Kiitos Siljanvuori tietopaketista! Mä olen imetyksen kannattaja ja odotan niin paljon että pääsen imettämään vauvaani. Toivon että se tälläkin kertaa onnistuu. Esikoisen kanssa oli alussa vaikeuksia oikean otteen kanssa. Mulla on melko pienet rinnat ja tuntu ettei vauva saa niistä otetta kunnolla. Kokeilin erilaisia asentoja ja vaikka mitä. Kätilö sairaalassa sitten otti ronskisti tissistä kiinni ja työnsi vauvan suuhun oikeen kunnolla ja siitä tuli eka kunnon imetys jonka jälkeen maito nousi vauhdilla, tissit kasvo ja vauva sai paremmin otteen. Sitä mä ihmettelin kun mun huoneessa kerkes olla kaks muuta naista samaan aikaan ja molemmat pyysi kätilöltä maidontulon lopettamiseksi jotain pillereitä koska eivät halunneet imettää. Että toisaalta onneksi on sitten ne korvikkeet jos jostain syystä ei pysty/halua imettää, ettei tartte lehmänmaitoa antaa.
Täällä vaan odotellaan ja odotellaan. Haluisin jo synnyttää tän vauvan. Kaikki yöt menee kipeiden supistusten kanssa valvoen ja aamulla ei taas mitään. En muista millon viimeks olisin nukkunut kunnolla. Päivät on yhtä tohinaa tytön kanssa ja kun hän nukku 2h päikkärit ulkona niin mä yritän tehdä kouluhommia vaikka varmaan olis paras vetää itekin peitto korviin. Oon masistellut ja vihannut kun tää vauva ei synny mutta nyt päätin lopettaa sen ja keskittyä muuhun. Tuntuu vaan välillä etten keksi enää mitä tekemistä ja tapan vaan aikaa.
Ja onnittelut kaikille vauvansa jo saaneille!
Matilda ja pikkuvauva 37+4
Täällä vaan odotellaan ja odotellaan. Haluisin jo synnyttää tän vauvan. Kaikki yöt menee kipeiden supistusten kanssa valvoen ja aamulla ei taas mitään. En muista millon viimeks olisin nukkunut kunnolla. Päivät on yhtä tohinaa tytön kanssa ja kun hän nukku 2h päikkärit ulkona niin mä yritän tehdä kouluhommia vaikka varmaan olis paras vetää itekin peitto korviin. Oon masistellut ja vihannut kun tää vauva ei synny mutta nyt päätin lopettaa sen ja keskittyä muuhun. Tuntuu vaan välillä etten keksi enää mitä tekemistä ja tapan vaan aikaa.
Ja onnittelut kaikille vauvansa jo saaneille!
Matilda ja pikkuvauva 37+4