Mitä kaikkee sä ompelet? Noin niinku yleensä?
Mä ompelen joka päivä jotain, yleensä tilausjuttuja mut omallekin porukalle aina välillä kun on tarvetta.
Onx sulla jotkut sivut?
Ompelen vähän kaikenlaista, juhlapuvuista vauvanvaatteisiin ja verhoihin
Mulla ei ole sivuja, kun ompelen pitkälti omaksi ilokseni, viimeisin iso ompelus oli oma hääpukuni, sen jälkeen pikkusiskon vanhojentanssipuku
Oli muuten haaste saada toteutettua pikkusiskon toive merenneitohelman vaikutteesta täysin a-linjaiseen mekkoon
onneksi on olemassa lyijynauha
ei missään nimessä halunnut prinsessamekkoa "koska kaikilla on sellainen"
Saipahan uniikin limenvihreän mekon parillasadalla mustalla pitsikukalla, kun mun kissa päätti pentuna puvun tekovaiheessa vähän koristella
nappasi huomaamattani kynsillä kiinni keskelle eteen ja kuinkas ollakkaan, oikeen loistavannäkyviä reikiä mekon etumus täynnä..
Siinä oli epätoivon multipurkaus, sen sileän tien kun olin rauhottunut soitin isosiskon ja hänen silloisen kumppaninsa paikalle "nyt niin hevonv*tunkiireesti tänne mä tarviin apua heti!" Puhelun
pääsivät paikalle niin napakasti jaoin ohjeet äidille, siskolle ja siskon miehelle, että tarviin jokaikisen mustan kukan pitsistä jota oli noin 4 metriä
Olin odotellessani sen tosin jo jakanut sen osiin. Siinä mun pikkusisko seisoi keskellä olohuonetta mekko päällään kun kiinnitän sen toistasataa kukkaa mekkoon, ja ompelin niitä kiinni. Jokainen. Yksitellen. Mut oli nätti
Mun hääpuku onkin oma lukunsa
en oikeen tiennyt haluunko yksinkertaisen vai semmosen joka näyttää multa. Päädyin malliin, jossa oli laskoksia, vähän tylliä sekä pieni puffi helmaan.. tuurilla löysin valkoiset kangasballerinat silloisen andiamon alekorista marraskuussa
Mutta tosiaan teen noita isoja ja sitten yksinkertasempia pieniä ompeluksia