Tervetuloa uusille! :wave: Ihanaa kun porukka kasvaa edelleen!
:hug: kaikille sitä tarvitseville. Ikävä juttu nuo vuodot ja muut ressin aiheet. :/
Kauheesti on tullut juttua sitten viime lukeman. Ihanaa kun toiset on tunteneet jo liikkeitä, ite oon kans yrittänyt bongailla, mut tutkaan on löytynyt vain eksyneitä pieruja.
Onko muuten muilla sellasta "kausittaista" väsymystä? Ite olin eilen ihan täyttä spagettia, mut tänään oon viipottanut tukka hulmuten eteenpäin..
Mieskin naureskelee, että oon eri ihminen joka päivä. On ressukka ollut ihan hellyydenkipeä viime päivät, kokoajan täytynyt halailla ja silitellä. Tosin sopii mulle mainiosti!
:heart:
Nukkuma-asennoista ei meinaa löytyä sopivaa ei. Viime yönä olin sillain puoli-istuvassa asennossa hirveen tyynykasan päällä ja se oli ehkä ns. huonoista vaihtoehdoista paras. (Tosin arvatkaa vaan kuinka paljon niska huusi hoosiannaa aamulla herätessä...)
Neuvolakäynneistä meillä ainaki on kerran kuussa tälläin alkuun noita käyntejä siel kätilön/terveydenhoitajan luona. Siel kuunnellaan sit aina sydänäänet ja kattellaan pissat ja muut noi yleiset. Sit niit lääkärikäyntejä oli vissiin ainaki kolme kertaa ja niillä ultrataan ja tutkitaan jotain isompia juttuja. Eikös noita terkka/kätilökäyntejä oo sit loppuvaiheessa tyyliin joka toinen viikko? Siis sitten joskus puolenvälin jälkeen? Tai näin mä käsitin ainaki ton meidän terkan puheista.
Nyt on pakko hehkuttaa, mun olo on ollut
lähes normaali jo melkein viikon verran!
Siis sellasta pikkuällötystä on, mut ei oo ollenkaan niin huono olo et ois joutunut oksentaan.
Ehkä tää alkaa helpottaa? Tosin nyt vaan jää sit aikaa enempi miettiä et onkohan sielä masussa kaikki nyt hyvin, kun ei mitään näy eikä kuulu.
superpipituuna & tipi 14+6 (jee huomena taas poksuu! :heart