Terveiset Ahvenanmaalta
!
Täällä aamu on alkanut ihanan aurinkoisena, muutamia lumihiutaleita sateli aamulla mutta on ihan kuivaa ja keväistä!
Vien meidän isot lapset tänään Maarianhaminaan vesipuistoon
tosin huomasin että minulla ei ole minkäänlaista sheiveriä mukana.. toivottavasti kukaan ei tarkastele minua saati bikinirajaani sen tarkemmin
. Otin mukaan sekä bikinit että uikkarin, tuntuu vain että molemmat saattava olla hiukan pieniä tällä hetkellä.. Yritän viritellä. Pitäisikö kesäksi hommata mammauikkarit? En ole ennen kesää viettänyt ison masun kanssa, ihan uutta.
Löysin kerran käytetyt hyväkuntoiset Emmaljungat ihan meidän kaupungista läheltä, ja menen ensi viikolla niitä "koeajamaan". Jos ovat hyvät ja ehjät ja toimivat, ostan ne, sillä hinta on vain 1/4 uusien samalaisten hinnasta, joita olen katsellut. Saa pitää peukkuja
.
Masuvauvalla kaikki hyvin. Masu kasvaa kohisten, iltaa kohti turvottaa rantapallomuodostelmaksi ja välillä supistelee kovaksi. Ei kipuja. Olo on hyvä. Liikkeitä en vielä tunne tai tunnista, mutta istukka onkin ihan edessä, odottelen vieläpari viikkoa josko sitten jo
-
Kerroimme nyt lapsille ja isovanhemmille, ja kaikille
iloinen tunnelma lähipiirissä, kaikki odottavat innokkaasti uutta tulokasta
. Tuli hyvä mieli kaikista onnitteluista ja siitä kun muutkin iloitsevat kanssamme
.
Kiva lueskella teidän kirjoituksia
siitä on tullut miltei aamurutiini minulle. Oikein kivaa pääsiäisaikaa teille kaikille&masuvauvoille myös! Kuulumisiin.
T: Hiekkis & Norppis 16+2