Olen nyt katsellut netistä unipesän ohjeita ja sellaisen haluaisin pienelle tehdä. Itse tehden voisi etsiä jonkun ihanan kankaan![]()
Oon samaa pohtinut
Ja löytänyt jo "toisen" puolen kankaan, vaaleanharmaa valkoisilla pisteillä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen nyt katsellut netistä unipesän ohjeita ja sellaisen haluaisin pienelle tehdä. Itse tehden voisi etsiä jonkun ihanan kankaan![]()
meilläkin oli nt-ultra, kaikki ainakin tähän asti siis kunnossa
nyt vaan odottelemaan sitä veriseula vastausta, yritin kysyä siltä ultraaja lääkäriltä että tietääkö jotain niin sano vaan että kone laskee ja tulokset tulee kotiinoutoo että jotkut saa ne jo siellä.Meil oli muutenki tosi nopeeta toimintaa,varmaan vartissa oltiin jo ulos sieltä
voisko joku lisätä mut listaan?, en tiedä miten toimii, mitäs tietoja siihen edes tuli...
la 25.10/kolmas lapsi tulossa
Meillä otettiin tuo näyte muusta syystä ja miehen kanssa sanottiin, että merkitsevät sinne ettei vahingossakaan paljasta sukupuolta.
Melko varmoja nuo ultralupaukset on. Mun kaverin vauva oli itsepäinen ja piti haarovälinsä visusti piilossa. Ja oon kuullut, ett välillä onkin tyttö syntynyt ku poikaa lupailtiin.
Mut me ollaan miehen kaa vaa jostain syystä sitä mieltä, että halutaan odottaa syntymään saakka tietoa. Hauska veikkailla kumpi tulee![]()
Meillä otettiin tuo näyte muusta syystä ja miehen kanssa sanottiin, että merkitsevät sinne ettei vahingossakaan paljasta sukupuolta.
Melko varmoja nuo ultralupaukset on. Mun kaverin vauva oli itsepäinen ja piti haarovälinsä visusti piilossa. Ja oon kuullut, ett välillä onkin tyttö syntynyt ku poikaa lupailtiin.
Mut me ollaan miehen kaa vaa jostain syystä sitä mieltä, että halutaan odottaa syntymään saakka tietoa. Hauska veikkailla kumpi tulee![]()
Tänään vihdoin nt-ultra klo 10.45, oon iha täpinöissäniJännittää iha sikana !!
Pupsukka 13+1