onneksi pääsee töihin lepäämään.
Tänään neuvolaan, saas nähdä mitä siellä sanotaan kun eivät taida vielä tietää näistä tuplista :) Terkka kyllä jo viimeksi 9+5 ihmetteli, että miten sydänäänet löytyivät niin korkealta kohdusta. Epäili kyllä, että viikkoja olisi enemmän kuin uskoin, mutta ei se sitten ihan niin mennytkään...

Aurikoista päivää kaikille!

Venetsia + pömppikset 15 + 1
 
Niiskuneiti-87: Onnea tuplista! :)

Äitiysvaatteista. Itse olen nopeasti vain selannut nettikauppoja, mutten ole vielä tilannut mitään. Parempihan olisi käydä paikan päällä katsomassa, kun eihän noista nettikoista taas tiedä.. En ole vain kovin innokas shoppailija, vaan tykkään tilata netistä. Vielä ei kyllä mammapöksyille ole tarvetta, kun omistan yksi tai kaksi kokoa liian isot housut ja ne ainakin vielä menevät hyvin päälle. :D

ninni12345 Olen samaa mieltä luckygirlin kanssa tuosta, että tänne palstalle saa valittaa. Sitä varten tämä varmasti on olemassa, jotta jokainen pääsee purkamaan tunteitaan ja kysymään neuvoja, jos sellaista tarvitsee. :)

(.) : Mun laskettu aika siirty 9.10.

Neuvolassa oli kaikki hyvin, kun aamulla siellä kävin. Pikkunen oli hereillä ja selkeästi kuulu sydänäänet. Arveli, että kohtu on eteenpäin kallistunut, kun äänet on kuulunut niin hyvin joka kerta. Saattaa siis olla, että voin tuntea liikkeet vähän aiemmin jo kuulemma. :)
Tuli selkeys myös siihen, kun oon kotona ihmetelly, kun välillä doppleriin tulee pieni "kolahdus".. Ne on kuulemma vauvan potkuja ja liikkeitä ja nyt neuvolassakin sellasia kuulu välillä. Onko muut dopplerin käyttäjät havainneet näitä "kolahduksia", kun doppler on aivan paikoillaan? Tarkotan siis sellasta "räsähdystä", et ihan ku doppleria ois liikuttanut, vaikka se onkin aivan paikoillaan. :D En oikein osaa selittää, mut varmasti saman kokeneet tietää, mistä puhun. :D

14+2
 
Moi vaan kaikille taas! Jälleen on yksi viikko vierähtänyt ja meillekin tuli tänään 11+0 :saint: Koiruuz, samaa lueskelin, että suurin osa taitaa odotella jo rakenneultraa...meillä on tuo np-ultra ensi viikon tiistaina, silloin kasassa 11+5, joten ihan mukavassa vaiheessa.

Ruoka on alkanut jälleen maistua. Ruokahaluttomuus on mennyt ohi (onneksi) ja nyt maistuvat jälleen kerran kaikki mahdolliset sapuskat. Närästyskin on mennyt pois, vaikka sitä tuossa viime viikollakin vielä oli iltaisin.

Raskausmahaa ei minulle ole tullut vieläkään, joten kukaan ei taida yhtään osata edes epäillä/arvella, että meille on tulossa perheenlisää. Ihan hyvä näin, ettei tarvitse kaikkien tietääkään vielä tässä vaiheessa. Löysin kyllä netistä yhden aivan ihanan äitiysmekon, joka oli pakko tilata...jos sen sitten jossain vaiheessa ottaisi käyttöön!

Treenaaminen on sujunut hyvin, olen treenannut monipuolisesti nyt lähestulkoon joka ilta. Päivät kuluvat töissä ja treeneihin ehtii vasta illalla, kun esikoinen on mennyt nukkumaan. Mutta virtaa ja energiaa riittää, joten aion käyttää tämän kaiken nyt hyödykseni.

Onnea odotukseen kaikille ja tsemppiä! Vielä on pitkä aika syksyyn...

Terveisin Nenäpäässä ja jengi, 11+0
 
Täällä menossa 13+3, ultran mukaan 13+0, en tiedä kyllä onko sillä väliä kun laskettu päivä on sama. Painoa ei ole tullut eikä mahaa oikeastaan, tai ainakaan kukaan ei ole siitä huomauttanut ja samoilla housuilla mennään. Rintsikat alkoi ahdistamaan ja löysinkin ihanat urheilutopin/rintsikoiden yhdistelmän sittarista, ei ollenkaan kaaritukia ja älyttömän pehmeät päällä! ainakin kun mulla on b kuppi niin on ihan riittävä tuki, ja on topattu kuitenkin.etelään ois lähtö vappuna, pitäis varmaan kokeilla bikineitä ja kesävaatteita ja lähteä ostoksille, silloin on kuitenkin viikko 16-17, että on oma rantapallo mukana :)

ninni12345 + sissi
 
Tsaukkelis!

