Mirage Häät sujui mukavasti, mä olin jotenkin ihan ihmeellisessä jännityksen ja helpotuksen olotilassa koko päivän

Kuvia en ole vielä nähnyt, sukulaiset otti ja pari tuttua enemmälti, olisi kiva nähdä millaisia kuvia tuli. Kiva kun juhlat on nyt ohi
Joillakin on jo
pahoinvointi alkanut, mä vielä odottelen sitä :x Esikoista odottaessa etoi ihan aamusta iltaan koko päivän. Mikään ei siihen auttanut, elin ekat viikot vaan mehukeitolla, vaniljajäätelöllä yms. Suklaakin maistui ihan karsealle :x

Mutta jops sitä ei tulisikaan yhtä voimakkaana. Oireita muutenkaan vielä ole, muuta kuin paleltaa koko ajan ja tissit vähän kipeet. Tänään vihloi vähän alamahaan kun liian reippaasti tuolilta nousin ylös.
Närästystä mulla oli loppuajasta, söin Rennietä kuin karkkia melkein

ja ei apua juuri, välttelin sitten närästyksen aiheuttajia parhaani mukaan.
Vitamiineja ajattelin käydä ostaa raskaus-versiona. Muutenkin otan Multivitaa päivittäin, mutta täytyy apteekissa käydä joku päivä ja vaihtaa lajia.
Mä menin ja ostin jo ekan vauvan vaatteen :xmas: Tytölle ostin lindexiltä pari paitaa ja pyörähdin vauvahyllyllä, mukaan tarttui 56 cm body :saint: Se oli vaan niin ihanan pikkuinen ja suloinen vaate... Ja vaatteita kun meillä on tytöltä jäänyt ihan tarpeeksi!
Mä en tiiä kuin nuo ultrat menee, varmaan se np-ultra on eka minne pääsee kaupungin puolesta. Ja muutenkin vähänpihalla kun käyntejä neuvolassa tulee nyt muutenkin vähemmän kuin esikoisesta. Jos mä ens viikolla sinne päin soittelen. Yksityiselle en mene ylimääräisiin ultriin ellei tule mitään syytä mennä. En käynyt esikoisen aikaakaan.