Mä jotenkin luulen että olisit aamupissasta vetässyt sen 2-3theran joo mä tein eilen sen päiväpissasta mä vähän pelolla odotin lävähtääkö viikkoja enempi vai ei, kun toi plussa on noin vahva mulla on viellä toinen digi kaapissa, mietin et varmaan esviikolla sen teen..jos maltan kaapissa enää yksi testi huomiselle digin lisäki..ellen huomenna käy hakee lissää
Näyttää aikasemmin kuin herkkyys sanoo 25mlU. 2-3 oli rajana se 200? En muista mitä se seuraava etappi oli..Mitkä on muuten noi digitestin hcg rajat? eli paljon pitää olla että näyttää raskaana 1-2, 2-3 tai 3+?
Teoriassa varmaan voisi, mutta en tiedä haluanko. Nytkin on alavatsassa sen verran ikävä tunne, että esim. harjoitusravi voisi tuntua pahalta. Viime raskaudessa tosiaan en ratsastanut, mutta pyöräillessä tärinä tuntui alkuraskaudessa pahalta. Ja ratsastuskoulussa kun käyn, niin ne hevoset millä menen ei ole mulle erityisen tuttuja eikä myöskään kovin luotettavia. Voisin tietysti kertoa ratsastuksenopettajalle ja pyytää jotain luotettavampaa heppaa, mutta eihän mikään ihan varma ole. Eri asia, jos voisi mennä jollain tutulla hepalla omaan tahtiin. Vähän säikäyttäisin kaikki jos kesken tunnin toteaisin että nyt ei pysty.cembalo mä kävin ratsastaa viellä 12+ viikkojen jälkeen kun toista odotin. Nyt sä voit ihan hyvin ratsastaa, mutta sit kun maha menee isoksi ei enää kannata.