Sun tarvii laittaa kotikissalle yksityisviestiä että haluaisit liittyä ryhmään niin saat häneltä fb-profiilin nimen, kenet pyydät kaveriksi. Ei sitä Facebookissa haulla löydä kun on salainen. Pysyy oma liittyminenkin salassa tutuilta!Hei, täälä kolmas ilmoitti tulostaan. Koitin löytää faceryhmää, mutta ei hauilla tullut..Täältä löytyikin ohjeet miten sinne pääsee. Mielelläni liittyisin faceryhmään. Onnistuuko?
Ihan oikein meni tyty86.Kotikiss laitoin sulle yksityisviestiä faceryhmän tiimoilta, en tiedä osasinko oikein
Voimahalaus! <3 En yhtään ihmettele mielialaasi kun kuulostaa kyllä äärimmäisen raskaalta tämän hetkinen tilanteesi. Toivottavasti on vain väliaikaista ja helpottaa viikkojen edetessä. Ymmärrän myös harmituksen noiden tukiverkostojen suhteen ja sen, että alan ammattilainen eli neuvolan terkkarin asenne on ollut noin heikko. Äärimmäisen huonoa harkintaa häneltä. Olisiko mahdollista ottaa yhteyttä hänen esimieheen tai pyytää terkkarin vaihtamista toiseen tai kokonaan eri toimipisteeseen? Näin olen kuullut tehdyn ennenkin.Mä en voi kuin taustalta lukea muoden juttuja, olen niin loppu tästä raskaudesta niin kamala olo kokoajan et tekis mieli välillä vaan itkee, mitään en meinaa jaksaa ja syyllisyys painaa kun en jaksa lasten kanssa tehdä mitään. Niin paska fiilis ettei mitään järkeä. Neuvolatätikin on ihan perseestä, en tykkää yhtään. Todella välinpitämätön ja kun kerroin maha poltoista ja vuodoista hän tokaisi van "jos sulla raskausoireet jatkuu oletetaan että kaikki on hyvin, me ei sua täällä ylimääräsiä ultrailla vaan sitten rv12 pääset ultraan" mitä paskaa! Jos on tuulimuna niin ihan yhtä hyvin voi olla
Raskausoireita ..kerroin myö että olen tosi väsynyt ja mulla ei ole turvaverkkoa täällä niin se taas "noh kuuleppa menet vaan niihin kerhoihin ja kahviloihin ja rupeet sitä verkkoa tekemään" joo se ei perkele ole noin yksinkertasta! Mitään ei siis jääny käteen eilisestä neuvolasta. Sit seuraavan kerran vasta rv22 meen tolla neuvolatädille mitä helvettiä! Todella harvoin, pitää sit soitella jos joku ongelma..välissä toki on lääkäri käynti ja rv12 ultra, siltikkin. Varasin huomiselle ultra ajan jotta saan mielenrauhan mutta se on vasta klo.17:30. Välillä tuntuu että jätän koko leikkn kesken ja pyydän keskeytyksen, mä olen todella väsynyt tähän oloon menispä päivät nopeesti. Painoakin tullut se 3kg kun en mä jaksa liikkua (himo treenaaja salilla olen normaalisti ja todella tarkka painosta) ja tuntuu että näytän ihan valaalta jo.
Theran paljon onnea sykkeestä ihana kuulla että teillä kaikki hyvin vaikla vuotojakin on.
Mahaki on jo niin iso, ettei sitä voi mitenkä peitellä ja viellä pitäs kuukaus saada tää pidettyy salassa
Tyty ja yrjöpallo rv7+6
Juuri näin! Mulla katsoi lääkäri just muutamaa päivää ennen synnytystä että sellanen 3,5 kg pötkö olis tulossa mut syliin saatiin lopulta alle kolmekiloinen pipana. Että näin ne heittelee.Mulle kätilö totesi ultrassa kun olin synnyttämässä että lapsi on 3.8-3.9kg, varmaan lähempänä 4kg. Lääkäri tuli katsomaan ja sanoi että ei missään nimessä niin iso vaan niin. 3.4-3.5kg. Oli lopulta 3525g. Että nähtävästi välillä lapsen koko riippuu ihan katsojasta.
Laitoin kanssa yksäriä. Toivottavasti meni oikein!Ihan oikein meni tyty86.
Yleisesti kaikille tiedoksi, että nämä yksityisviestit täällä (ilmeisesti pystytte jättämään myös julkisia "seinäkirjoituksiakin" nimimerkeille? eli olkaahan tarkkana naiset mihin kirjoitukset päätyy) ja FB:n puolelle tulleet liittymispyynnöt käyn läpi vähintään kerran päivässä. Eli jos vastauksia ei ns. normaalissa aikataulussa kuulu niin kannattaa kysäistä/katsastas vielä uudelleen.
Voiko sit ollakin, että viikkoja vasta vähemmän? Toivotaan että ensiviikolla sykekin löytyyTänään oli neuvola, ja laskujen mukaan pitäis nyt olla 7+2. Ultrasi vatsan päältä, ja sanoi että pienemmältä näyttää, ehkä viikkoja 5 vasta. Sykettä ei löydetty Mut se sanoi että ei kannattaa huolehtia kun tää on ilmeisesti normaali ettei näy. Mulla on tiistaina 1.3 lääkärineuvola ja silloin ultrataan sisältä ja silloin pitäis näkyä jo enempää Toivotaan!