Tervetuloa uusille! :)

Tänne ei juuri kummempia. Sokerirasituksessa kävin ja tulokset tulis tänää mut kuulen varmaan ne neuvomassa maanantaina. :) oon alkanu pohdiskelemaan tässä jo mitä tekis esikon synttäreille lokakuussa, pakko leipoa pakkaseen kun ei pienen kanssa sitten pysty oikein mitään tekemään ja aion pyhittää imetykselle alku viikot tai kuukaudet jos tarvetta on, kunhan imetys lähtee toimimaan tällä kertaa paremmmin kuin esikon kans. Mies on kotona silloin niin menee mukavasti kun hän touhuaa esikon kanssa ja minä sit saan vauvatella rauhassa. :)

En meinaa muistaa syödä niitä raskausvitamiineja millään, ipanan vitamiinit muistan mut omat unohtuu lähes aina. Dementia vaivaa siis. Liikkeitäki oon tuntenu toisella puolen kroppaa. Iltasin varsinki ihan hirveet myllerrykset. Samoin oli siellä rasituksessa kun join sen aokeri litkun nii snadi rupes tsembaloimaan ihan tosissaan. :D
Viikonloppuna lapsimessut. Meitä lähtee 4mammaa hyökkäysvaunuineen liikkeelle, olisin repun halunnu ottaa mut ei oo sopivan kokoista mihin sais ulkovaatteineen nassikan kyytiin joten toivon että messuilta löytyis reppu sitten isommalleki lapselle. :) ei tasan varmaan olla ainoat vaunuilla liikkuvat siellä, hirvittää jo valmiiks änkee sinne. Mut julkisilla ku menee nii pakko jollain kulkea. :)

Muuten ei muuta, lauantaina poksuaa 15 vissiin. En oo itekää enää päiviä laskenu, tää aika on menny iha hurjaa vauhtia ja kohta saa jo kelan kans tapella ja ihmetellä miten ne laskee mun äitiysrahat tällä kertaa kun en oo enää töissä vaan soppari loppu syksyllä äippärin aikana joten pitäis jaksaa alkaa kummastelemaan muten sen hakemuksen kans sit edetään. Kohtahan sen todistuksenki saa neuvolasta. :eek: vinkkejä otan vastaan! :)

Addoda ja snadi 14+5
 
addoda: ei sillä musta ole mitään merkitystä kelaan, siis työsopimuksen loppumisella, vaan käsittääkseni saat automaattisesti saman äitiyspäivärahan, kun esikoisesta, kun hän on alle 3v. seuraavan vauvan laskettuna päivänä. Kyllähän mäkin näiden lapsien välissä olen ollut kodinhoidontuella, mutta silti keskimmäisestä sain saman äitiysrahan kuin esikoisesta, kun esikoinen oli alle 3v. Tässä edellisessä kävi hassusti, kun keskimmäinen täytti 3v. joulukuun alussa ja laskettuaika kuopuksesta oli joulukuun lopussa. Jouduin menee töihin välissä tasan kuukaudeksi, mutta kun on vakituinen työpaikka, tuo kuukauden tulo lasketaan krt 12x, jolla saadaan ns koko vuoden tulot ja sen mukaan äitiyspäiväraha laskettiin kelasta ja tietty sain 3kk täyttä palkkaa. Nyt saan sitten kuopuksen mukaan tästä tulokkaasta äitiyspäivärahan. Jossain vaiheessa luin, että on tullut uusi EU-säädös, jonka mukaan työnantaja on velvollinen maksamaan 3kk täyden palkan äitiysloman alkuun vaikkei lapsien välissä äiti palaakaan töihin eli täytyy selvittämään, joka tämä on astunut voimaan. Tietääkö kukaan?

Tsemppiä Ninni12345 noiden vuotojen kanssa!! Mulla oli esikoisen ja kuopuksen raskauksissa hematooma ja elo oli niin stressaavaa, kun jokaista vessakäyntiä pelkäsi.
 
Oon kans tuossa käsityksessä että maksavat saman ku esikosta mut pitääkö mun taas pyytää edellisestä duunipaikasta palkkatodistus vai käykö se mikä kelassa on jo? :eek: täytyy alkaa selvittään tätä kun joku päivä jos tuo natiainen nukkuis kunnon unet... Heikolle näyttää mut toivossa ln hyvä elää.

