Hellou!:wave:
LIIKKEET:
Tuntuu sellasia muksahduksia välillä ja sellasta muhjaamista välillä:heart:
REPäISYKIPUJA on kun aivastelee tai kääntää kylkeä sillee nopeesti
HANKINNOISTA, onko täällä ketää muuta jolla jää hankkimiset ihan viime tippaan?:ashamed: Meillä meinaan vain se 53neliotä tilaa kaksiossa, ja jo 4 henkeä täällä asuu nii mitään vauvajuttuja en etukäteen osta. Olen vähän katsellut että mitä laitan mihinkin, ja miten tilat järjestetään, mutta esim. vaunuja, pinnistä tms en aio hankkia kun ehkä sitten kun lapsi on maailmassa.... etteivät turhaan ole täällä tiellä. Ehtii kahteen kertaan miettimäänkin mitä todellisuudessa oikeasti tarttee.
Kantoliina on jo esikoisen ja kuopuksen jäljistä, mutta on kaverilla sekin lainassa vielä.
Toisaalta kun on jo 2 lasta, niin myos tullu sellane opittua et esim. vaatteita ei ihan kauheesti tartte: aina tulee ne suosikki vaatteet joita sitten mieluiten pitää ja esikoiseltakin jäi paljon ihan käyttämättä, onneks menivät seuraavalle likalle sit käyttoon
Kaikki vanhat vauvajutut on myyty/annettu yms eli mitään ei ole säästossä, kuitenkin nuo tytot jo 7 ja 5,5v
Turvakaukalon ostin kun kaverilta käytettynä sellasen sain ostettua, se on ainoa jo tehty hankinta
ja pari harsoa
(.)
Mua ahdistaa! Mun mikään vanha suosikkiruoka ei uppoa.
karpannut 6 vuotta niin yhtäkkiä ei mikään salaatti, tonnikala, mikään terveellinen ruoka uppoa!!! Maha tietty sitten korventaa kokoajan kun ainoa asia millä saisi aamunsa aloitettua on hillosipulit ja alkoholiton olut, :x Siis ahdistavaa!! Mä en ikinä ole edes pitänyt kaljasta ja nyt mä himoan sitä kokoajan??? Niin ja hampurilaisia. Mitä en myoskään ole kaivannut useaan vuoteen.
Ajatuskin raikkaasta terveellisestä ruuasta saa mut yokkimään :O
Tosiaan, tästä hyvästä mua närästää jatkuvasti:headwall:
Tein aamulla salaatin ja haarukallisen kun otin niin eikos alkanu kuvottamaan koko lautanen ihan järkyttävästi..
Muuten on ihan jees olo ja mieliala hyvä, nyt kun noita liikkeitäki vaihtelevasti tuntuu
T:Neiti+kihuli rv..... 15+...3. En pysy enää viikoissakaan mukana..