Kiitos malttamaton! :)
 
En usko, että tarvitsee kun menee sen esikoisen äitiyspäivärahan mukaan. Tietty jos olisi kauheasti jostain syystä noussut tulot niin sittenhän voi hakea edellisen 6kk:n mukaan, mutta kun näin ei ole. Mutta kannattaa olla tarkka! Vaikka olin selvittänyt asian etukäteen Kelasta edellisessä raskaudessa, lähettivät mulle päätöksen jossa aivan surkea äitiysraha. Soitin sinne ja vastaus oho, ihan vahingossa unohtui juuri tuo 1kk:n palkka x12 vaan laskivat hoitovapaan "tulot"+1kk:n palkka. Ihan "pieni" ero?! Miettii, jos se yksi ihana täti ei olisi mulle tuota etukäteen neuvonut ja varoittanut olemaan tarkka, niin olisin varmaan vaan antanut mennä läpi.
 
No huh. Ei meinannu sekää mennä putkeen sulla sit. Enpä taidakaan asiaa miettiä enempää. Kyllä kai se selviää sit ajallaan kun on niiden aika. Pitää muistaa vaan laittaa heti ku saa skannattua raskaustodistuksen koneelle hakemukset vetämään kaikista nii ei tarvii sit enää miettii. Viimeks jätin aika myöhälle ja se sit harmitti ku tuli ongelmia eikä ollu aikaa ratkoo niitä sit. :)
 
ettei vaan mene liian helpoks niin.. sori tulee taas vaan omaa napaa mutta kun alkaa ja siepata. Eli nyt sit sokerirasitus huutaa hoosiannaa. paasto ok mutta loput kaks ihan päin peetä. Täällä oli puhetta nooista arvojen ilmottamisesta, meillä ne pitää ite soittaa.
Siis niin, nyt sit pitää kuus päivää mittailla ja jos sitteki vielä arvot katollaan niin sit toiset kuus päivää vähän miettien mitä syö.
 
Äitiysrahat Hyvä kun täällä tulee vaikka mitä puheeksi. Lapseni täytti jo 3 v ja olin viime vuoden loppuun osittaisella hoitovapaalla. Eikö tämä tarkoita, että minun kannattaa laittaa Kelan paperit matkaan vasta heinäkuussa kun olen saanut töistä palkkatodistuksen viimeisen 6kk tuloista?

Vaatteista Aiemmin Kampin Vero Modassa oli hyvä valikoima Mamalicious vaatteita. Onko kukaan käynyt siellä nyt tutkimassa? Kaverini kehui sellaista kauppaa kuin Lapsenpäästäjän puoti Liisankadulla. Ainakin heidän verkkokaupassa on tosi hyvä valikoima. Kesällä olisi yhdet häät tiedossa ja mekkoasiaa pitää perehtyä ajoissa kun keskellä heinäkuuta koot voivat olla jo vähissä ja syksyvaatteet tulossa kauppaan.
 
Jamiha Tervetuloa mukaan! :)

Koiruuz Mainitsemasi Vero Moda on varmaan juuri se Kampin liike, josta sai ennen, muttei saa enää äitiysvaatteita. Se oli hyvä. Mamaliciousin vaatteita saa Kampin 3. kerroksessa olevasta Bebes-liikkeestä ja keskustan Stockmannilta.

Tähtitomu Pahoitteluni sokeriarvoista. Minulla on se "hupi" edessä ensi viikolla, enkä odota sokerirasitusta todellakaan. Jos nyt ei käry käy, niin uusi testi on edessä myöhemmin. Meilläkin pitää arvot soittaa itse neuvolan ajanvaraus- ja neuvontapuhelimesta, esikoisen aikana arvot tiesi neuvolan terkka, jolle piti soittaa.

Addoda Ainakin viime vuonna Lapsimessuilla oli hyvin reppuja esillä, joten pidän peukkuja, että löydät etsimäsi tämän vuoden messuilta. Neitiä odottaessani testasimme juuri messuilla pariakin eri kantoreppua ja päädyimme myöhemmin ostamaan Manducan.

Luckygirl & Vekara 13+0 POKS! :)
 
Moikka!

Niiskuneiti-87 onnea kaksosista! :)

Äitiysvaatteista mulla parit housut h&m:ltä ja sit yhdet mamaliciousilta. Voisi katsella netistä vielä jotakin kesäksi kun ei täällä oikein montaa liikettä ole missä äitiysvaatteita myytäisiin.

Addoda mulla sama ongelma, en siis meinaa millään muistaa syödä vitamiineja. Tuolla se purkki on keittiössä ihan näkyvällä paikalla mutta silti..

Eilen kävin neuvolassa. Seulonnasta oli ihan normaalit tulokset. Meinasi paniikki iskeä kun neuvolantäti ei millään saanut sydänääniä kuuluviin vaikka pitkään yritti. Katsoi sitten lopulta ultralla pikaisesti ja siellähän se sydän pompotti hienosti :)

Eilen sitten tunsin illalla liikkeitä ja tänään vielä selvemmin! Ihanaa:heart:

Ja mulle on tullu hilsettä, inhottavaa. Onneks on sentään vaaleat hiukset niin ei näy niin selvästi kuin tummista.

Sunniva 15+4
 

Yhteistyössä